فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

چهره‌شناسی چینی با چهره سوپراستارها+عکس



چهره‌شناسی چینی با چهره سوپراستارها+عکس

در اینجا بیشتر به آنچه چشم ها، بینی، دهان و غیره در مورد دنیای درونتان فاش می کنند اشاره می کنیم که بر اساس مطالعات ژان هانر، کارشناس چهره شناسی، بر روی چهره شناسی نشأت گرفته از طب چینی می باشند.

چهره شما مانند کتابی گشوده آنچه در درون دارید فاش می کند. چهره شما نقشه ای از شخصیت شما و کل زندگی شماست. در اینجا بیشتر به آنچه چشم ها، بینی، دهان و غیره در مورد دنیای درونتان فاش می کنند اشاره می کنیم که بر اساس مطالعات ژان هانر، کارشناس چهره شناسی، بر روی چهره شناسی نشأت گرفته از طب چینی می باشند.

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

 

پیشانی گرد
هانر می گوید: «آنچه در چهره ها بیشتر به آن می نگریم شکل پیشانی است، زیرا پیشانی ها چیزهای زیادی در مورد افراد می گویند. اگر پیشانی گردی مانند کریستینا ریچی دارید، این معمولاً به معنای خلاق، هنری، بسیار احساساتی بودن است و اینکه همیشه منطقی نیستید.»

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

پیشانی شیبدار
اگر پیشانی شما مانند پیشانی رایان سیکرست شیبدار و اریب است، این معمولاً به معنای آن است که شما فردی کارآفرین هستید و دوست دارید نتیجه بگیرید، ولی از حرف زدن در مورد خودتان خوشتان نمی آید. اگر با چنین فردی دوست می شوید، بدانید که او نمی خواهد زیاد در مورد رابطه حرف بزند و دوست دارد کار خودش را بکند.

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

پیشانی صاف و مسطح
اگر طرف شما پیشانی صافی مانند برد پیت دارد، احتمالاً دوست دارد قبل از هر کاری خوب فکر کند.

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

ابروهای پرپشت
هانر توضیح می دهد: «هرچه ابروهای کسی پرتر باشند، او اعتماد به نفس بیشتری دارد. اگر شما هم ابروهایی مانند ابروهای کامیلا بل دارید، علاوه بر داشتن اعتماد به نفس، دوست دارید رویکرد منطقی تری نسبت به زندگی داشته باشید. شما می توانید با احساسات قوی سر و کله بزنید و در مقابل انسان ها راحت تر می ایستید.»

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

ابروهای نازک طبیعی
اگر ابروهای شما بطور ارثی نازک هستند، مانند ابروهای پاریس هیلتون، این بدان معنا نیست که اعتماد به نفس شما صفر است، بلکه بدان معناست که شما همیشه با اعتماد به نفس خود در تقلا هستید. ویژگی های دیگری در چهره شما هستند که نشان می دهد به انحای دیگری نیرومند هستید، پس امیدتان را از دست ندهید.

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

ابروهای خیلی باریک شده
اگر شما هم فردی هستید که ابروهای خود را باریک می کند، مانند پاملا اندرسون، این کار جسارت شما را کاهش می دهد و این ویژگی ظاهری می تواند افراد بدی را وارد زندگی شما کند. نظریه چینی ها در این مورد این است که وقتی ابروهایتان را باریک می کنید، قدرت و نیروی خود را کم می کنید.

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

چشم های درشت و زیبا
هانر می گوید: «چشمان ما سبک ارتباطی ما را مشخص می کنند. افرادی مانند زوئی دشانل، که چشمان درشتی دارند، معمولاً دل مهربانی دارند و زیاد حرف می زنند. آنها با غریبه ها حرف می زنند و سفره دلشان را برای آنها باز می کنند و اغلب فکر می کنند که همه باید همینطور باشند.»

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

چشم های ریز
افرادی که چشمان ریز یا تو رفته ای دارند، مانند تیلور سوئیفت، منزوی تر و مشکوک تر هستند. آنها برگ برنده خود را رو نمی کنند. این ویژگی ظاهری آنها همچنین نشان می دهد که کمی طول می کشد تا اعتماد آنها را جلب کنید، ولی وقتی به شما اعتماد می کنند، برای همیشه خواهد بود.

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

بینی برجسته و پیش آمده
چینی ها می گویند هرچه بینی شما برآمده تر و برجسته تر باشد، مانند لی میشل، بیشتر به کیفیت کارتان اهمیت می دهید و به جزئیاتی توجه می کنید که دیگران متوجه آنها نمی شوند. این یعنی شما مشکل پسند هستید و اینکه در عین حال کمال گرا هستید و دوست دارید از قبل برنامه ریزی کنید.

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

بینی کوچک
افرادی که بینی های کوچک و نقلی مانند بینی اشلی گرین دارند، همیشه یک شعار دارند: من هوشمندانه و زیرکانه کار می کنم و زیاد سخت کار نمی کنم. این یعنی آنها کمال گرا نیستند، ولی دوست دارند بازده کاری داشته باشند. هانر می گوید: «این افراد روی تک تک جزئیات تمرکز نمی کنند و دوست ندارند برای کارهای کوچک خودشان را خسته کنند.»

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

لب های پر و کلفت
هانر توضیح می دهد: «یکی از مهمترین پیام هایی که دهان می دهد این است که در روابط چطور هستید. این نشان می دهد که چقدر سخاوتمند و بخشنده هستید و چقدر خوب زبان روابط را صحبت می کنید و اینکه روابط چقدر برای شما مهم هستند. اگر دهان بزرگتر یا لب های پرتری مانند لب های آنجلینا جولی دارید، این معمولاً به معنای آن است که دوستی ها یا روابط برایتان خیلی مهم هستند و شما ذاتاً انسان بزرگوار و بخشنده ای هستید. این می تواند نشانه آن باشد که خانمی دوست دارد مادر شود.»

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

لب های باریک
اگر دهان کوچک یا لب های بسیار باریکی مانند لب های دانیل رادکلیف دارید، این معمولاً به معنای آن است که شما کسی نیستید که بتوان با شما صمیمی شد. به عبارت دیگر شما دوست دارید حریم خودتان را داشته باشید و همیشه به یک دوست یا شریک زندگی نیاز ندارید.

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

لب پایینی درشت تر
اگر لب پایینی در مقایسه با لب بالایی درشت تر باشد، مانند لب های کیتی پری، این یعنی شما دنبال تفریح هستید و عاشق شادی ها و سرگرمی های زندگی هستید. شما پتانسیل لذت بردن زیادی از زندگی و رفتن به دنبال تفریحات بجای متعادل ماندن را دارید. برعکس اگر لب بالایی بزرگتر باشد بدان معناست که دوست دارید در روابط ماجرا و هیجان داشته باشید.

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

چانه قوی
چانه به معنای سطح اراده فرد، کله شقی و سرسختی اوست. هرچه چانه فردی برجسته تر باشد، مانند چانه کریستن استوارت، کله شق تر است و توانایی بیشتری برای مقاومت در شرایط سخت دارد. چانه به سطح تستسترون بدن هم ربط دارد، بنابراین هرچه چانه قویتری داشته باشید مستقل تر هستید و با تجرد راحت تر مبارزه می کنید. از طرف دیگر افرادی که چانه کوچکی دارند (چانه ای که بیرون نزده باشد و برجسته نباشد) کمبود اعتماد به نفس و اراده دارند.

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

گونه های پر و گرد
به گفته هانر، گونه ها نشانه توانایی فرد برای حرف زدن هستند و نشان می دهند که آیا می توانید گروهی را رهبری کنید و به دیگران توصیه های خوبی بدهید یا خیر. هرچه گونه های شما برجسته تر باشند، مانند گونه های جسیکا آلبا، احتمال بیشتری دارد که در جایگاه قدرت قرار بگیرید و حرف هایتان را به گروهی بزنید و به آنها راهنمایی و توصیه بدهید.

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

گونه های صاف و مسطح
هانر می گوید: «اگر مانند ریحانا گونه های مسطحی دارید، عمدتاً به معنای آن است که شما دوست ندارید دستور بدهید یا دستور بشنوید.»

 

چهره شناسی , شخصیت شناسی

فک قوی و درشت

 هرچه فک شما بزرگتر و تعریف شده تر باشد، مانند اولیویا وایلد، بیشتر اهل رقابت هستید. انی افراد کسانی هستند که دوست دارند به هدفی دست یابند و بگویند: "حالا نوبت چیه؟" آنها دیگران را روانکاوی می کنند و گاهی در مورد افراد قضاوت می کنند. برعکس کسانی که فک باریک و کوچکی دارند انعطاف پذیر تر هستند و به دیگران گوش می دهند. آنها به راحتی تأثیر می پذیرند و ممکن است مردد و بی اراده باشند.
منبع:bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
✿ دختر هزار چهره . تاثیر نور بر چهره ✿ کلیپ باحال جذاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین چهره در وال استریت/ عکس


چهره عجیب معترض وال استریت