فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کدام سریال رکورددار دانلود غیرقانونی در سال ۲۰۱۲ است؟



 سریال خارجی , دانلود غیرقانونی

فصل دوم سریال «بازی‌های تاج و تخت» بیش از هر سریال دیگری در سال 2012 به‌صورت غیرقانونی دانلود شد.
به گزارش خبرآنلاین، سریال فانتزی و حماسی «بازی‌های تاج و تخت» بیش از هر سریال دیگری در سال 2012 به‌صورت غیرقانونی دانلود شد، طبق آمار تورنت‌فریک، در سالی که گذشت 80 درصد افرادی که غیرقانونی سریال‌ها را دانلود می‌کردند خارج از آمریکا سکونت داشتند.

به‌صورت میانگین هر اپیزود سریال «بازی‌های تاج و تخت» حدود 4.28 میلیون بار دانلود می‌شد و 90 درصد این دانلودها در هفته اول پس از پخش قسمت جدید سریال صورت می‌گرفت.

این درحالی است که قسمت پایانی فصل دوم این سریال در تاریخ سوم ژوئن روی آنتن رفت و 4.2 میلیون نفر بیننده داشت. با اینکه این رقم پایین‌تر از میانگین دانلود غیرقانونی هر اپیزود فصل دوم است، اما رکورد بینندگان سریال را جابجا کرد.

دومین سریالی که بیش از سایر سریال‌ها دانلود شد، «دکستر» با میانگین 3.85 میلیون بار برای هر اپیزود بود، جالب اینجاست بیشترین تعداد بینندگان، یک اپیزود این سریال 2.75 میلیون نفر بود.

در میان سریال‌های شبکه‌های غیرکابلی (دولتی) نیز «نظریه انفجار بزرگ» با 3.2 میلیون بار دانلود برای هر اپیزود رکورددار است. رتبه چهارم نیز در اختیار «چطور با مادرت آشنا شدم» با 2.96 میلیون بار برای هر قسمت است.
 
رتبه پنجم هم به «Breaking Bad» رسید که هر اپیزودش 2.58 میلیون بار دانلود شد (میانگین بینندگان هر اپیزود سریال 2.98 میلیون نفر است). پنج سریال آخر جدول نیز «مردگان متحرک»، «میهن»، «دکتر هاوس»، «فرینج» و «انقلاب» هستند.

تنها سریال جدید این فهرست 10تایی «انقلاب» ساخته جی. جی. آبرامز در مورد زندگی آخرالزمانی در زمین در آینده‌ای نزدیک است.

طبق آمار تورنت فریک 80 درصد دانلودکنندگان خارج از آمریکا ساکن هستند. این سایت تعداد دانلود قسمت آخر فصل دوم «بازی‌های تاج و تخت» را بررسی کرده و اعلام کرد 10 درصد دانلودکنندگان سریال ساکن استرالیا بودند چراکه این مجموعه با تاخیر یک هفته‌ای در استرالیا روی آنتن می‌رفت.

پس از استرالیایی‌ها، خود آمریکایی‌ها با 9.7 درصد دانلود رتبه دوم دانلودکنندگان غیرقانونی این سریال را داشتند. دیگر کشورهایی که بیش از سایرین به دانلود غیرقانونی این مجموعه دست زدند کانادا (7.7 درصد)، بریتانیا (7.6 درصد) و هلند (4.4 درصد) بودند.

تنها کشور غیراروپایی حاضر در فهرست 10تایی دانلودکنندگان غیرقانونی قسمت آخر فصل دوم سریال «بازی‌های تاج و تخت» فیلیپین است که پس از نروژ، اسپانیا، لهستان و یونان در رتبه دهم ایستاد.
 
 10 سریال رکورددار دانلود غیرقانونی 


رتبه
نام سریال
میانگین دانلود
هر قسمت (میلیون بار)
میانگین بینندگان
سریال (میلیون نفر)
1
«بازی تاج و تخت»
4.28
4.20
2
«دکستر»
3.85
2.75
3
«نظریه انفجار بزرگ»
3.20
15.82
4
«چطور با مادرت آشنا شدم»
2.96
10.14
5
«Breaking Bad»
2.58
2.98
6
«مردگان متحرک»
2.55
10.87
7
«میهن»
2.40
2.36
8
«دکترهاوس»
2.34
9.78
9
«فرینج»
2.28
3.12
10
«انقلاب»
2.13
11.65

منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
رکورددار بیشترین بازدید در جهان در 2 سال اخیر.......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریالی که رکورددار دانلود غیرقانونی شد



بازی تاج و تخت , دانلود فیلم

قسمت اول فصل سوم سریال «بازی تاج و تخت» رکورددار دانلود غیرقانونی شد.
طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» در سراسر دنیا آنقدر مشتاق دیدن قسمت جدید این سریال بودند که تنها 24 ساعت پس از روی آنتن رفتن قسمت اول فصل سوم سریال، رکورد دانلود غیرقانونی یک سریال را شکستند.

صدها هزار نفر دوستدار این سریال برای تماشای اپیزود اول فصل سوم، به اینترنت هجوم بردند و از طریق فایل‌های تورنت، کپی غیرقانونی سریال را دانلود کردند.

آمار سایت «تورنت فریک» نشان می‌دهد تنها چند ساعت پس از روی آنتن رفتن این اپیزود، 163 هزار و 88 نفر فایل کپی غیرقانونی را برای دانلود دیگران به اشتراک گذاشته بودند، 110 هزار و 303 نفر آماده تماشای این اپیزود بودند و 52 هزار و 786 نفر هم در حال دانلود این اپیزود بودند.

به گزارش «تورنت فریک» این آمار بی‌سابقه بوده و «بازی تاج و تخت» موفق شده رکورد قبلی دانلود غیرقانونی یک سریال (در بازه 24 ساعت) را بشکند. رکورد قبلی در دست قسمت اول فصل اول سریال «قهرمانان» با 144 هزار و 663 دانلود بود.

تخمین زده می‌شود با احتساب دیگر راه‌های دانلود در اینترنت، قسمت اول فصل سوم «بازی تاج و تخت» روزانه حدود یک میلیون دانلود داشته باشد.

دانلود غیرقانونی یک سریال دلایل مختلفی دارد؛ یکی اینکه پخش سریال در کشور فرد دانلودکننده با تاخیر است و یا اینکه سریال در آن کشور پخش نمی‌شود. درمورد «بازی تاج و تخت» باید گفت این سریال در آمریکا از شبکه کابلی اچ‌بی‌او پخش می‌شود و افرادی که مشترک این شبکه نیستند هم برای تماشای آن به دانلود غیرقانونی روی می‌آورند. 12.9 درصد دانلود غیرقانونی اپیزود جدید این سریال در آمریکا بوده است.

بازی تاج و تخت , دانلود فیلم

حدود 11.5 درصد دانلود غیرقانونی این سریال هم در بریتانیا رخ داده و لندن با 4.3 درصد دانلود، رتبه اول را در میان شهرهای دانلودکننده این سریال داشته است.

سریال «بازی تاج و تخت» یکی از سریال‌های محبوب دانلود غیرقانونی است. این سریال رکورددار دانلود غیرقانونی در سال 2012 بود. دیوید پترارکا، یکی از کارگردان‌های این مجموعه فوریه امسال گفت دانلود غیرقانونی او را ناراحت نمی‌کند، چون این کار هم بخشی از بازارگرمی فرهنگی سریال است که به بقای آن کمک می‌کند.

به نظر این کارگردان، دانلود غیرقانونی نوعی «تشویق» است. این گفته را مایکل لومباردو، مدیر برنامه‌ریزی شبکه اچ‌بی‌او نیز تائید کرد. هرچند پترارکا بعدا به صراحت گفت با دانلود غیرقانونی 100 درصد مخالف است اما به نظر می‌رسد دانلود غیرقانونی خیلی به «بازی تاج و تخت» آسیب نرسانده چون درست پس از پخش قسمت اول فصل سوم اعلام شد فصل چهارم سریال نیز در راه است.

جدول کشورها و شهرهای رکورددار دانلود «بازی تاج و تخت»

رتبه
کشور
درصد
شهر
درصد
1
آمریکا
12.9
لندن
4.3
2
بریتانیا
11.5
پاریس
3.2
3
استرالیا
9.9
سیدنی
3
4
کانادا
7.4
ملبورن
3
5
فرانسه
4.4
آمستردام
2.2
6
هلند
4.2
آتن
1.8
7
اسپانیا
3.2
استکهلم
1.6
8
سوئد
3
مادرید
1.6
9
فیلیپین
2.6
پرت
1.5
10
نروژ
2.5
سنگاپور
1.3

منبع:khabaronline.ir