فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کلاه جالب "آنجلینا جولی" سوژه عکاسان شد +تصاویر



اخبار فرهنگی - کلاه جالب "آنجلینا جولی" سوژه عکاسان شد +تصاویر

" آنجلینا جولی " و همسرش " برد پیت" بعد از ازدواج جنجالی شان به یک ماه عسل کاری رفتند.

"آنجلینا جولی" به تازگی در فیلمی در مقابل همسرش ایفای نقش کرده است. این فیلم در مالت ساخته میشود و آنها برای ماه عسل حضور در صحنه فیلمبرداری این فیلم را انتخاب کردند.

"آنجلینا جولی" 39 ساله خود کارگردان این فیلم است. او درحالی شکار عکاسان شد که از صحنه فیلمبرداری باز میگشت و کلاه جالب او سوژه خوبی برای خبرنگاران بود. کلاهی که او بر سر گذاشته بود شبیه کلاه زنان در دهه 70 میلادی است.

اخبار,اخبار فرهنگی,آنجلینا جولی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آنجلینا جولی

 

اخبار فرهنگی - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفش های عجیب و غریب آنجلینا جولی سوژه شد +تصاویر



اخبار فرهنگی و هنری - کفش های عجیب و غریب آنجلینا جولی سوژه شد +تصاویر

" آنجلینا جولی " برای پیش نمایش فیلم جدیدش در لندن کفش هایی به پا کرد که از او یک سوژه جنجالی ساخت.

" آنجلینا جولی " برای پیش نمایش فیلم جدیدش در لندن کفش هایی به پا کرد که از او یک سوژه جنجالی ساخت. این هنرپیشه 38 ساله هالیوودی کفش هایی با برند " کریستین لوبوتین " به پا کرد که شکل خاص و عجیبی داشت وشخصا برای او طراحی و تولید شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آنجلینا جولی

 

 دقیقا سه روز قبل از پیش نمایش این فیلم در لندن " آنجلینا جولی " مشابه همان کفش را در پاریس به پا داشت. به گفته یک منبع نزدیک علت استفاده وی از این کفش ها طراحی اختصاصی کفش ها توسط طراح برند " کریستین لوبوتین " است. این طراح هم میگوید تحت تاثیر شخصیت " آنجلینا جولی " در فیلم جدیدش که از روی نسخه انیمیشنی " زیبای خفته " ساخت شده است طراحی کرده. در این فیلم هالیوودی " آنجلینا جولی در نقش جادوگر شیطان صفت حضور دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آنجلینا جولی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آنجلینا جولی

 
اخبار فرهنگی و هنری - پرداد