فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

"چشم" در نوبت اکران عمومی قرار گرفت


فیلم سینمایی "چشم" به کارگردانی جمیل رستمی در نوبت اکران عمومی است. جمیل رستمی گفت: به زودی پخش‌کننده فیلم مشخص می‌شود و کارهای تبلیغاتی را برای اکران "چشم" شروع می‌کنیم، روی فیلمنامه بخش بعدی را ادامه می‌دهیم، با آماده شدن فیلمنامه، برای دریافت پروانه ساخت اقدام می‌کنیم.

فیلم سینمایی "چشم" به کارگردانی جمیل رستمی در نوبت اکران عمومی است. جمیل رستمی گفت: به زودی پخش‌کننده فیلم مشخص می‌شود و کارهای تبلیغاتی را برای اکران "چشم" شروع می‌کنیم، روی فیلمنامه بخش بعدی را ادامه می‌دهیم، با آماده شدن فیلمنامه، برای دریافت پروانه ساخت اقدام می‌کنیم.



مهدی احمدی، لادن مستوفی، افسانه پاکرو، نازنین فراهانی، سیاوش چراغی‌پور، حمید شریف‌زاده، مونیا جمال‌پور، سامان ارسطو، حشمت آرمیده، صدف احمدی، یگانه خداپرست، مبینا آتشی، رزیتا بهمنش و ... با حضور تعدادی از هنرجویان کارگاه هنر و اندیشه از بازیگران اصلی فیلم "چشم" هستند که در جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت. جمیل رستمی فیلم‌های سینمایی "ژانی‌گل" و "مرثیه برف" را در کارنامه دارد.

منبع : Filmnews.com


ویدیو مرتبط :
اکران عمومی سایه های هجوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریان فتنه مورد نفرت عمومی قرار گرفته است



 

جریان فتنه مورد نفرت عمومی قرار گرفته است

 

معاون اول قوه قضاییه در آستانه سالگرد 9 دی:

جریان فتنه مورد نفرت عمومی قرار گرفته است

معاون اول قوه قضاییه عصر شنبه در نشست ماهانه انجمن اسلامی مهندسین تصریح كرد: جریان فتنه مورد نفرت عمومی قرار گرفته است و این موضوع در هر كوی و برزن وجود دارد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الااسلام سیدابراهیم رییسی با بیان اینكه عده‌ای در انتخابات، منتخب را قبول نداشتند، اما اصل انتخابات را زیر سئوال بردند، افزود: كسانی كه به ناروا چنین موضوعی را مطرح كردند، اعتماد مردم را كه بزرگترین سرمایه است هدف قرار دادند و بزرگترین ظلم را مرتكب شدند.

وی با بیان اینكه در كشور ما صاحب نظران كم نیستند، این پرسش را مطرح كرد كه 'آیا آنها صاحب بصر هم هستند؟'

معاون اول قوه قضاییه با تاكید بر اینكه چهره‌های تاثیرگذار باید حق و باطل را تشخیص و به جامعه آگاهی دهند، ‌تصریح‌كرد:‌ اگر آنها نتوانند چنین كاری را انجام دهند، در واقع نقش خود را ایفا نكردند.

حجت‌الاسلام رییسی افزود: بسیار مهم است كه ببینیم آیا چهره‌ها توانسته‌اند نقش خود را ایفا كنند یا نه.

این مقام قضایی با بیان اینكه تعبیر رهبر معظم انقلاب از جریان فتنه، جاده غبارآلودی بود، تصریح كرد:‌ كسانی می‌توانستند این جاده را درست تشخیص دهند كه بصیرت داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: عده‌ای خط تردید، تقلب و خط دشمن را در فتنه سال گذشته دنبال كردند كه جای پایی برای حضور دشمن پیدا شد.

رییسی با اشاره به اینكه از ابتدای انقلاب تاكنون، كشور فتنه‌های زیادی را به خود دیده است، تصریح‌كرد: تفاوت این فتنه با سایر فتنه‌ها در این بود كه عده‌ای خواسته یا ناخواسته جای پایی برای دشمن درست كردند زیرا دشمن رسما اعلام كرد از كسانی كه جلوی نظام ایستادند، حمایت مالی و تبلیغاتی می‌كنیم و این در حالی بود كه رهبر معظم انقلاب فرمودند ‌كسانی كه بصیرت داشته باشند می‌توانند دست دشمن را در این فتنه ببینند.

وی افزود: آنچه كه توانست فتنه را تمام و چهره فتنه گران را روشن كند، حضور با بصیرت مردم و سخنان روشنگرانه رهبر معظم انقلاب بود.

رییسی با اعلام اینكه شعارهای هنجارشكنانه‌‌ای كه توسط عده‌ای در دوران فتنه سر داده می‌شد را شعار مردم نمی‌دانیم،‌ تصریح كرد:‌ هم اكنون این مساله فتنه برای همگان روشن شده است، هرچند كه اكنون نمی‌توان نام غفلت را بر روی رفتار برخی از افراد گذاشت زیرا غفلت برای زمانی است كه مساله روشن نباشد.

وی با بیان اینكه ملت ایران می‌خواهد آزاد، ‌مسلمان و مستقل زندگی كند و نظام سلطه را نپذیرد،‌ تصریح كرد: كشور ایران براساس یك نظام دموكراتیك و برخاسته از رای مردم اداره می شود.

رییسی، دفاع رهبر معظم انقلاب از جمهوریت نظام را در برابر جریان فتنه یادآور شد و تاكید كرد: دفاع جانانه رهبر معظم انقلاب، ‌دفاع از رای مردم و جمهوریت نظام بود.

معاون اول قوه قضاییه تاكید كرد:‌كسانی كه خط تقلب و تردید را پیش گرفتند‌ به دنبال این بودند كه اصل نظام نباشد.

وی با اشاره به تاكید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینكه نباید به كسی ظلم شود و اگر در جریان فتنه به كسی ظلم شده حتما باید رسیدگی شود، افزود: دستگاه قضایی در این زمینه رسیدگی‌های لازم را انجام داده و اطلاع رسانی نیز كرده است اما نباید ظلم كسانی را كه نسبت به اصل نظام مرتكب شدند، از ذهنیت ها دور بماند.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به مطالبه عمومی برای برخورد با سران فتنه،‌تصریح كرد: قوه قضاییه در این زمینه، هیچ كوتاهی نداشته و در این مورد، باید تصمیم و مصالح نظام را مورد توجه قرار داد.

وی درادامه با بیان اینكه امروز راهی جز اینكه قانون را محور قرار دهیم، نداریم، افزود: هیچكس نباید، اجازه نقض قانون را داشته باشد زیرا كه معتقدیم، اگر این مبنا مورد بی توجهی قرار گیرد، كارها بر روال طبیعی خود نمی چرخد...../تحلیل:ایرنا