فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

چهره بدون آرایش "ریحانا" خواننده جنجالی هالیوود +عکس



چهره بدون آرایش "ریحانا" خواننده جنجالی هالیوود +عکس

 به نقل از دیلی میل: ریحانا ستاره جنجالی موسیقی پاپ هالیوود به خاطر آرایش غلیظ و رنگارنگ خود به شهرت رسیده است، اما ریحانا این بار با قرار دادن تصویر بدون آرایش خود در اینترنت نشان داد که جذابیتهای ظاهری او تنها به دلیل استفاده از لوازم آرایش نیست.

 ستاره جنجالی موسیقی پاپ هالیوود,آرایش,هالیوود,تصویر بدون آرایش ریحانا

این خواننده 25 ساله درحالی تصویر بدون آرایش خود را منتشر کرد که صاحب بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای لوازم آرایش در دنیاست. ریحانا در تازه ترین اقدامش در این زمینه ، یک فروشگاه لوازم آرایشی با برندی همنام خودش در هنگ کنگ افتتاح کرده است.


او در تصویر منتشر شده اش بسیار خسته به نظر میرسد و به گفتی برخی منابع به نظر میرسد وی این عکس را بعد از بیدار شدن از یک خواب طولانی از خود گرفته است.


او اخیرا به دلیل حضورش در جشنواره مد لندن در انگلستان حضور داشت و همزمان یک فروشگاه لوازم آرایشی در آکسفورد افتتاح کرد. او به دلیل استفاده از رژ لب آبی تیره و خط چشم ضخیمش در روز افتتاحیه سوژه عکاسان بود.


این خواننده جنجالی هالیوود این روزها در حال اجرای برنامه های زنده در کشورهای مختلف است و قصد دارد بعد از اجرای چند برنامه زنده در استرالیا و امارات متحده عربی در ماه نوامبر سال جاری به امریکا بازگردد./پرداد

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس جدید جنجالی ترین خواننده هالیوود



 اخبار فرهنگی - عکس جدید جنجالی ترین خواننده هالیوود

  "مایلی سایرس " چند ماهی است که به یک سوژه تمام عیار تبدیل شده است. نوع خاص لباس پوشیدن و حرکات زننده او مدتهاست که سوژه اصلی خبرنگاران و عکاسان است. این خواننده 21 ساله اخیرا تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش قرار داد که او را کاملا شبیه یک برند معروف عروسک های امریکایی نشان میدهد.


اخبار,اخبار فرهنگی,جنجالی ترین خواننده هالیوود


او در این عکس با چشمهای بسیار درشت دیده میشود و این وجه اشتراک عروسک های زیبای برند " براتز " است که دارای سرهای بزرگ و چشمان درشت و بدن هایی استخوانی و کوچک است. این خواننده هالیوودی این روزها مشغول آماده شدن برای تور اجراهای زنده خود است. او به دلیل حرکات زننده و رفتار ناشایست خود در اجراهای زنده مورد انتقاد بسیاری از خانواده های امریکایی است.
اخبار فرهنگی - پرداد