فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال



 

  مراسم اختتامیه بخشهای اصلی چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

 

به گزارش رواط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز پنجشنبه 15 مهرماه و در ساعت 15 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان ذیربط و علاقه‌مندان به رسانه‌های دیجیتال برگزارشد.

 

همچنین باید افزود: نمایشگاه امسال در 70 هزار متر‌مربع و در قالب 850 غرفه برگزار شده است كه از نظر كمی و كیفی در مقایسه با سال‌های گذشته رشد بسیار خوبی را داشته است. در این نمایشگاه 800 نرم‌افزار رسانه‌ای، 15 هزار پایگاه اینترنتی وبلاگ، 56 بازی رایانه‌ای حضور دارند كه قریب ‌به اتفاق این نرم‌افزارها برای نخستین بار ارائه شده‌ است.

جریان‌سازی و بستر‌سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه‌های دیجیتال، توسعه خط و زبان فارسی در محیط رایانه و ابزارهای دیجیتال از اهداف برگزاری این جشنواره و نمایشگاه است.

 

گفتنی است، چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از روز جمعه 16 مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به كار كرده و تا روز شنبه 24 مهر این نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت 10 الی 21 است.


ویدیو مرتبط :
تیزر ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مصلی تهران


پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه 14 مهر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، افتتاح می شود.

 پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه 14 مهر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، افتتاح می شود.

در این مراسم مسئولانی از وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه ملی فرهنگ و نیز شرکت کنندگان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

پنجمین جشنواره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مساحت 90 هزار مترمربع و در 19 بخش و در قالب بیش از 900 غرفه و با حضور نمایندگانی از 30 کشور جهان برگزار می‌شود.

به گفته مسئولان، این نمایشگاه با معرفی و عرضه 30 هزار اثر، در بخش های مختلف میزبان شهروندان و علاقمندان خواهد بود.

همچنین در غالب بخش‌های این نمایشگاه برای نخستین بار به معرفی چهار بخش جدید از جمله بخش ویژه بیداری اسلامی و رسانه‌های دیجیتال‌، بخش جنگ نرم در رسانه‌های دیجیتال، بخش تولیدات دانش‌آموزی رسانه‌های دیجیتال و بخش تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال (شبکه ملی فرهنگ) پرداخته شده است.

در این دوره از نمایشگاه 50 مرکز فرهنگی دیجیتال در سطح کشور و 4 مرکز فرهنگی در خارج از کشور با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به صورت همزمان افتتاح می شود.

پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت و در پایان برترین آثار و محصولات و همچنین فعالان حوزه‌های مختلف این نمایشگاه معرفی می شدند.

منبع: خبرآنلاین