فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«کلاه قرمزی 93» مجوز ساخت گرفت



ساخت کلاه قرمزی 93,کلاه قرمزی 93,شبکه دو

«کلاه قرمزی 93» مجوز ساخت گرفت

مدیر شبکه دو از صدور مجوز ساخت کلاه قرمزی 93 خبر داد و گفت: ایرج طهماسب و همکارانش در حال تدارک ساخت مجموعه کلاه قرمزی برای پخش در نوروز سال آینده هستند.

به گزارش شبکه ایران، علی بخشی زاده به روابط عمومی شبکه دو گفت: کلاه قرمزی از شخصیت های دوست داشتنی حوزه کودک است که سال هاست توانسته محبوبیت خود را نه تنها بین بچه ها بلکه بین خانواده های ایرانی حفظ کند.
وی افزود: ایرج طهماسب و عوامل سازنده این برنامه از حالادر حال تدارک برنامه های سال 93 هستند تا علاوه بر نوروز در تمام اعیاد سال 93 نیز شاهد پخش این برنامه پرمخاطب باشیم.


بخشی زاده با اعلام این که نشان کلاه قرمزی به طور اختصاصی در اختیار سازمان صدا و سیماست، تصریح کرد: این عروسک در انحصار سازمان است، همکاری تنگاتنگ با تیم سازندگان این کلاه قرمزی و ارادتی که به این گروه داریم، باعث شده بعضی اوقات امتیازاتی به آنها بدهیم. وی افزود: شبکه دو تا امروز دو شخصیت آشنا و دوست داشتنی کلاه قرمزی و سنجد به مخاطبان شبکه تقدیم کرده است، اکنون نیز قرار است دو شخصیت جدید «کارا و کوشا» به جمع شخصیت های دوست داشتنی این شبکه اضافه شود.


بخشی زاده گفت: اتاق فکر شبکه مدام در حال طراحی شخصیت های جدید هستند، هر چند معتقدم حفظ شخصیت های گذشته هم بسیار مهم است که خوشبختانه دوستان اهتمام لازم را در این زمینه دارند./شبکه ایران

 

 


ویدیو مرتبط :
صدای کلفت و نازک(خیلی خنده دار)(کلاه قرمزی 93)(ساخت من)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ایرج طهماسب به ساخت مجموعه «کلاه قرمزی» برای نوروز 93



اخبار,اخبار فرهنگی,مجموعه کلاه قرمزی3


اخبار فرهنگی  - ایرج طهماسب: کلاه قرمزی 93 شایعه است

ایرج طهماسب به خبر ساخت مجموعه «کلاه قرمزی» برای نوروز 93 که در بخش‌های خبری سیما عنوان شده است، واکنش نشان داد.

این کارگردان در یادداشت کوتاهی که اختصاصا به ایسنا ارسال کرده نوشته است: «بنده هم از شنیدن ساخت مجموعه «کلاه قرمزی 93» خوشحال شدم اما ...».

طهماسب که با همکاری حمید جبلی، سال‌هاست «کلاه قرمزی» را به مجموعه‌ای پربیننده‌ی تلویزیونی بدل کرده است، اعلام کرده است:

«اینجانب - ایرج طهماسب - در طول یک سال گذشته، هیچ جلسه‌ای با هیچ مدیری از سازمان صداوسیما نداشته‌ام و نمی‌دانم وقتی صحبت و قراری گذاشته نشده است، چرا باید شایعه تولید و پخش «کلاه قرمزی 93» از اخبار سراسری پخش شود.

آرزومندم برنامه‌سازان دیگر سازمان‌، جهت ساخت مجموعه جذاب دیگری برای کودکان اقدام کنند تا نوروزی شاد در پیش رو داشته باشیم.

امیدوارم در فرصتی دیگر امکان خدمت‌گذاری برای مردم عزیز کشورمان را داشته باشم.»

ایرج طهماسب در حالی با این نامه آماده‌سازی کلاه قرمزی برای نوروز 93 را منتفی می‌داند که پیش از این علی بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو از پخش قطعی مجموعه «کلاه قرمزی» در نوروز 1393 خبر داده بود.

علی زارعان، مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو هم تابستان امسال درباره تولید «کلاه قرمزی 93» گفته بود: در حال مذاکره با تهیه‌کننده و عوامل مجموعه برای تولید پروژه ویژه نوروز 93 هستیم تا شیوه تولید و مسایل پیرامونی آن مشخص شود. سال آینده پروژه‌ای بزرگتر از حد معمول خواهیم داشت و در همین زمینه مذاکرات ادامه دارد.

وی افزود: اگرچه هنوز به نتیجه جدی نرسیده‌ایم که بتوانیم آن را قطعی اعلام کنیم اما مجوز ساخت صادر و کارهای مقدماتی انجام شده است اما به راحتی نمی‌توانیم اعلام نتیجه کنیم.
 اخبار فرهنگی - ایسنا