فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کیت وینسلت هم از تایتانیک بدش می آید!


شاید با خودتان فکر کنید هنرپیشه هایی که در فیلم های محبوب بازی کرده اند یا خوانندگان مطرحی که آهنگ هایشان هیت شده، چند نسخه از فیلم ها و کارهایشان را دارند و در زمان های فراغت مدام آنها را تماشا می کنند یا گوش می دهند. البته شاید همینطور هم باشد اما در مورد این چند نفری که در ادامه با آنها آشنا می شوید وضعیت کاملا متفاوت است. آنها حتی از یادآوری این خاطرات نفرت دارند.





هفته نامه تماشاگران امروز - مانیا ادیب:
شاید با خودتان فکر کنید هنرپیشه هایی که در فیلم های محبوب بازی کرده اند یا خوانندگان مطرحی که آهنگ هایشان هیت شده، چند نسخه از فیلم ها و کارهایشان را دارند و در زمان های فراغت مدام آنها را تماشا می کنند یا گوش می دهند.

البته شاید همینطور هم باشد اما در مورد این چند نفری که در ادامه با آنها آشنا می شوید وضعیت کاملا متفاوت است. آنها حتی از یادآوری این خاطرات نفرت دارند.

کیت وینسلت؛ «رُز» در تایتانیک

شاهکار جیمز کامرون بیش از 2 میلیارد دلار خارج از آمریکا فروخت، جوایز اسکار را درو کرد و ستاره هایش را به اوج شهرت رساند اما با این وجود کیت وینسلت از یادآوری خاطرات مربوط به اجرای نقش رُز در فیلم تایتانیک نفرت دارد.

وینسلت می گوید: «هر صحنه ای از فیلم را که می بینم با خودم می گویم کیت واقعا خودت هستی؟ چرا اینطوری بازی کرده ای؟» لهجه آمریکایی رز در فیلم، یکی دیگر از مواردی است که این بازیگر انگلیس از آن متنفر است. علاوه بر این وینسلت به تازگی مصاحبه ای با MTV انجام داده و در آن گفته که آهنگ اصلی فیلم بدجوری روی اعصابش است چرا که هر جا می رود از او می خواهند که این آهنگ را بخواند.

کیت وینسلت هم از تایتانیک بدش می آید!


مگان فاکس: ترانسفورمرز

درست است که مگان فاکس در «ترانسفورمرز» خیلی به چشم آمد اما خودش ادعا می کند که به هیچ وجه حاضر به همکاری دوباره با کارگردان فیلم یعنی «مایکل بی» نخواهد بود. او در پاسخ به خبرنگار «ویکلی اینترتینمنت» درباره همکاری دوباره اش با این کارگردان گفته: «این احتمال زیر صفر است چرا که «مایکل بی» شخصیتی ضد زن دارد و حتی یک بار از من خواست تا برای شستن ماشین فراری اش به خانه اش بروم.»

فاکس آنقدر از این کارگردان متنفر است که در یکی از مصاحبه هایش او را به هیتلر تشبیه کرده و گفت: «او سعی می کند خودش را شبیه به هیتلر نشان بدهد. کار کردن با مایکل بی مثل کابوس دیدن است، حتی حاضر نیستم آن روزها را دوباره به خاطر بیاورم.»

کیت وینسلت هم از تایتانیک بدش می آید!


مارک والبرگ؛ مارکی مارک

سال ها پیش قبل از اینکه والبرگ به یک چهره معروف تبدیل شود با نام «مارکی مارک» فعالیت می کرد. او که به موفقیت برادرش در موسیقی حسادت می کرد، گروهی موسیقی به نام «مارکی مارک و فانکی پانچ» راه اندازی کرد و در سال 1991 آلبوم اولش را به بازار ارائه داد.

خود والبرگ آرزو دارد که کاش این آلبوم از ذهن تمامی مردم پاک شود. این گروه تنها دو سال دوام آورد و در سال 1993 والبرگ تصمیم گرفت سراغ بازیگری برود. او می گوید: «خیلی تلاش کردم تا تصاویر مربوط به آن اجراهای مضحک از ذهن مردم پاک شود اما هنوز هم گاهی دوستان نزدیکم آن روزها را به یاد من می آورند.»

کیت وینسلت هم از تایتانیک بدش می آید!


جیک لوید؛ جنگ ستارگان

جیک 8 سال بیشتر نداشت که جورج لوکاس او را برای بازی در نسخه اول فیلم محبوب جنگ ستارگان انتخاب کرد. شاید بازی در یکی از محبوب ترین سینمایی های آمریکا رویای هر کسی باشد اما جیک می گوید بازی در آن فیلم زندگی او را به یک جهنم تبدیل کرده است: «هر کسی در مدرسه از کنار من رد می شد صدای شمشیرهای نوری فیلم را درمی آورد و مدام از من در مورد فیلم و اتفاقات پشت صحنه سوال می پرسیدند. زندگی ام مثل یک جهنم شده بود. من برای درس خواندن به مدرسه می رفتم اما شرایط طوری شده بود که گاه در طول یک روز مجبور بودم تا 60 مصاحبه انجام بدهم.»

کیت وینسلت هم از تایتانیک بدش می آید!


آلک گینس؛ جنگ ستارگان

بازیگر فیلم های معروف «لورنس عربستان»، «دکتر ژیواگو» و «پل رودخانه کوآی» انتخاب شده بود تا در فیلم های جنگ ستارگان نقش «کنوبی» را بازی کند اما همینطور که فیلم پیش می رفت، کینس هر روز بیشتر از روز قبل از شخصیتی که بازی می کرد متنفر می شد. او معتقد بود که دیالوگ هایش خیلی ضعیف هستند.

با اینکه فیلم موفقیت جهانی بی نظیری به دست آورد اما گینس در زندگینامه اش نوشته است: «روزی پسربچه ای پیشم آمد و گفت که عاشق سری چهارم جنگ های ستارگان است و از من خواست تا برایش روی یک عکس امضا کنم. من به او گفتم، این را برایت امضا می کنم به شرطی که دیگر هرگز این فیلم را تماشا نکنی.»

کیت وینسلت هم از تایتانیک بدش می آید!


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر" کیت وینسلت "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک


کیت وینسلت، هنرپیشه مشهور انگلیسی که با فیلم تایتانیک، به شهرت جهانی دست یافت، یکی از مطرح‌ترین سلبریتی های هنر هفتم هست که سلیقه طلا و جواهرات ایشان، برگ دیگری از سلسله مطالب کلکسیون جواهرات سلبریتی ها را رقم می زند.

 
 
 
 
صبح بخیر: همچون روال قبل سرویس چهره‌های برترین‌ها، گشتی می‌زنیم در کلکسیون طلا و جواهرات یکی دیگر از سلبریتی های دنیای هنر هفتم. گفتار امروز را اختصاص داده‌ایم به کلکسیون طلا و جواهرات خانم کیت وینسلت، هنرپیشه سرشناس انگلیسی. با ما همراه باشید.

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(گوشواره‌های مرصع خوشه ای و بلند، از علاقمندی های جواهراتی خانم وینسلت است)

کیت وینسلت را هنوز خیلی‌ها با فیلم تایتانیک به یاد دارند. کیت الیزابت وینسلت (Kate Elizabeth Winslet) (زادهٔ ۵ اکتبر ۱۹۷۵، برکشیر) بازیگر و خواننده اهل انگلستان و برنده جایزه اسکار، جایزه امی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی است. او جوان‌ترین فردی به شمار می‌رود که شش بار نامزد جایزه اسکار و یکی از معدود بازیگران زنی هست که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه مهم جوایز سرگرمی آمریکا (که شامل یک جایزه امی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی می‌شود) شده است.

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(کیت وینسلت و گوشواره و گردن بندی از جنس طلا و سنگ‌های قیمتی در تایتانیک)

او از کودکی به یادگیری نمایش‌پردازی پرداخت و در سال ۱۹۹۱ کار خود را در تلویزیون بریتانیا آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی بلند که وینسلت در آن ایفای نقش کرد موجودات آسمانی (۱۹۹۴) بود که برای بازی در این فیلم مورد توجه و ستایش بسیاری قرار گرفت. او همین‌طور برای بازی در نقش مکمل در فیلم عقل و احساس (۱۹۹۵) مورد توجه بسیار قرار گرفت تا اینکه با بازی در فیلم تایتانیک به هنرپیشه‌ای با شهرت جهانی تبدیل شد؛ تایتانیک در آن زمان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد.

کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(تصویری از نوع پوشش خانم وینسلت در صحنه ای از فیلم تایتانیک)

جریان انتخاب کیت وینسلت به عنوان نقش Rose در این فیلم نیز در جای خود جالب توجه هست. در سپتامبر ۱۹۹۶، کیت وینسلت شروع به نقش آفرینی در کنار لئوناردو دی کاپریو در فیلم تایتانیک، به کارگردانی جیمز کامرون کرد. در ابتدا نیکول کیدمن، مدونا، جودی فاستر، کامرون دیاز، گوئینت پالترو، کلیر دینز و گابریله انور کسانی بودند که برای این نقش در نظر گرفته شده بودند؛ ولی وقتی آن‌ها این نقش را نپذیرفتند، وینسلت به سختی برای گرفتن این نقش مبارزه کرد. او هر روز از انگلستان به جیمز کامرون نامه می‌نوشت و بالاخره به لطف مدیر برنامه‌های خود هیلدا کووالی، کامرون از او برای شرکت در تست‌های اولیه دعوت نمود و در نهایت موفق شد.

خانم کیت، علاوه وافری به گردن بندهای مرصع الماس و گوشواره‌های ظریف کاری شده با سنگ‌های قیمتی دارد و برای همین، بعضاً سفیر تبلیغاتی برخی از برندهای مطرح جواهرات انگلیسی و آمریکایی نیز معرفی شده است.

کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(گردن بند الماس خانم وینسلت که یکی از گران‌ترین جواهراتی بود که در مراسم اسکار 2015 استفاده شد)

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(گوشواره الماس طرح خوشه ای شیک خانم وینسلت با برند کارتیه Replica Jewelry*)

کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(گوشواره کیت وینسلت در مراسم افتتاحیه فیلم ونیز 2011)

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(کیت وینسلت با گوشواره نقره بلند ست شده با لباس قرمز رنگ طرح دوزی شده با برند De Beers jewelry.)

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(کیت وینسلت با گوشواره ای از جنس نقره و زمرد – طرح لباس مشکی: jenny packham)

 کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(گوشواره بلند جنس الماس)

دیوید موریس، یکی از برندهای مورد علاقه وینسلت هست که صفحه اختصاصی در پرتال این جواهرسازی به خود اختصاص داده است. این پرتال در نشانی http://www.davidmorris.com/kate-winslet قابل مشاهده می‌باشد.
 
کلکسیون جواهرات کیت وینسلت، دختر تایتانیک
(وینسلت و سفیر تبلیغاتی جواهرات دیوید موریس لندن)

گفتنی است، کیت وینسلت تا کنون سه بار ازدواج کرده است که همسران قبلی ایشان عبارت‌اند از:

(Ned Rocknroll (m. 2012), Sam Mendes (m. 2003–2010), Jim Threapleton (m. 1998–2001

ایشان در توییتر و اینستاگرام، صفحه شخصی رسمی ندارد.

با کلکسیون جواهرات سلبریتی ها، در طول هفته با سرویس چهره‌های برترین‌ها، همراه ما باشید.