فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کیت وینسلت و سام مندس پس از هفت سال ...



کیت وینسلت و سام مندس پس از هفت سال از هم جدا شدند

بازیگر برنده اسکار و همسر فیلمسازش روز دوشنبه اعلام کردند پس از هفت سال ازدواج اوایل سال جاری میلادی از هم جدا شدند.


کیت شیلینگ از موسسه حقوقی لندن در بیانیه‌ای جدایی کیت وینسلت و سام مندس را «کاملا دوستانه و بر اساس توافق دو‌ طرف» دانست.



این ازدواج دوم کیت وینسلت ۳۴ ساله بود که سال ۲۰۰۸ برای بازی در نقش زنی با گذشته تاریک در فیلم «کتابخوان» برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد.



وینسلت سال ۲۰۰۱ پس از سه سال از جیم تریپلتن همسر اول خود که دستیار کارگردان است، جدا شد. او سال ۲۰۰۸ در فیلم «جاده روولوشنری» به کارگردانی سام مندس نقش‌آفرینی کرد و به خاطر آن برنده جایزه گلدن گلوب شد.



مندس ۴۴ ساله که مانند وینسلت بریتانیایی است، هم به خاطر آثار نمایشی و سینمایی خود شهرت دارد. او برای «زیبایی آمریکایی» (۱۹۹۹) که اولین تجربه سینمایی‌اش بود اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرد.


خبر جدایی وینسلت و مندس از آن جهت باعث شگفتی ناظران هالیوود شده که تاکنون خبری درباره مشکلات خانوادگی آنها در مطبوعات و رسانه‌ها منتشر نشده بود. با این حال، وینسلت در مراسم اعطای جوایز اسکار ۸۲ که هفتم مارس برگزار شد، تنها شرکت کرد.



آنها سال ۲۰۰۳ ازدواج کردند و یک پسر دارند. وینسلت از ازدواج اول خود صاحب دختری ۹ ساله بنام میا است. او سال ۱۹۹۷ با بازی در فیلم «تایتانیک» در کنار لئوناردو دی کاپریو به شهرت رسید.



او و دی‌کاپریو در فیلم «جاده روولوشنری» هم همبازی شدند. وینسلت برای فیلم‌های «حس و حساسیت»، «تایتانیک»، «آیریس»، «درخشش ابدی ذهن پاک» و «بچه‌های کوچک» نیز نامزد اسکار بوده است.


«جاده رو به تباهی»، «تفنگدار دریایی» و «دست به کار شویم» از دیگر فیلم‌های مندس است که قرار است بیست و سومین فیلم از مجموعه سینمایی جیمز باند را کارگردانی کند.


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر" کیت وینسلت "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیت وینسلت به فضا می رود ؟



کیت وینسلت به فضا می رود ؟

بنا به گفته سر ریچارد برانسون ، کیت وینسلت به سفر فضایی خیلی علاقمند است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سر ریچارد برانسون می گوید، این بازیگر برنده جایزه اسکار خیلی مشتاق است که زمین را ترک کند و به یک اتمسفر دیگر برود.

ریچارد برانسون مسئول اجرای پروژه فضایی ویرجین گلاکتیک است که هدف آن برنامه ریزی برای برگزاری یک تور فضایی در سال ۲۰۱۴ است. مدیر عامل شرکت ویجین گالاکتیک به مجله لایف استایل گفت:" کیت وینسلت دلش می خواهد به فضا برود . مطمئن نیستم که او بخواهد به یک سفر یک طرفه به مریخ برود و در مزیخ زندگی کند اما می دانم که خیلی دوست دارد به فضا برود."

اوایل این هفته، ریچارد فاش کرد که دوست دارد آغازگر زندگی در مریخ باشد و از نظر او این یک رویای دست یافتنی است.

او گفت:"من تصمیم دارم از جمله کسانی باشم که آغاز کننده زندگی در مریخ خواهند بود . از نظر من این ایده کاملا" واقع گرایانه است. این اتفاق یک روز بالاخره رخ خواهد داد. "/پرتال آفتاب