فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کمدی "دوستان با مزایا" صدر نشین باکس آفیس شد



 

کمدی

 

 فیلم "دوستان با مزایا " ، فیلم " فانوس سبز" را از جایگاه اول جدول باکس آفیس استرالیا پایین آورد و خودش صدر نشین این جدول شد.

فیلم "دوستان با مزایا " ، فیلم " فانوس سبز" را از جایگاه اول جدول باکس آفیس استرالیا پایین آورد و خودش صدر نشین این جدول شد.

این کمدی که جاستین تیمبرلیک و میلا کانیس در آن نقش آفرینی می کنند ، در سه روز اول اکران خود ، ۲.۴ میلیون دلار فروش کرد.

فیلم ابرقهرمانی "فانوس سبز" با بازی رایان رینولدز که صدر نشین باکس آفیس استرالیا بود با فروش ۱.۲ میلیون دلار به مکان پنجم جدول سقوط کرد.

فیلم: سگ قرمز درسومین هفته اکران خود در استرالیا ،در مکان دوم جدول قرار گرفت و فیلم" کابوی ها وبیگانه ها" با بازی دانیل کریگ و هریسون فورد در مکان سوم جدول باکس آفیس استرالیا جای گرفتند.

آخرین فیلم مجموعه "هری پاتر" با نام "هری پاتر و یادگاران مرگ ۲" هنوز هم به حضور جادویی خود در باکس آفیس جهانی ادامه می دهد و در مکان ششم جدول باکس آفیس استرالیا قرار دارد.

این فیلم موفق این هفته حدود ۷۵۶.۹۴۵دلار فروش کرد و در کل شش هفته اکران خود در استرالیا ، ۵۰.۸۷۱ میلیون دلار بدست آورد.

۱۰ فیلم اول جدول باکس آفیس استرالیا در هفته گذشته:

۱ دوستان با مزایا (۲.۴۸۵ میلیون دلار)

۲ سگ سرخ(۲.۲۳۴ میلیون دلار)

۳ کابوی ها و بیگانه ها (۲.۳۷میلیون دلار)

۴ ظهور سیاره میمونها (۱.۶۶۵ میلیون دلار)

۵ فانوس سبز(۱.۲۳۶ میلیون دلار)

۶ هری پاتر و یادگاران مرگ ۲ (۷۵۶.۹۵۴ میلیون دلار)۲

۷ کونن اجنبی(۶۱۹.۴۷۰ میلیون دلار)

۸ جین ایر(۵۸۳.۷۸۵ میلیون دلار)

۹ – فیلم سه بعدی کنسرت زنده گیلی (۵۴۱.۷۳۰ میلیون دلار)

۱۰ کاپیتان آمریکا :اولین انتقام جو(۳۲۴.۷۲۸)

مترجم: فرشته مشاور.... / پرتال آفتاب 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم سه بعدی اره صدر نشین باکس آفیس هالووین شد



 

فیلم سه بعدی اره صدر نشین باکس آفیس هالووین شد

 

فیلم ترسناک اره ، همانند گذشته وحشتناک نیست ،اما هفتمین قسمت این مجموعه که بنا به گزارشهای رسیده ،آخرین قسمت آن نیز هست ، همانطور که پیش بینی می شد در صدر باکس آفیس این هفته آمریکای شمالی قرار گرفت .

همانطور که انتظار می رفت ، فیلم سه بعدی اره در سه روز نخست اکران،۲۴میلیون دلار فروش رفت، با این حال در مقایسه با سایر قسمتهای این مجموعه از نظر فروش در روزهای نخست ، رتبه پنجم را دارد.اکران این فیلم از روز جمعه آغاز شده است.

"اره ۶ " در سال گذشته ، فقط ۱/۱۴میلیون دلار در سه روز اول نمایش فروش داشت که رقم بسیار نا امید کننده ای بود و فیلم " فعالیتهای غیر طبیعی ۱" با اختلاف قابل ملاحظه ای از آن پیشی گرفت . چهار قسمت قبلی آن (اره ۲.۳.۴.۵)، با بیش از ۳۰میلیون فروش در سه روز اول نمایش ، همگی صدر نشین جدول باکس آفیس بودند .

هفته گذشته فیلم " فعالیتهای غیرطبیعی ۲ "با فروش ۵/۱۶میلیون دلار ، رتبه دوم را کسب کردو اکنون با گذشته ۱۰ روز از اکران این فیلم ترسناک، کمپانی پارامونت ۷/۶۵میلیون دلار درآمد داشته است.

فیلم" قرمز" محصول کمپانی سرگرمیهای سامیت با فروش ۸/۱۰میلیون دلار در سه روز اول نمایش ، در رتبه سوم قرار گرفت و بعد از گذشت سه هفته ، در مجموع۹/۵۸ میلیون دلار برای این کمپانی به ارمغان آورد.

یکی ازفیلمهایی که به تازگی به جمع ۱۰ فیلم صدر نشین جدول باکس آفیس راه یافته است ، درام هیلاری سوانگ با نام " محکومیت " ، محصول کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز است که در پایان اولین هفته اکرانش ،از رتبه پانزدهم به رتبه دهم صعود کرد.

لایونزگیت بخشی از شرکت سرگرمیهای لایونز گیت است ، تصویر پارامونت بخشی از شرکت ثبت شده ویاکوم است . سرگرمیهای سامیت به شکل خصوصی اداره می شود و فاکس سرچلایت پیکچرز بخشی از یک شبکه خبررسانی است.مترجم: فرشته مشاور... / خبرگزاری رویترز