فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

گروه آریان دچار حادثه شد!+ تصاویر



اخبار , اخبار فرهنگی ,گروه آریان

اخبار فرهنگی - گروه آریان دچار حادثه شد!+ تصاویر

چند عضو یکی از گروه های قدیمی موسیقی پاپ در کشور، در حین فیلم برداری ویدئو کلیپی در شمال ایران دچار سانحه شدید رانندگی شدند.

پیام صالحی و شراره فرنژاد (دو عضو قدیمی گروه آریان) که از چند ماه پیش با همراهی «علیرضا طباطبایی» برخی فعالیت های شخصی خود را در حوزه موسیقی پاپ از سر گرفته اند، در حین فیلم برداری تیزر اثر جدیدشان (تک قطعه آرامش)، دچار سانحه رانندگی شدند و خودروی حامل آنها واژگون شد.

 

پیام صالحی درباره این اتفاق می گوید: «اواخر فیلم برداری بود و کارگردان برنامه به همراه شراره فرنژاد و دو دوست دیگر که در این ویدئو نقش بازیگر را داشتند، با ماشین من قرار بود فاصله کوتاهی را طی کنند. شیب جاده هم زیاد بود و دره ای به عمق سیصد متر هم در نزدیکی محل فیلم برداری بود. متاسفانه کارگردان پشت فرمان نشست و در حین رانندگی به یک باره دچار تشنج شد و با یک سرعت غیر معمولی از فاصله نیم متری من رد شد و پس از برخورد با کوه، خودرو واژگون شد.»

 

وی می افزاید: «با کمک اهالی بومی محل توانستیم سرنشینان خودرو را به سرعت خارج کنیم و خوشبختانه شدت جراحات به قدری نبود که به جز کارگردان برنامه، کس دیگری به بیمارستان اعزام شود.»

 

این خواننده در انتهای صحبت هایش نیز توضیح داد: «واقعا خطر از بیخ گوش مان رد شد. راننده پشت فرمان تشنج کرده بود و کنترلی روی خودرو نداشت و با چنان سرعتی از نیم متری من رد شد که قطعا خدا من و دیگر اعضای همراه را خیلی دوست داشت که اتفاق دیگری رخ نداد.»

 

تک قطعه جدید سه عضو قدیمی «آریان» به نام «آرامش» با ترانه ای از «یاحا کاشانی» و موسیقی و تنظیم «انوشیروان تقوی» در آخرین مراحل تولیدی خود است و به زودی منتشر خواهد شد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,گروه آریان

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,گروه آریان

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,گروه آریان

اخبار فرهنگی - مهر


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کدام گروه معاند حادثه خونین سراوان را رقم زد؟+تصاویر



کدام گروه معاند حادثه خونین سراوان را رقم زد؟+تصاویر

بعد از سرنگونی گروهک ریگی، گروهکی به نام انصار در استان سیستان و بلوچستان اعلام موجودیت کرد.

 دو شب پیش در یک درگیری مسلحانه در سراوان 14 نفر از نیروهای هنگ مرزی سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. در این درگیری مسلحانه نیروهای هنگ مرزی با عناصر گروهک های معاند که در پاسگاه مرزی گزبستان از توابع شهرستان سراوان رخ داد تعداد 14 تن از پرسنل هنگ مرزی این شهرستان به شهادت رسیدند و هفت نفر از پرسنل نیز مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

* کدام گروه معاند این حادثه را رقم زد؟
بعد از سرنگونی گروهک ریگی، گروهکی به نام انصار در استان سیستان و بلوچستان اعلام موجودیت نمود که سرکردهٔ آن گفته یک وهابی فراری از اهالی نیک شهر بود. این گروه بنا داشت اولین جنایت خود را هم با اجیر کردن یک فرد پاکستانی در نمازجمعهٔ چابهارعملیاتی کند که در این ماجرا عامل انتحاری به درک واصل شد.

 

حادثه سراوان ,شهادت مرزبانان

 
اما اخیرا هم گروهک دیگری بنای درگیری با نظام را در این منطقه از کشور آغاز کرده است. سرکردگی این جریان را نیز فردی شرور، وهابی و معاند به نام عبدالرحیم ملازاده ساکن شهرستان راسک برعهده دارد که بعد از دستگیری برادر شرورش عبدالرحیم ملازاده به اتهام مشارکت در شهادت مولوی جنگی زهی به پاکستان متواری شده است. گروهکی که عبدالرحیم ملازاده بنا نهاده نیز جیش العدل نام گرفت تا به زعم خود با اجیر کردن عده‌ای افراطی در مناطقی چون شهرستان های راسک، نیکشهر، ایرانشهر به تبلیغ افکار و اعتقادات سلفیت بپردازد.

حالا این گروه با به شهادت رساندن 17 نفر از نیروهای هنگ مرزی سراوان نشان داد که به دنبال اشاعه اعتقادات عبدالمالک ریگی که هم سلفی و وهابی و هم تکفیری بود، می باشد.

 

حادثه سراوان ,شهادت مرزبانان


* جیش العدل و سوء استفاده از کودکان
پس از اعدام شرور و تروریست عبدالمالک ریگی و فروپاشی گروهک تروریستی وی و نیز منشعب شدن افراد حامی وی، موج نفرت عمومی از سوی مردم استان سیستان و بلوچستان بویژه اهل سنت به سمت این تروریست‌ها سرازیر شد. لذا آنها ضمن اختلافات شدید بین خودشان دیگر جایی بین مردم برای خود نمی‌دیدند.

 

حادثه سراوان ,شهادت مرزبانان

 
اما اخیراً و پیش از حادثه سراوان، تروریست ها سعی کردند با سوءاستفاده از کودکان بی‌گناه نشان دهند که حتی از سنین کودکی در گروهکشان برای مبارزه تعلیم داده می‌شود. از همین رو گروهک تروریستی جیش العدل چندی پیش عکس‌هایی از کودکان و نونهالان را به نمایش گذاشت تا نشان دهد از کودکانی که خود عکس‌ها گواه بی‌اطلاعی آنها از این گونه مسائل است مشتاقان زیادی برای پیوستن به گروه‌های تروریستی وجود دارد.

اما آنچه که در پس این عکس‌ها و حرکات نهفته است در حقیقت همان حالت انزوا و قرار گرقتن در آستانه اضمحلال این گروهک‌ها است که ناشی از بی‌اقبالی مردم منطقه و جنایات وحشیانه خود تروریست‌ها است.

گفتنی است استیصال و درماندگی گروهک‌های تروریستی کار را بدان‌جا رسانده که از کودکان بی‌اطلاع از همه‌جا برای دمیدن در جنازه مرده خودشان استفاده می‌کنند و این خود دلیل دیگری بر خوی سبعیت و ضدمردمی این افراد دارد که در جهت اهداف شومشان از هیچ مستمسکی صرف نظر نمی‌کنند.

 

حادثه سراوان ,شهادت مرزبانان


* اولین پاسخ قوه قضائیه به شرارت های جیش العدل
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: اعدام 16 نفر از اشرار از جمله تعدادی از اعضای گروهک «جیش‌العدل» تنها یکی از پاسخ‌ها به حادثه شب گذشته بود.

محمد مرزیه دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری ها درباره حادثه شب گذشته حمله به مرزبانان در سراوان اظهار داشت: صبح امروز 16 نفر از اعضای وابسته به گروهک جیش‌العدل را اعدام کردیم.

وی با بیان اینکه این افراد وابسته به گروهک جیش‌العدل، انصار و سایر گروه‌های شرارت بودند گفت: این اعدام‌ها در پاسخ به اقدام شب گذشته آنها بود. قبلا به آنها اعلام کرده بودیم که اگر اقدامی کنند قطعا پاسخش را خواهند گرفت و اعدام‌های صبح امروز تنها یکی از پاسخ‌های ما به آنها بود.

دادستان‌ عمومی و انقلاب زاهدان با بیان اینکه اطلاعات جزئی مربوط به این حادثه را سایر مسئولان باید اعلام کنند گفت: پیگیری قضایی این حادثه صورت گرفته و این در حالی است که تعداد زیادی از افراد وابسته به این گروهک پیش از این دستگیر شده و رسیدگی قضایی به پرونده آنها در حال انجام است و در آینده احکام آنها صادر می‌شود.

* اسامی شهدا
اسامی شهدای حادثه مرزبانی سراوان به شرح ذیل است:

1- محمد قرایی

2- امید پارادال

3- امین آبراش

4- مهدی عارفی

5- حامد عبدالهی

6- مهدی زبردست

7- پژمان شاهوند

8- حمید لزگی

9- محمد صادق‌نژاد

10- احمد لنگری

11- سعید فتنقریی

12- مسعود معصومی

13- سید علی سیادت

14- محمد سلیمانی

* کمیسیون امنیت ملی مجلس وارد ماجرا شد
بعد از این حادثه دلخراش، مجلس و نمایندگان نیز با محکوم کردن این حادثه تروریستی، به کوثری تحت عنوان رئیس کمیته ی دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ماموریت دادند تا اطلاعات لازم درخصوص شهادت مرزبانان سراوان را کسب کند.

در این خصوص، منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قطعاً این اتفاق تلخ را مورد بررسی قرار می دهد تا علت این قضیه را جستجو کند.آقای کوثری به عنوان رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ماموریت دارد تا ضمن ارتباط گیری اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کند./فارس