فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

چگونه بازیگر، شاعر و موسیقی​دان شویم؟



 

چگونه بازیگر، شاعر و موسیقی​دان شویم؟

 

خبرآنلاین: عباس محمدی درباره این مجموعه کتاب گفت: این 6 کتاب زیر مجموعه «چگونه هنرمند شویم؟» است که به صورت طنز به 6 مقوله بازیگری، شاعری، نقاشی، مدیر فرهنگی، موسیقی و نویسندگی پرداخته است. به گفته او این مجموعه به شکل طنز و کاریکاتور تدیون شده است که سه کتاب توسط امید مهدی‌نژاد، دو مجموعه هم توسط اسماعیل امینی و یک مجموعه هم توسط جلال سمیعی نوشته شده است.

وی افزود: همانطور که می‌دانید در ساحت هنر اتفاقاتی می‌افتد که نه شایسته هنر است و نه هنرمند که این مجموعه در بیانی طنزگونه به این اتفاقات و معضلات فرهنگی در این حوزه ها اشاره دارد.

این مجموعه تولید حوزه هنری استان تهران است که سوره مهر آنها را در با قیمت 2 هزار و 300 تومان (مجموعه 6جلدی، 13هزار و 800تومان) منتشر کرده است.... / khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
نوازندگی آهنگ بندری"هله دان دان دان"امید جهان،توسط خودم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داوودنژاد موسیقی دان و بازیگر!


پدرش، علیرضا داودنژاد دوست ندارد داوودنژاد کوچک خیلی درگیر سینما شود و می‏خواهد بیشتر به درسش بچسبد. در کنار درسش کار موسیقی هم می‏کند. رپ می‏نویسد و می‏خواند، تمپو و پرکاشن می‏زند و دی‏جی‏ هم هست.




  • علی داوودنژاد
  • شغل:  بازیگر
  • سن: 22 سال
  • کاری که از او خواهید دید:  بعداز فیلم مرهم هنوز کاری قبول نکرده است.

پدرش، علیرضا داودنژاد دوست ندارد داوودنژاد کوچک خیلی درگیر سینما شود و می‏خواهد بیشتر به درسش بچسبد. در کنار درسش کار موسیقی هم می‏کند. رپ می‏نویسد و می‏خواند، تمپو و پرکاشن می‏زند و دی‏جی‏ هم هست.

همان اول می‏گوید اسمم را هم بگم؟ «علی داوود نژاد متولد خرداد 1368» قبل از این‏که بپرسم واقعا مثل خردادی‏ها هستی؟ «اصلا خصوصیات خردادی‏ها را ندارم و دورو نیستم، پدرم اردیبهشتی‏ است و من هم بیشتر شبیه اردیبهشت ماهی‏ها هستم. اما کلا به این چیزها اعتقادی ندارم.»

به اینجا که می‏رسد چشمانش برق می‏زند و تمام آن هیجانات را نشان می‏دهد. حین گفت‌وگو حواسش کاملا به اطرافش هست و به دوتا گربه‏ای که بهش نزدیک می‏شوند نگاه می‏کند. طاقت نمی‏آورد و موبایلش را بر می‏دارد تا از آنها عکس بگیرد: «مهندسی کشاورزی می‏خوانم، دوستانم می‏گویند قراره فوق لیسانسم را در زمینه هلو هسته جدا بگیرم.» به همین حد توضیح اکتفا می‏کند. دلش می‏خواهد راجع به سینما صحبت کند و بدون مقدمه شروع می‏کند: «از وقتی چشمم را باز کردم سینما جزو خانواده‏ام بود پس برای من کار سختی نبود که بخواهم به دنبالش بروم. البته من هم می‏توانم الکی از اول مصاحبه بگویم من عاشق بازیگری‏ام. بله، دوستش دارم اما راستش این است که اگر قرار باشد شغلم بازیگری باشد، بیشتر از این‏که بهم خوش بگذرد، بد می‏گذرد.» از این‏جا به بعد سعی می‏کند جدی‏تر باشد: «من یک مقدار نسبت به رضا، عموم و بقیه سخت‏تر نقشی را قبول می‏کنم. فکر می‏کنم اگر گزیده انتخاب کنم بهتر است. جدی، گزیده و تاثیرگذار. اگر موقعیت خوب ودرستی باشد، سینما را ادامه می‏دهم. دلم نمی‏خواهد به خاطر پول بیایم که پس‏فردا بگویند این به خاطر پول هر فیلمی را بازی می‏کند.»