فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کنسرت تلفیقی گروه «بهنا» با استقبال قابل توجه مخاطبان موسیقی برگزار شد



گروه موسیقی بهنا,کنسرت گروه موسیقی بهنا,اخبار موسیقی

 

موسیقی ما - بهمن بابازاده:  گروه موسیقی «بهنا» در روزهای ۸ و ۹ در تالار ایوان شمس با استقبال قابل توجه مخاطبان موسیقی بی‌کلام روی صحنه رفت تا باز هم علاقمندان به این سبک، از موسیقی ناب این گروه لذتی شگرف ببرند. این برنامه که بر خلاف اکثر کنسرت‌های زنده دقیقا راس ساعت اعلام شده شروع شد، با استقبال مخاطبان موسیقی تلفیقی رو به رو شد و بسیاری از حاضرین در سالن از جمله روزنامه نگاران و کار‌شناسان موسیقی بودند.

 

در بخش اول برنامه قطعاتی چون آشنایی، نخستین، باران، سبک بال، ‌هشت پا و آهو اجرا شد و در بخش دوم هم گروه به اجرای قطعاتی بامداد، قصه، جان جهان و چونان پرداخت که پس از اتمام هر قطعه با تشویق حاضرین در سالن رو به رو شد. اوج گرفتن‌گاه و بیگاه تکنوازی‌ها در حالی که تلفیق سازهای غربی و ایرانی به وضوح ترکیب خوش رنگ و لعابی را در ریتم و ملودی اثر بوجود آورده بود، از جمله لحظات بکر این برنامه بود که عمدتا حاضرین در سالن را چشمانی بسته راهی خیالپردازی‌های بکر و فانتزی می‌کرد.

 

در میانه‌های برنامه رامین بهنا بدون میکروفون و از پشت ساز‌اش شروع به معرفی نوازنده‌های گروه نمود و پس از اینکه هر نوازنده معرفی می‌شد، شاهد تکنوازی مثال زدنی اعضای گروه بودیم که فضای سالن را به کلی عوض می‌کرد و با تشویق حضار رو به رو می‌شد. نوازنده‌های چیره دستی چون بهرنگ بقایی، علی پرکار، حامد حمیدزاده، کسرا ابراهیمی و سینا خشک بیجاری که وجود هر کدام از این نوازنده‌ها برای هر گروهی می‌تواند غنیمتی به حساب بیاید. دو نوازی گیتار الکتریک و تار شاهد بهترین لحظه برنامه به حساب بیاید که قطعا توانایی این تلفیق لذیذ، فقط از موزیسین با سواد و دانشمندی چون «رامین بهنا» بر می‌آید.

 

در انتهای برنامه هم در لحظه خروج جمعیت از سالن بروشوری به تک تک حاضرین داده می‌شد که شامل معرفی اعضای گروه و یادداشتی از رامین بهنا می‌شد. در بخش‌هایی از یادداشت رامین بهنا خطاب به مخاطبان‌اش آمده بود: «از اینکه آمده‌ای تا ما برایت ساز بزنیم، احساس خوشی به ما دست می‌دهد. حالا دیگر مطوئن‌ایم که دن کیشوت نبوده‌ایم و بیخودی نیزه‌مان را به آسیاب بادی نکوبیده‌ایم. الان هم اینجائیم و تو هم ور دل ما نشسته‌ای و دل ما غنج می‌رود از این دورهمی. روی انبوهی از قربان صدقه، کنار بشقابتان حساب کنید. زیاده عرضی نیست. قربانت – بهنا و گروهش.»

 

گزارش تصویری علیرضا ایرانی نژاد را از این اجرا اینجا ببینید ... . /

 

 

گروه موسیقی بهنا,کنسرت گروه موسیقی بهنا,اخبار موسیقی

 

 

گروه موسیقی بهنا,کنسرت گروه موسیقی بهنا,اخبار موسیقی

 

 

گروه موسیقی بهنا,کنسرت گروه موسیقی بهنا,اخبار موسیقی

 

 

گروه موسیقی بهنا,کنسرت گروه موسیقی بهنا,اخبار موسیقی

 

 

موسیقی ما


ویدیو مرتبط :
کنسرت موسیقی تلفیقی گروه مسیحا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت پاییزه گروه آریان، سی اُم آبان برگزار میشود



 

 

 

کنسرت پاییزه گروه آریان، سی اُم آبان برگزار میشود

 

گروه موسیقی آریان پس از اجرای اولین کنسرت تیرماه ۹۰ در جزیره کیش به علت اصرار هواداران خود ۳۰ آبان ماه به مدت یک روز کنسرت ویژه هواداران را در برج میلاد برگزار می کند.

محسن رجب پور مدیر برنامه گروه آریان و بنیامین بهادری با اعلام این خبر به شبکه ایران گفت: «این گروه در حال آماده کردن آلبوم جدید خود هستند و قرار بود این کنسرت بعد از آماده شدن آلبوم برگزار شود اما به علت اصرار هواداران مجموعه ای از اجرا های قبلی را در کنسرت آبان ماه اجرا می کنند. »

گروه آریان اولین کنسرت سال ١٣٩٠ خود را در جزیره زیبای کیش اجرا کرد.

رجب پور همچنین وی درباره آلبوم جدید بنیامین بهادری گفت: «به علت تغییر در قطعات، این آلبوم با تاخیر منتشر میشود.»... / شبکه ایران