فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کشته شدن واقعی هنرپیشه هنگام فیلمبرداری



 

کشته شدن واقعی هنرپیشه هنگام فیلمبرداری

 

یک هنرپیشه در فیلیپین هنگام بازی در فیلم کشته شد.به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از تلویزیون بی بی سی عربی، این هنرپیشه هنگام بازی در فیلمی با مضمون پلیسی جنایی به طور اشتباهی به قتل رسید.

 

در صحنه ای از این فیلم ،چند راهزن مسلح به مکانی حمله می کنند. در همین هنگام یک نگهبان در ساختمانی نزدیک محل فیلمبرداری به گمان اینکه حمله افراد مسلح واقعی است به یکی از آنان که سوار بر موتور بود شلیک کرد و او را به قتل رساند. این نگهبان پس از این حادثه گفت به وظیفه خود در حمایت از ساکنان ساختمان عمل کرده است.

براساس قوانین فیلیپین ، حمل سلاح و استفاده از آن توسط نگهبانان ساختمانها ممنوع است.... / تحلیل: عصر ایران



ویدیو مرتبط :
هنرپیشه واقعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانم هنرپیشه جوان به دست برادرش کشته شد! +عکس



 اخبار  فرهنگی  - خانم هنرپیشه جوان به دست برادرش کشته شد! +عکس

 یک هنرپیشه سوری که از سه سال پیش به دانمارک پناهنده شده بود، به خاطر 100 یورو با ضربات چاقوی برادرش به قتل رسید!  "شیندا خلیل" که با خانواده‌اش در شهر هورسنس در شرق دانمارک زندگی می کرد، شنبه گذشته به دست برادرش کشته شد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی, قتل بازیگر


بنا بر اعلام یک رادیوی محلی، شیندا که 28 سال داشت و متولد قامشلی در شمال شرق سوریه بود، در پنج سریال تلویزیونی از جمله "لورنس عرب" و چندین فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و در چند برنامه هم به عنوان مجری ظاهر شده بود. شیندا از سه سال پیش با خانواده اش به دانمارک پناهنده شد و هر از چندی برای پیگیری کارهای هنری و بازی در سریال ها، بین کپنهاگ و دمشق در رفت و آمد بود.

رادیو "آرتا اف ام" به نقل از بستگان خانواده شیندا اعلام کرد که برادر وی هنگام حمله در حالت مستی بوده و از او تقاضای 100 یورو پول کرده بود. برادر جنایتکار هنگامی که با مخالفت شیندا مواجه شده، با کارد به جان او افتاده و ضرباتی به گردن و پشت و پهلوی او وارد کرده که به مرگ وی انجامید.

 

 اخبار فرهنگی  - شبکه خبر