فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

گریه‌های بازیگری که در برج میلاد فهمید در پایان فیلم مرده‌است



اکران فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار با یک اتفاق ویژه در کاخ جشنواره‌ی فیلم فجر همراه شد.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم که سومین فیلم کارنامه‌ی کاری آبیار است داستان دختر بچه‌ای را بازگو می‌کند که زمان شاه و انقلاب را پشت سر می‌گذارد و در بمباران سال ۱۳۶۲ شهید می‌شود.

نقش اول این فیلم را دختر بچه‌ای بازی می‌کند که راوی فیلم هم هست و همه‌ی اتفاقات از زاویه‌ی دید و ذهن او بازگو می‌شود.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دختر بچه‌ای که این نقش را بازی می‌کرد گویا نمی‌دانست که در پایان فیلم می‌میرد و امشب پس از دیدن فیلم در برج میلاد متوجه این موضوع شد.

او که به همراه مادرش به برج میلاد آمده بود، پس از پایان فیلم به گریه افتاد و مادرش می‌کوشید تا او را ارام کند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
خالده-روستای خالده-khaldeh-جشن-میلاد-ثامن الائمه-سورو موتوری-چی توز-برج-برج خالده-برج میلاد-سنگ چله گاه-پیام بازرگانی-مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکران فیلم های نوروزی در برج میلاد


فیلم های سینمایی تهران 1500، حوض نقاشی، رسوایی و عشق در ایام نوروز در سالن همایش های برج میلاد اکران عمومی می شود.

تماشا: فیلم های سینمایی تهران 1500، حوض نقاشی، رسوایی و عشق در ایام نوروز در سالن همایش های برج میلاد اکران عمومی می شود. این خبر را فرزاد هوشیار، مدیر برج میلاد داده و درباره نبودن فیلم هایی چون قاعده تصادف و رژیم طلایی در اکران نوروزی برج میلاد گفته: «انتخاب نشدن این آثار برای اکران نوروزی به واسطه سیاستگذاری خاصی نبوده و پخش کننده طرف قرارداد با برج میلاد، اکران این آثار را در دستور کار نداشته است.»

به گفته هوشیار، قیمت بلیت سینماهای برج میلاد مانند سینماهای درجه یک شهر تهران 5 هزار تومان تعیین شده است. او یادآور شد: «همچنین سینمای شش بعدی برج میلاد نیز که سینمایی کاملا ایرانی است پیش از ایام نوروز افتتاح خواهد شد.»

به گفته مدیرعامل برج میلاد، در این سینما 32 افکت برای فیلم های سینمایی وجود دارد که در نوع خود منحصر به فرد است. هوشیار تاکید کرد که برج میلاد در قالب برنامه های نوروزی از ساعت 9 تا 22 پذیرای علاقمندان است.

 او همچنین از آمادگی برج میلاد برای نمایش تئاتر بخش خصوصی در این مجموعه خبر داد و اظهار امیدواری کرد: «پس از نوروز سال 92، مسابقه نمایشنامه خوانی در برج میلاد با حضور اهالی تئاتر برگزار می شود.»

درباره اکران های روز گذشته خبر دیگری هم اعلام شد. بنا بر اعلام خبرگزاری مهر و براساس شنیده ها قرار است فیلم «پل چوبی» بعد از انتخابات ریاست جمهوری روی پرده بود. از طرف دیگر این خبرگزاری در گفت و گویی با محسن علی اکبری تهیه کننده «استرداد» گفته است: ««استرداد» ساخته علی غفاری با حذف 9 دقیقه آن با نظر تعدادی از کارشناسان برای اکران در عید فطر آماده می شود.»