فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«کریستین استوارت» و 23 سالگی! + عکس



استوارت که با مجموعه فیلم های گرگ و میش به یک ستاره تمام عیار تبدیل شد است، تلاش نموده تا خود را از زرق و برق ها دور نگاه دارد. با این بازیگر جوان هالییود بیشتر آشنا شوید..

زندگی شخصی کریستین استوارت

 

امروز 9 آوریل و روز تولد بیست و سه سالگی «کریستین جیمیس استوارت» بازیگر جوان هالیوودی است. این بازیگر امریکایی متولد لس‌آنجلس بوده و با وجود سن کم خود در فیلم‌های مختلفی همچون «گرگ و میش»، «در سرزمین زنان»، «به سوی طبیعت وحشی»، «سفیدبرفی و شکارچی» و... را دارد.

 

او در یک خانواده هنری به دنیا آمده و والدین او، جان استوارت و جولی استوارت، هر دو در صنعت فیلم و تلویزیون مشغول به کار هستند. اولین نقش قابل توجه او به عنوان بازیگر در سال 2001 رخ داد؛ هنگامی‌که او نقش سام جینینگ را در فیلم The Safety of Objects (سال 2001) ایفا کرد. مدّت زمان کوتاهی پس از آن، او همراه با جودی فاستر در یک دارم فوق العاده ظاهر شد؛ فیلم درامی‌ با نام اتاق وحشت (2002) و به خاطر ایفای این نقش، نامزد جایزه بهترین هنرمند جوان شد.

زندگی شخصی کریستین استوارت

 

او سه بار نامزد دریافت این جایزه شد و بالخره برای بازی در فیلم «به سوی طبیعت وحشی» در سال 2007 این جایزه را به دست آورد. شاید بتوان گفت که او مهمترین نقش خود را در فیلم «افسانه گرگ و میش» بازی کرده است.

 

کریستین استوارت در سن 18 سالگی، نقش بازیگر اصلی را در فیلم گرگ و میش (2008) را در مقابل رابرت پاتینسون بر عهده گرفت؛ رابرت نقش خون آشام اصلی فیلم، ادوارد کالین را بازی می‌کرد. این مجموعه فیلم ها که بر اساس اقتباسی از کتاب هایی با همین نام اثر استفان میِر، ساخته می‌شوند. این کتاب طرفداران بسیاری دارد و دیدن عشق یک خون آشام بسیاری از این طرفداران را به وجد می‌آورد. استوارت به خاطر بازی در نقش بلا در سری اول این فیلم، جایزه بهترین بازیگر زن را در جایزه فیلم MTV از آن خود کرد. فیلم دوم با عنوان ماه جدید (2009) و فیلم سوم با عنوان افسانه گرگ و میش: کسوف (2010) اکران شد.

 

استوارت که با مجموعه فیلم های گرگ و میش به یک ستاره تمام عیار تبدیل شد است، تلاش نموده تا خود را از زرق و برق ها دور نگاه دارد.

زندگی شخصی کریستین استوارت

 

زندگی شخصی کریستین استوارت

 

استوارت هم اکنون در وودلند هیلز در لس آنجلس زندگی می‌کند. او از آرزوی خود برای زندگی و کار در استرالیا سخن گفته است، "من دوست دارم در دانشگاه سیدنی تحصیل کنم. خانواده مادری من استرالیایی هستند". جدا از بازیگری، او علاقه مند است تا وارد دانشگاه شود. "من دوست دارم وارد دانشگاه شده و رشته ادبیات بخوانم، دوست دارم نویسنده شوم. منظور من این است، من کاری را که انجام می‌دهم دوست دارم، امّا این همه آن چیزی نیست که من می‌خواهم انجام دهم- دوست ندارم دروغگویی حرفه ای برای باقی زندگی خود باشم". در سال 2008، استوارت در مصاحبه ای با وانیتی فِیرز، تایید کرد که با مایکل آنگارانو، زوج او در فیلم صحبت، ارتباط داشته است.

 

از زمان ملاقات رابرت پاتینسون در فیلم گرگ و میش، استوارت رابطه عاشقانه ای را با این بازیگر محبوب برقرار کرده است. هرچند، این دو ستاره، هرگز داشتن چنین رابطه ای را به طور آشکار تایید نکرده اند، امّا عکاس های پاپارازینی و شاهدان عینی، سبب شده اند تا گمانه زنی ها افزایش یافته و توجهات رسانه و مردم به این شایعه یا واقعیت جلب شود. این رابطه به سوژه داغی برای رسانه ها تبدیل شده است.

زندگی شخصی کریستین استوارت

 

در مصاحبه ای با GQ، هنگامی‌که از استوارت سوال شد که چرا علیرغم شواهد بسیار و پُر واضح از وجود چنین رابطه ای دوست ندارد در رابطه با آن صحبت کند؛ در حالیکه که صفحات وب بسیاری در رابطه با آن وجود دارد، او این طور پاسخ داد: "بله، من نیز این موضوع را می‌دانم ... در رابطه با زندگی من داستان های زیادی در اینترنت وجود دارد. منظور من این است که بسیار شبیه به این جمله است: مردم بشتابید، این حقیقتی آشکار و واضح است!" هنگامی‌که از او سوال شد که چرا دوست ندارد درباره زندگی شخصی خود صحبت کند، استوارت این گونه پاسخ داد: "من خودخواه هستم.

 

من چنین فردی هستم. امّا این من هستم! و من دوست دارم موضوعات مرتبط با خود را ایت گونه تحت کنترل قرار داده و هدایت نمایم. این بازی خنده داری است و شیب های لغزنده ای نیز دارد. همواره به خود می‌گویم که من هرگز نمی‌خواهم چیزی را از دست بدهم، زیرا بدین طریق هیچ منفعتی نخواهم برد. من تضمین می‌کنم زمانی که ازدواج کردم و بچه دار شدم، مردم از آن آگاه شوند. قصد ندارم اسم فرزند خود را برای سال ها پنهان نمایم".

منبع: سیمرغ


ویدیو مرتبط :
آرایش مثل کریستین استوارت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیوگرافی کامل کریستین استوارت+عکس کریستین استوارت



 کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

 کریستین استوارت

نام
کریستین جیمیس استوارت&

تولد: 9 آوریل سال 1990، لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا
نام های خودمانی کریستین استوارت
کریس
کیستو
کی کی
استو
قد
168 سانتی متر
بیوگرافی کریستین استوارت،
اگرچه معروف ترین نقش خود را به عنوان بلا سوان در افسانه گرگ و میش ایفا نمود، امّا کریستین استوارت سال های زیادی است که به عنوان بازیگر در لس آنجلس، کالیفرنیا فعال می‌باشد. والدین او، جان استوارت و جولی استوارت، هر دو در صنعت فیلم و تلویزیون مشغول به کار هستند. کریستین، سه برادر نیز دارد؛ برادر بزرگتر کامرون استوارت می‌باشد و دو بردارخوانده با نام های دانا و تیلور.

  کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

خانه ای با نهر سرد- 2003

پس از برگزاری مسابقات استعداد یابی در نمایشی در رابطه با کریسمس، در سن هشت سالگی، او با ایفای نقش های کوچک، پا به عرصه تلویزیون گذاشت. اولیّن نقش قابل توجه او به عنوان بازیگر در سال 2001 رخ داد؛ هنگامی‌که او نقش سام جینینگ را در فیلم the safety of objects  (سال 2001) ایفا کرد. مدّت زمان کوتاهی پس از آن، او همراه با جودی فاستر در یک دارم فوق العاده ظاهر شد؛ فیلم درامی‌ با نام اتاق وحشت (2002) و به خاطر ایفای این نقش، نامزد جایزه بهترین هنرمند جوان شد.

  کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

  به ریلیس خوش آمدید- 2012

کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

  بچه را بگیر- 2004

با تمجید از بازی او در فیلم اتاق وحشت، کریستین به عنوان دختر دنیس کواد و شارون استون، به گروه فیلم خانه ای با نهر سرد (2003) پیوست. هرچند فیلم فروش خوبی در سینماها نداشت، او سبب شد تا کریستین بار دیگر نامزد دریافت جایزه بهترین هنرمند جوان شود. پس از ظاهر شدن در چند فیلم و فیلم نمایشی با عنوان صحبت (2004)، استوارت در نقش خواننده ای نوجوان که در خفاء زندگی می‌کرد ظاهر شد، در فیلمی‌ از شاون پن به نام به سوی طبیعت وحشی (2007). فیلمی‌ که تحسین منتقدان را برانگیخت. او پس از سه بار نامزد جایزه بهترین هنرمند جوان شدن، بالاخره به خاطر بازی در این فیلم، این جایزه را از آن خود نمود. در همین سال، او در فیلم کیک خوران ماری استوارت مَترسون (2007) بازی کرد.
 

 کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

adventure land- 2009

 

کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

fierce people -2005

در سن 18 سالگی، استوارت نقش بازیگر اصلی را در فیلم گرگ و میش (2008/1) را در مقابل رابرت پاتینسون بر عهده گرفت؛ رابرت نقش خون آشام اصلی فیلم، ادوارد کالین را بازی می‌کرد. این مجموعه فیلم ها که بر اساس اقتباسی از کتاب هایی با همین نام اثر استفان مِیِر، ساخته می‌شوند. این کتاب طرفداران بسیاری دارد و دیدن عشق یک خون آشام بسیاری از این طرفداران را به وجد می‌آورد. استوارت به خاطر بازی در نقش بلا در سری اول این فیلم، جایزه بهترین بازیگر زن را در جایزه فیلم mtv از آن خود کرد. فیلم دوم با عنوان ماه جدید (2009) و فیلم سوم با عنوان افسانه گرگ و میش: کسوف (2010) اکران شد. فیلم برداری سری جدید این فیلم از اواخر سال 2010 آغاز شده است.
استوارت که با مجموعه فیلم های گرگ و میش به یک ستاره تمام عیار تبدیل شد است، تلاش نموده تا خود را از زرق و برق ها دور نگاه دارد. او همچنین در تعدادی از پروژه های مستقل حضور یافت، مانند adventureland  سال 2009 پیش از بازی در مجموعه فیلم های گرگ و میش و به ریلیس خوش آمدید (2010). او همچنین سال 2010 در نقش یه ستاره راک به نام جوان جت با عنوان runaways  در کنار داکوتا فنینگ بازی کرد. هرچند در این فیلم منتقدان به تحسین بازی داکوتا پرداختند و آن را ستودند، استوارت نیز به خاطر بازی خوب خود و اجراهای موزیکالش در این فیلم، مورد تمجید قرار گرفت.
یکی از پروژه های بزرگ بعدی استوارت، فیلمی‌ است که به زودی اکران خواهد شد و اقتباسی از رمانی کلاسیک، اثر جک کرواک با نام بر روی جاده (2012) می‌باشد. در این فیلم، استوارت نقش ماریلو را بازی می‌کند. فیلم برداری در تابستان سال 2010 آغاز شده است.
استوارت هم اکنون در لس آنجلس، کالیفرنیا بازی می‌کند.

کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

 گرگ و میش


 
کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

 افسانه گرگ و میش: کسوف



 کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

 ماه نو

 

کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

افسانه گرگ و میش: سپیده دم قسمت 1

 

 کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

افسانه گرگ و میش: سپیده دم قسمت 2

نشان تجاری
معمولا نقش شخصیت هایی را بازی می‌کند که عمیقا ناراحت می‌باشند یا آسیبی عاطفی را تجربه کرده اند.   

موضوعات کم اهمیت
* برادری بزرگ تر با نام کامرون استوارت دارد و دو برادرخوانده با نام های دانا و تیلور. خانه والدین او که در آنجا بزرگ شده است، در منطقه وودلند هیلز لس آنجلس قرار دارد. کریستین خود صاحب خانه هایی در مناطق مالیبو و لوس فیلیز می‌باشد، که هنگامی‌که در محل فیلم برداری نباشد، در آن خانه ها اوقات خود را می‌گذراند.
* پدر او جان استوارت، تهیه کننده تلویزیون است که در شبکه تلویزیونی فاکس کار می‌کند و تهیه کنندگی "روی خط با رایان سیکریست" (2004)، را بر عهده دارد. از سال 2010، او در شبکه تلویزیونی tbs و با جرج لوپِز، در برنامه "شبی با لوپِز" (2009) کار می‌کند. پدر کریستین، به دلیل شغلی که دارد، معمولا در اجراهای کاری او حضور دارد.
* کریستین برای فیلم گرگ و میش (2008/1) مجبور به استفاده از لنزهای قهوه ای شد، زیرا رنگ چشم طبیعی او سبز می‌باشد. امّا رنگ چشم های بلا در فیلم باید قهوه ای می‌بود. او در تمام پنج قسمت سری فیلم های گرگ و میش، باید از لنز استفاده نماید.
* او سه سگ دارد: اوز، ترکیبی از سگ گله اسکاتلندی، جک و لیلی که گرگ هایی ترکیبی می‌باشند. همچنین یک گربه با نام مکس/جِلا دارد.
* زندگی خصوصی او خیلی آشکار نمی‌باشد. در سال 2010، بسیاری از رسانه ها شروع به انتشار اخباری کردند که نشان می‌داد او رابطه صمیمانه ای با ستاره خون آشام گرگ و میش (2008/1)، رابرت پاتینسون دارد. موضوعی که بیشتر به واقعیت نزدیک بود تا شایعه.
* مجله فوربس، آنها را یکی از 5 زوج مشهور در سال 2011 معرفی کرد: کریستین استوارت و رابرت پاتینسون.
* هنگام فیلم برداری از یک صحنه تصادف در فیلم سفید برفی و شکارچی (2012)، رباط دست راست کریستین کشیده شد و تولید فیلم به طور موقت متوقف شد. در ادامه فیلم برداری، پای او نیز صدمه دید.
*استوارت در سن 8 سالگی، توسط تیم استعدادیابی و هنگامی‌که در یک اجرای مدرسه ای می‌خواند، کشف شد. هرچند استوارت به یک بازیگر تبدیل شد و نه یک خواننده، او در دو فیلم نیز خوانندگی کرده است: به سوی طبیعت وحشی (2007) و the runaways (2010).
* بیشترین شیرین کاری های خود را در نقش سفید برفی و در فیلم سفید برفی و شکارچی (2012) انجام داده است.  

درآمد
گرگ و میش (2008/1) : 2 میلیون دلار
افسانه گرگ و میش: شکستن سپیده دم (قسمت اول):  12 میلیون و 500 هزار دلار + 5/7% از درآمد ناخالص
افسانه گرگ و میش: شکستن سپیده دم (قسمت دوم): 12 میلیون و 500 هزار دلار + 5/7% از درآمد ناخالص

 

کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

سرزمین زنان


 کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

zathura 2005

زندگی شخصی کریستین استوارت
استوارت هم اکنون در وودلند هیلز در لس آنجلس زندگی می‌کند. او از آرزوی خود برای زندگی و کار در استرالیا سخن گفته است، "من دوست دارم در دانشگاه سیدنی تحصیل کنم. خانواده مادری من استرالیایی هستند". جدا از بازیگری، او علاقه مند است تا وارد دانشگاه شود. "من دوست دارم وارد دانشگاه شده و رشته ادبیات بخوانم، دوست دارم نویسنده شوم. منظور من این است، من کاری را که انجام می‌دهم دوست دارم، امّا این همه آن چیزی نیست که من می‌خواهم انجام دهم- دوست ندارم دروغگویی حرفه ای برای باقی زندگی خود باشم". در سال 2008، استوارت در مصاحبه ای با وانیتی فِیرز، تایید کرد که با مایکل آنگارانو، زوج او در فیلم صحبت، ارتباط داشته است.

 کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

  the messengers


 کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

سفید برفی و شکارچی

 کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

the runaways

از زمان ملاقات رابرت پاتینسون در فیلم گرگ و میش، استوارت رابطه عاشقانه ای را با این بازیگر محبوب برقرار کرده است. هرچند، این دو ستاره، هرگز داشتن چنین رابطه ای را به طور آشکار تایید نکرده اند، امّا عکاس های پاپارازینی و شاهدان عینی، سبب شده اند تا گمانه زنی ها افزایش یافته و توجهات رسانه و مردم به این شایعه یا واقعیت جلب شود. این رابطه به سوژه داغی برای رسانه ها تبدیل شده است. در مصاحبه ای با gq، هنگامی‌که از استوارت سوال شد که چرا علیرغم شواهد بسیار و پُر واضح از وجود چنین رابطه ای دوست ندارد در رابطه با آن صحبت کند؛ در حالیکه که صفحات وب بسیاری در رابطه با آن وجود دارد، او این طور پاسخ داد: "بله، من نیز این موضوع را می‌دانم ... در رابطه با زندگی من داستان های زیادی در اینترنت وجود دارد. منظور من این است که بسیار شبیه به این جمله است: مردم بشتابید، این حقیقتی آشکار و واضح است!" هنگامی‌که از او سوال شد که چرا دوست ندارد درباره زندگی شخصی خود صحبت کند، استوارت این گونه پاسخ داد: "من خودخواه هستم. من چنین فردی هستم. امّا این من هستم! و من دوست دارم موضوعات مرتبط با خود را ایت گونه تحت کنترل قرار داده و هدایت نمایم. این بازی خنده داری است و شیب های لغزنده ای نیز دارد. همواره به خود می‌گویم که من هرگز نمی‌خواهم چیزی را از دست بدهم، زیرا بدین طریق هیچ منفعتی نخواهم برد. من تضمین می‌کنم زمانی که ازدواج کردم و بچه دار شدم، مردم از آن آگاه شوند. قصد ندارم اسم فرزند خود را برای سال ها پنهان نمایم".


  کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

what just happened- 2008



کریستین استوارت,بیوگرافی کریستین استوارت,عکس کریستین استوارت

 the yellow handkerchief-2010

فیلم شناسی
1999- سال سیزدهم
2000- the flintstones in viva rock vegas
2001- the safety of objects
2002- اتاق وحشت
2003- خانه ای با نهر سرد
2004- صحبت
2004- بچه را بگیر
2004- undertow
2005- fierce people
2005- zathura
2007- the messengers
2007- در سرزمین زنان
2007- the cake eaters
2007- به سوی طبیعی وحشی
2007- cutlass
2008- jumper
2008- what just happened
2008- گرگ و میش
2009- adventureland
2009- افسانه گرگ و میش: ماه نو
2010- the yellow handkerchief
2010- the runaways
2010- افسانه گرگ و میش: خسوف
2010- به ریلیس خوش آمدید
2011- افسانه گرگ و میش: سپیده دم قسمت 1
2012- سفیدبرفی و شکارچی
2012- بر روی جاده
2012- افسانه گرگ و میش: سپیده دم قسمت 2
2013- cali


منبع:seemorgh.com