فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کارگردان فیلم توقیفی «پریناز» با همکاری شریفی نیا فیلم می سازد



کارگردان فیلم توقیفی «پریناز» با همکاری شریفی نیا فیلم می سازد

بهرام بهرامیان کارگردان «پریناز» با همکاری محمدرضا شریفی نیا به عنوان مجری طرح فیلم جدیدش را جلوی دوربین می برد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بهرام بهرامیان کارگردانی که دومین ساخته سینمایی اش «پریناز» همچنان توقیف است به تازگی تصمیم گرفته فیلم دیگری را جلوی دوربین ببرد. این فیلم «آینه شمعدان» نام دارد و جالب اینجاست که هنوز مشخص نیست که این فیلم از اداره نظارت پروانه ساخت گرفته یا نه. چنان که «بانی فیلم» گزارش داده پیش تولید این فیلم به کارگردانی بهرام بهرامیان مدتی است آغاز شده و محمدرضا شریفی نیا، حیبب رضایی و محسن طنابنده را برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم انتخاب کرده است.

شریفی نیا که مسؤول انتخاب بازیگران پروژه «آینه شمعدان» است، دو روز قبل در گفتگویی اعلام کرده بود که مجری طرح این فیلم است. طنابنده در حالی قرار است به زودی جلوی دوربین بهرامیان برود که طی یک سال گذشته به خاطر بازی در فیلم «حضرت محمد (ص)» بازی در فیلم‌های حاتمی‌کیا، پرویز شهبازی و سعید سهیلی را از دست داده برای اولین بار است که همزمان با پروژه مجیدی در فیلم دیگری ایفای نقش می‌کند.

باید منتظر ماند و دید واکنش اداره نظارت به صدور پروانه ساخت این فیلم چیست؟ آیا برای آن پروانه ساخت صادر خواهد شد یا به واسطه اثر قبلی بهرامیان هم که شده در این مسیر تعلل پیش آید./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه فیلم راه آبی ابریشم (کارگردان: محمدرضا بزرگ نیا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارگردان فیلم توقیفی تازه ترین محصولش را به شبکه خانگی عرضه کرد+عکس



فیلم توقیفی,بازیگران فیلم توقیفی,کارگردان فیلم توقیفی

آخرین محصول سینمایی دفتر پویافیلم بعنی «پس کوچه های شمرون» در سکوت خبری به شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

در حالی که بعد از توقیف غیرقابل پیش بینی فیلم «خصوصی» حسین فرحبخش کارگردان این فیلم نتوانسته بود مجوز عرضه ویدیویی این فیلم را دریافت کند و به همین دلیل فیلم از کاناهای غیرمجاز در شبکه قاچاق توزیع شده بود به تازگی آخرین محصول سینمایی دفتر فرحبخش یعنی «پس کوچه های شمرون» در سکوت خبری به شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

جالب اینجاست برای آن که سوء تفاهامات پیرامون عرضه «گشت ارشاد» در شبکه خانگی گریبان این فیلم را نگیرد هیچ گونه اخبار قبلی درباره عرضه این فیلم به شبکه خانگی ارائه نشده و حتی پوسترهایی که برای تبلیغ فیلم در ویدیوکلوبها و تعدادی سوپرمارکتها توزیع شده نیز در ابعادی کوچک و به سطحی ترین شکل ممکن طراحی شده اند.

 فیلم توقیفی,بازیگران فیلم توقیفی,کارگردان فیلم توقیفی

  حدیث چهره پرداز و شاهرخ استخری در نمایی از «پس کوچه های شمرون»

«پس کوچه های شمرون» که کارگردانی آن برعهده کامران قدکچیان بوده داستان زن و شوهر جوانی را روایت می کند که تصمیم گرفته اند از هم جدا شوند اما جستجو برای یافتن شاهد جهت جاری شدن صیغه طلاق، دردسرهای فراوانی را برای آنها رقم می زند. بخشهایی از فیلم که محمدرضا شریفی نیا در برابر دوربین ظاهر شده و نقش یک حاجی بازاری را ایفا می کند از جمله موارد بحث برانگیز فیلم در اکران سراسری بود؛ در این نماها شریفی نیا -البته در نقش یک فرش فروش- در قبال پذیرفتن پیشنهاد شهادت برای طلاق این زوج، از زن جوان می خواهد که صیغه او شود. به هنگام اکران شنیده هایی منتشر شد مبنی بر اینکه حوزه هنری به دلیل چنین وجود چنین صحنه هایی در فیلم، اجازه اکران فیلم در سینماهای خود را به آن نداده است!

 فیلم توقیفی,بازیگران فیلم توقیفی,کارگردان فیلم توقیفی

  در تولید این فیلم هم به مانند سایر محصولات پویافیلم حسین فرحبخش نقش عمده ای داشت؛ وی در اغلب سکانسهای فیلم سرصحنه حاضر شده و به راهنمایی کارگردان و عوامل و پیش برد فیلم آن طور که خود می خواهد می پرداخت. جالب اینجاست که گفته می شود بخشی از بودجه تولید «پس کوچه های شمرون» هم توسط بازیگر نقش اصلی زن آن تامین شده بود؛ هرچند البته این مساله از سوی فرحبخش تکذیب شد اما کیست که نداند با شکست گیشه ای «خصوصی» تولید فیلم در دفتر پویافیلم بدون داشتن حاشیه امنیتی از سرمایه به این راحتیها امکانپذیر نبود.

 فیلم توقیفی,بازیگران فیلم توقیفی,کارگردان فیلم توقیفی

   حسین فرحبخش در حال گفتگو با شاهرخ استخری و کامران قدکچیان

شاهرخ استخری، حدیث چهره پرداز، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، زهره حمیدی، اسماعیل پوررضا، رامسین کبریتی، مختار سائقی، حسین قورچی، جلیل ملک زاده، مهدی انجم روز و صدف طاهریان بازیگران «پس کوچه های شمرون» هستند.... / شبکه ایران