فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کمدینی که 37 سال درد کشید


«جری لوییس» نه تنها به علت سبک بیان و بازی‌اش بلکه به‌دلیل حرکات بدنی‌اش بیشترین نوع طنز را وارد کارهایش می‌کرد و به همین دلیل آسیب دید و سال‌های سال تقاص آن بازی‌های فیزیکی را پس داد.

این خبر راآسوشیتدپرس قبل از خبرگزاری‌های دیگر روی خط خبری‌اش گذاشت و بسیاری را که دوستدار این کمدین و بازیگر پیر بودند. از نگرانی نجات داد. قضیه این بود که جری‌لوییس 85 ساله در برنامه زنده‌ای دچار ضعف شد تا جایی که نتوانست برنامه را ادامه دهد.

این خبر باعث شد خبرها و البته شایعه‌های بسیاری درباره زندگی و مرگ او بر سر زبان‌ها بیفتد زیرا جری‌لوییس سابقه بیماری مختلف زیادی داشت اما خوشبختانه یک روزنامه‌نگار، خبر داد که او بعد از 3 روز بستری شدن در بیمارستان مرخص شده است و پزشکان علت بدحالی‌اش را خستگی بیش از حداعلام کرده‌‌اند.


ویدیو مرتبط :
نانی که خوردن ان ۱ سال طول کشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف دندان در گوش مردی که ۳۳ سال گوش درد داشت!



 

 

کشف دندان در گوش مرد

 

 

پزشکان در کانال شنوایی گوش مردی که به مدت ۳۳ سال از گوش درد عجیبی رنج می برد یک دندانشیری را کشف کردند.

 

استفان هیرست یک معدنچی سابق انگلیسی به مدت ۳۳ سال از عفونت و دردهای گوش راست رنج می برد تا اینکه پزشکان مورد بسیار عجیبی را در گوش این مرد ۴۷ ساله تشخیص دادند.

 

پزشکان در کانال شنوایی گوش راست این مرد یک دندان شیری را یافتند که به بخشی از این کانال آسیب رسانده بود.

 

استفان هیرست در این خصوص گفت: "من از زمانی که ۱۴ سال داشتم از گوش درد وحشتناکی رنج می بردم.

 

درد متوقف نمی شد و به همین دلیل نمی توانستم بر روی کارم تمرکز کنم.

 

هیچکس نتوانست دلایل درد من را بفهمد تا اینکه یکروز تصمیم گرفتم آخرین تلاشم را بکنم. به همین دلیل یک وقت ویزیت در بیمارستان هالامشایر در شفیلد گرفتم.

 

به این ترتیب پس از سالها پزشکان یک دندان شیری کوچک را در گوش من پیدا کردند اما نمی توانستم بفهمم که این ماجرا چگونه پایان می یابد." هریست که دو فرزند دارد ۱۵ سال قبل کار معدن را به دلیل وضعیت سلامتی اش ترک کرد.

 

به گفته پزشکان، این دندان می تواند در زمان کودکی داخل گوش این مرد شده و در کانال شنوایی گیر کرده باشد.

 

وی در این خصوص گفت: "وقتی بچه بودم یکبار در مدرسه بین دو نیمکت سر خوردم و بخش راست صورتم محکم به زمین خورد.

 

از آن پس این درد سراغ من آمد و دیگر اجازه نداد که تمرکز کنم و یک زندگی عادی داشته باشم.

 

دیگر حساب دکترهایی را که برای درمان پیش آنها رفته ام از دست داده ام. نمی دانم چرا، اما هیچکس هرگز حضور این دندان شیری را در گوش من کشف نکرد.

 

به هر حال دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است."

منبع:  خبرگزارى مهر