فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کیت وینسلت، در صدر تلویزیون آمریکا


شصت و سومین دوره «جوایز امی» شامگاه یکشنبه در سالن نوکیا تیه‌تر شهر لس‌آنجلس برگزار شد و سریال «مردان خشن» برای چهارمین بار برنده جایزه امی بهترین سریال درام شد و «خانواده مدرن» هم بهترین سریال کمدی شد.

شصت و سومین دوره جوایز امی شامگاه یکشنبه در سالن نوکیا تیه‌تر شهر لس‌آنجلس برگزار شد و سریال «مردان خشن» برای چهارمین بار برنده جایزه امی بهترین سریال درام شد و «خانواده مدرن» هم بهترین سریال کمدی شد.

«خانواده مدرن» به عنوان رکورددار شصت و سومین جوایز امی 7 جایزه را به خانه برد. بدین ترتیب امسال امی سنت رسیدن جوایز متعدد به شبکه اچ‌بی‌او را شکست و بازنده اصلی این سنت شکنی سریال «امپراتوری پیاده‌رو تخته‌کوب» و «میلدرد پیرس» بودند که هرچند جوایزی به دست آوردند اما طبق انتظار رکوردشکنی نکردند.

«امپراتوری پیاده‌رو تخته‌کوب» تنها یک جایزه برد، جایزه کارگردانی که به مارتین اسکورسیزی رسید. این سریال در بخش فنی هفت جایزه برده بود و درمجموع با بردن هشت جایزه نتوانست موفقیت سریال «کرانه غربی» را تکرار کند، سریالی که در فصل اول خود 9 جایزه برده بود.



ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر" کیت وینسلت "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیت وینسلت و سام مندس پس از هفت سال ...



کیت وینسلت و سام مندس پس از هفت سال از هم جدا شدند

بازیگر برنده اسکار و همسر فیلمسازش روز دوشنبه اعلام کردند پس از هفت سال ازدواج اوایل سال جاری میلادی از هم جدا شدند.


کیت شیلینگ از موسسه حقوقی لندن در بیانیه‌ای جدایی کیت وینسلت و سام مندس را «کاملا دوستانه و بر اساس توافق دو‌ طرف» دانست.



این ازدواج دوم کیت وینسلت ۳۴ ساله بود که سال ۲۰۰۸ برای بازی در نقش زنی با گذشته تاریک در فیلم «کتابخوان» برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد.



وینسلت سال ۲۰۰۱ پس از سه سال از جیم تریپلتن همسر اول خود که دستیار کارگردان است، جدا شد. او سال ۲۰۰۸ در فیلم «جاده روولوشنری» به کارگردانی سام مندس نقش‌آفرینی کرد و به خاطر آن برنده جایزه گلدن گلوب شد.



مندس ۴۴ ساله که مانند وینسلت بریتانیایی است، هم به خاطر آثار نمایشی و سینمایی خود شهرت دارد. او برای «زیبایی آمریکایی» (۱۹۹۹) که اولین تجربه سینمایی‌اش بود اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرد.


خبر جدایی وینسلت و مندس از آن جهت باعث شگفتی ناظران هالیوود شده که تاکنون خبری درباره مشکلات خانوادگی آنها در مطبوعات و رسانه‌ها منتشر نشده بود. با این حال، وینسلت در مراسم اعطای جوایز اسکار ۸۲ که هفتم مارس برگزار شد، تنها شرکت کرد.



آنها سال ۲۰۰۳ ازدواج کردند و یک پسر دارند. وینسلت از ازدواج اول خود صاحب دختری ۹ ساله بنام میا است. او سال ۱۹۹۷ با بازی در فیلم «تایتانیک» در کنار لئوناردو دی کاپریو به شهرت رسید.



او و دی‌کاپریو در فیلم «جاده روولوشنری» هم همبازی شدند. وینسلت برای فیلم‌های «حس و حساسیت»، «تایتانیک»، «آیریس»، «درخشش ابدی ذهن پاک» و «بچه‌های کوچک» نیز نامزد اسکار بوده است.


«جاده رو به تباهی»، «تفنگدار دریایی» و «دست به کار شویم» از دیگر فیلم‌های مندس است که قرار است بیست و سومین فیلم از مجموعه سینمایی جیمز باند را کارگردانی کند.