فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کنسرت محمدرضا شجریان در ترکیه لغو شد



اخبار,اخبار فرهنگی,شجریان

کنسرت محمدرضا شجریان که قرار بود روز 13 شهریور (چهارم سپتامبر) در استانبول ترکیه برگزار شود، لغو شد.

سایت «دل آواز» که متعلق به استاد آواز ایران است، نوشته: «بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، متاسفانه امکان اجرای «کنسرت محمدرضا شجریان و گروه شهناز» در استانبول به دلایل فورس ماژور [فوری] در تاریخ معین فراهم نیست.»

تیم برگزاری کنسرت در این اطلاعیه کوتاه از همه کسانی که برای شرکت در این کنسرت بلیت تهیه کرده‌اند، عذرخواهی و اعلام کرده که آن‌ها با مراجعه به این سایت و طی یک فرایند اینترنتی می‌توانند مبالغ واریزی خود را پس بگیرند.

سایت دل‌ آواز اعلام کرده: «به دلیل حجم بالای بلیت‌ها این باز پرداخت به صورت مرحله‌ای برای عزیزان واریز خواهد شد.»

این‌طور که از متن این اطلاعیه بر می‌آید، قرار است کنسرت شجریان در زمان دیگری برگزار شود؛«از طریق رسانه‌های رسمی شرکت دل آواز و محمدرضا شجریان به زودی تاریخ جدید اجرای این برنامه به اطلاع شما عزیزان گرامی خواهد رسید.»

خبر برپایی کنسرت محمدرضا شجریان بازتاب‌های مختلفی در داخل کشور داشت و برخی خبرگزاری‌ها با انتشار گزارشی اعلام کرده بودند که ممنوع الفعالیت بودن این خواننده در ایران و برپایی کنسرت او در استانبول باعث می‌شود که 11 میلیارد تومان پول از ایران خارج شود و به صورت دلار و لیر به جیب دولت ترکیه واریز شود. (اینجا)

در روزهای گذشته هم برخی از گردشگران ایرانی که از طریق زمینی به کشور ترکیه رفته بودند، با حملات گروه‌های مخالف دولت ترکیه مواجه شده بودند.


اخبار فرهنگی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
مرغ سحر محمدرضا شجریان در کنسرت ترکیه 4 مهر 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت محمدرضا شجریان در ارمنستان لغو شد



اخبار فرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,شجریان

کنسرت محمدرضا شجریان که قرار بود 12 فروردین در کشور ارمنستان برگزار شود لغو شد.

علت لغو کنسرت محمدرضا شجریان که قرار بود 12 فروردین در کشور ارمنستان برگزار شود، مسایل پیش آمده پزشکی و تصمیمات فورس ماژور پزشکان در جهت درمان فوری اعلام شده است.

محمدرضا شجریان در توضیح لغو این کنسرت در سایت رسمی‌اش نوشته است: «پزشک معالجم موردی را در ام آر آی اخیرم مشاهده کرد که قاطعانه ازمن خواست سفرم را لغو کرده تا برای ٦ تا ٨ هفته زیر نظر ایشان به معالجه و درمان مورد دیده شده بپردازیم من هم با اکراه مجبور بپذیرفتن آن شدم.

 

لذا با همه تمهیدات و برنامه ریزی هایی که برای کنسرت دوازدهم فروردین ماه ٩٥ شهر ایروان ارمنستان انجام داده بودیم و همچنان با استقبال گرمتان روبرو هستیم، با پوزش خواهی از شما دوستداران عزیزم یادآور شوم به خاطر وضع پیش آمده نابهنگام، در تاریخ مقرر از دیدار با شما مهربانانم محروم خواهم بود.

 

امید است پوزش مرا بپذیرید تا در آینده‌ای هرچه نزدیکتر توفیق خدمت گزاری همیشگی نصیبم گردد و از شرمندگیتان برون آیم. دیگر اطلاعات و تصمیمات بعدی در این مورد نیز از طریق سایت رسمی ام به آگاهیتان خواهد رسید.»

 

اخبار فرهنگی و هنری - فارس