فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کدام گزارشگر فوتبال بیشتر رو مخ شما بود؟


چهره هایی مثل پیمان یوسفی، مزدک میرزایی، محمدرضا احمدی و حتی عادل فردوسی پور بارها در شبکه ورزش، فوتبال گزارش کرده اند در حالی که روند معکوس وجود نداشته و از شبکه ورزشی ها فقط سیانکی بوده که می توانسته در شبکه سه هم گزارش کند.


ویدیو مرتبط :
آقای گزارشگر/ این گزارشگر فوق العاده هیجانی رو از دست ندید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس فیفا: فوتبال در ایران رو به توسعه است



 

 

 رئیس فیفا: فوتبال در ایران رو به توسعه است

 

حضور دو روزه رئیس فیفا در مسقط برای تماشای بازی‌های آسیایی ساحلی توجه رسانه های جهان را به خود جلب کرد. او در ساعات پایانی حضورش در دهکده بازیها برای دیدن بازی تیم های ازبکستان و قطر به ورزشگاه المثنی آمد.وی درباره حضورش در عمان گفت:« من از همه چیز راضی‌ام و هر آن چه که در ورزشگاه اصلی برگزاری بازیها و زمین های تمرینی اطراف ورزشگاه می بینم عالی به نظر می رسد و این نشان از برنامه ریزی خوب عمانی ها و میزبانی خوب آنهاست. البته مسوولان ورزش عمان برای میزبانی نخستین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی اقدام کرده اند و فیفا هم دوست دارد فوتبال ساحلی در آسیا بهتر از گذشته توسعه پیدا کند.»

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که شنیده شده وی به فوتبال ساحلی علاقه ویژه ای دارد، گفت:«بله، من به فوتبال ساحلی علاقه ویژه ای دارم و بر برگزاری منظم رقابتهای فوتبال ساحلی در قاره ها و برگزاری جام های جهانی به موقع تاکید داشته ام و در دوره ریاستم بر فیفا توجه و بودجه ویژه ای را به این کار اختصاص داده ام و به دنبال توسعه فوتبال ساحلی در جهان هستم چرا که فوتبال ساحلی ورزشی فراگیر و ارزان و پرطرفدار است و جذابیت واقعی فوتبال و حرکات زیبا و فوتبال روی هوا را به همراه دارد و مردم جهان در هر سن و سالی و هر جایی که ساحل وجود داشته باشد یا منطقه ای شنی و ماسه ای باشد می توانند فوتبال بازی کنند.»

بلاتر در پاسخ به این سوال که فوتبال ساحلی ایران را می شناسد یا درباره آن چیزی شنیده گفت:« فوتبال در ایران در همه زمینه ها رو به توسعه است و مطمئنا فوتبال ساحلی هم از این توسعه بی نصیب نخواهد بود.»

وی از نتیجه بازی ایران و لبنان پرسید و پس از شنیدن نتیجه نه بر چهار به نفع ایران لبخند زد و محل ورزشگاه را به مقصد فرودگاه مسقط ترک کرد.

همچنین سپ بلاتر صبح روز افتتاحیه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و در صحبت‌هایی با تعریف و تمجید از امکانات قطر و دیگر کشورهای عربی منطقه خلیج فارس اعلام کرد که قطر می تواند تعدادی از بازیهای رقابتهای جام جهانی 2022 را در کشورهای همسایه و خارج از خود قطر برگزار کند! حتی کشورهای همسایه قطر در خاورمیانه می توانند برای کسب میزبانی تعدادی از بازیها اعلام آمادگی کنند. بلاتر در این باره به خبرنگاران گفت:«فکر می کنم که این امکان وجود دارد که تعدادی از بازیهای جام جهانی 2022 در خارج از قطر و در کشورهای همسایه قطر برگزار شود. دنیای عرب بارها تلاش‌هایی را برای کسب میزبانی جام جهانی انجام داده و این رویا اکنون می تواند محقق شود. درباره این موضوع من با قطری ها گفت وگو خواهم کرد زیرا خیلی از کشورهای مسلمان از جمله مراکش و مصر پیش از این خواستار میزبانی جام جهانی بودند. میلیاردها مسلمان در جهان زندگی می کنند و خوشحال می شوند که کشورهای مسلمان میزبان این رویداد مهم باشند. البته تا مسابقات 2022، دوازده سال فرصت است و فکر می کنم هم ما با قطری‌ها به نتیجه برسیم و هم کشورهای همسایه قطر می توانند امکانات سخت افزاری برای برگزاری برخی از دیدارهای جام جهانی را در کشورشان فراهم کنند.»

سپ بلاتر وجود فاکتور پول و سرمایه در انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 را رد کرد و گفت:« نباید فراموش کنیم که قطر یک کشور مسلمان در خاورمیانه است و هدف ما توسعه فوتبال در تمام نقاط دنیا و بین همه مذاهب است، ضمن اینکه قطر برای میزبانی این مسابقات انگیزه زیادی دارد و تلاش زیادی را برای کسب این میزبانی انجام داد و تاکنون مسابقات بین المللی مهمی را نظیر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2011 را زیر نظر فیفا در کشور خود میزبانی می‌کند. فوتبال باید در سراسر دنیا گسترش پیدا کند. با انتخاب قطر، ما درهای فوتبال را به سوی دنیا و فرهنگ جدیدی باز کردیم. دنیای عرب که قبلا با نامزدی مراکش و مصر چندین بار شانس خود را امتحان کرده بود، بالاخره توانست به حق خود برسد.».../فوتبال3