فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کافه شهاب حسینی پلمب شد + عکس



کافه شهاب حسینی پلمب شد + عکس

به گزارش مشرق به نقل از  «آوینی فیلم» کافه هنر واقع در لواسان پلمپ شد. این کافه توسط تعزیرات حکومتی شهرستان شمیرانات بسته شده است.

گفتنی است در پلاکارد نصب شده بر در این کافه، علت پلمپ آن "تخلف" عنوان شده و اشاره ای به نوع تخلف صورت گرفته نشده است. شهاب حسینی پیشتر اعلام کرده بود که این کافه متعلق به اوست.

احتمال می رود با توجه به اینکه شهاب حسینی بازیگر متعهدی است، این کافه به دلیل تخلف صنفی کارکنان پلمپ شده باشد./مشرق نیوز


   کافه شهاب حسینی,پلمپ کافه شهاب حسینی


ویدیو مرتبط :
پوران درخشنده،فیلمش را در کافه هنر شهاب حسینی اکران کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کافه شهاب حسینی پلمب شد


کافه هنر متعلق به شهاب حسینی واقع در لواسان پلمب شد.

تماشا: روز گذشته شهاب حسینی، بازیگر شناخته شده سینما، خبرساز شد اما با این تفاوت که این بار خبر منتشر شده از او سینمایی نبود. به گزارش شبکه ایران و به نقل از «آوینی فیلم»، کافه هنر متعلق به شهاب حسینی واقع در لواسان پلمب شد.



 این کافه توسط تعزیرات حکومتی شهرستان شمیرانات به علت آنچه «تخلف» ذکر شده، بسته شده و اشاره ای به نوع تخلف صورت گرفته نشده است. پریچهر حسینی، همسر شهاب حسینی، در گفت و گوی کوتاهی با روزنامه تماشا ضمن تایید این خبر توضیح داد:«مشکل پیش آمده تنها یک مساله کوچک اداری است و قطعا به زودی برطرف خواهد شد».

همسر این ستاره سینما همچنین توضیح داد:

«کافه ما محیطی خانوادگی دارد و من به همراه دو فرزندم بیشتر وقت ها آنجا هستیم. امیدوارم این مشکل کوچک اداری باعث ایجاد سوءتفاهم دیگری درباره کافه هنر نشود».