فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«گشت ارشاد» هم صدایش درآمده است


«گشت ارشاد» داستان سه جوان جنوب شهری است که به خاطر به دست آوردن پول، دست به کارهای خطرناکی می‌زنند. همچنین داستان فیلم به مسائل مربوط به گشت ارشاد پلیس هم ارتباط دارد.

سعید سهیلی در باره فیلم «گشت ارشاد»، گفت: فیلمبرداری فیلم «گشت ارشاد» به پایان رسیده است و در حال تدوین است. تدوین این فیلم هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند و مطمئنا به جشنواره فیلم فجر خواهد رسید. صداگذاری این فیلم بر عهده فرامرز ابوالصدق است.

وی افزود: برای موسیقی این فیلم هنوز قرار داد خاصی بسته نشده است اما به زودی مشخص خواهد شد.

«گشت ارشاد» داستان سه جوان جنوب شهری است که به خاطر به دست آوردن پول، دست به کارهای خطرناکی می‌زنند. همچنین داستان فیلم به مسائل مربوط به گشت ارشاد پلیس هم ارتباط دارد.

در این فیلم پولاد کیمیایی، محسن تنابنده، سحر قریشی، جمشید هاشم پور، محسن افشانی ، حمید فرخ‌نژاد،‌ ساعد سهیلی، نیوشا ضیغمی و میرطاهر مظلومی در این فیلم نقش افرینی میکنند.

سعید سهیلی پیش از این کارگردانی فیلم‌های «ازدواج در وقت اضافه»، «چار چنگولی»، «چهار انگشتی»، «سنگ، کاغذ، قیچی»، «تارا و تب توت فرنگی»، «غوغا»، «شب برهنه»،‌ «سهراب»، «مردی از جنس بلور» و «مردی شبیه باران» را برعهده داشته است.



ویدیو مرتبط :
‫گشت ارشاد 2‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تنابنده با "گشت ارشاد" قرارداد بست



 

تنابنده با

 

محسن تنابنده و ساعد سهیلی با "گشت ارشاد" به کارگردانی سعید سهیلی قرار داد بستند.

محسن تنابنده و ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی، برای بازی در فیلم "گشت ارشاد" به کارگردانی سعید سهیلی همبازی می شوند.

فیلم سینمایی "گشت ارشاد" ۲۵ تیرماه در تهران کلید می خورد و عوامل پشت دوربین همگی قطعی شده اند و از بازیگران هم تاکنون حضور حمید فرخ نژاد، جمشید هاشم پور و نیوشا ضیغمی و ساعد سهیلی و محسن تنابنده در فیلم قطعی شده است.

"گشت ارشاد" داستان سه جوان جنوب شهری است که به خاطر به دست آوردن پول، دست به کارهای خطرناکی می زنند. همچنین داستان فیلم به مسائل مربوط به گشت ارشاد پلیس هم ربط دارد.

فیلمنامه "گشت ارشاد" را که داستانی اجتماعی دارد، سهیلی نوشته است. او علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی این فیلم را هم برعهده دارد.

سهیلی فیلم های سینمایی "سنگ، کاغذ، قیچی"، "تارا و تب توت فرنگی"، "چهارانگشتی"، "مردی از جنس بلور" و... را کارگردانی کرده است.

سعید سهیلی پیش از این فیلم «ازدواج در وقت اضافه» را روی پرده سینماها داشت...... / خبرگزاری سینمای ایران