فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

چرا خوانندگان بزرگ پاپ در جشنواره موسیقی فجرنیستند؟+تصاویر



"محمداصفهانی"، "رضا صادقی"، "نیما مسیحا"، "حمید حامی" و چند خواننده مطرح دیگر بنا به دلایلی در بیست‌و ‌هشتمین موسیقی فجر غایب هستند.

بیست‌و‌هشتمین جشنواره موسیقی فجر غایبان مطرحی دارد که هر کدام دلایل غیبت متفاوتی دارند.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"حمید حامی" از جمله خوانندگانی است که کارهای فاخر و ماندگار زیادی را در سبک پاپ، کلاسیک تولید کرده است. وی که چند ماهی است در عرصه موسیقی فعالیت چندانی نداشته است دلیل غیبت خود را در این دوره از جشنواره را عدم آمادگی صدایش بیان کرده است.
"نیما مسیحا" را در کارنامه دارد امسال علی‌رغم موفقیت آلبوم آخرش تحت عنوان "توهم" در جشنواره حضور ندارد.
"مسیحا" امسال دلیلی برای غیبت خود ذکر نکرده و هیچ اظهار نظری هم در رابطه با جشنواره موسیقی فجر نکرده است.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"دکتر محمد اصفهانی" که یکی از با سابقه‌ترین خوانندگان پاپ ایران است نیز در رابطه با جشنواره موسیقی فجر اظهار نظر نکرده است و شاید با این سکوت به نوعی اعتراض خود را به شیوه برگزاری بیست‌و‌هشتمین جشنواره موسیقی فجر نشان می‌دهد.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"رضا صادقی" که تلاش‌های بسیاری برای برگزاری جشنواره‌ای مستقل برای موسیقی پاپ انجام داده بود امسال در عین ناباوری در جشنواره موسیقی فجر حضور ندارد گویا هنوز مشکلات حقوقی وی با تهیه‌کننده  حل و فصل نشده و نمی‌تواند کنسرتی را برگزار کند.
"علی لهراسبی" که در دوره‌های قبل اجراهای خوب و قابل قبولی داشت پس از برطرف شدن مشکلات ممنوع‌الفعالیتی در ابتدای سال جاری کنسرت‌هایی را برگزار کرد، ولی او نیز امسال در بخش جنبی جشنواره موسیقی اجرا نخواهد داشت.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"علی ترابی" دبیر اجرایی جشنواره موسیقی غیبت "علی لهراسبی" را اینگونه توجیه کرد که قرار نیست در جشنواره موسیقی همه خوانندگان حضور داشته باشند.
باسابقه‌ترین گروه موسیقی پاپ نیز در جشنواره موسیقی فجر امسال حضور ندارد.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

گروه "آریان" که ماه‌هاست درگیر کسب مجوز برای آلبوم جدیدشان هستند به خاطر مهاجرت "علی پهلوان" به استرالیا و همچنین منتشر شدن آلبومشان در جشنواره موسیقی فجر امسال غایب خواهند بود.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"بنیامین بهادری" نیز درگیر آلبوم سوم خود است و گفته که تا آلبوم جدیدش منتشر نشود در تهران اجرا نخواهد داشت.البته وی در جزیره کیش اجرا خواهد داشت و برنامه کنسرت وی در لندن نیز قطعی شده است.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"علیرضا عصار" نیز بعد از آلبوم "محبت" در سکوت کامل خبری فرو رفته است و همانند سال گذشته امسال نیز در جشنواره موسیقی فجر حضور ندارد.
منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
آوای ایرانیان: برگزاری جشنواره موسیقی پاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا خوانندگان بزرگ پاپ در جشنواره نیستند؟


بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر غایبان مطرحی دارد که هر کدام دلایل غیبت متفاوتی دارند.

تماشا: بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر غایبان مطرحی دارد که هر کدام دلایل غیبت متفاوتی دارند.

«محمد اصفهانی»، «رضا صادقی»، «نیما مسیحا»، «حمید حامی» و چند خواننده مطرح دیگر بنا به دلایلی در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر غایب هستند.

«حمید حامی» از جمله خوانندگانی است که کارهای فاخر و ماندگار زیادی را در سبک پاپ، کلاسیک تولید کرده است. او که چند ماهی است در عرصه موسیقی فعالیت چندانی نداشته است دلیل غیبت خود را در این دوره از جشنواره عدم آمادگی صدایش بیان کرده است.

«نیما مسیحا» که آثار شنیدنی زیادی را در کارنامه دارد امسال به رغم موفقیت آلبوم آخرش تحت عنوان «توهم» در جشنواره حضور ندارد.

«مسیحا» امسال دلیلی برای غیبت خود ذکر و هیچ اظهارنظری هم در رابطه با جشنواره موسیقی فجر نکرده است. «دکتر محمد اصفهانی» که یکی از باسابقه ترین خوانندگان پاپ ایران است نیز در رابطه با جشنواره موسیقی فجر اظهارنظر نکرده است و شاید با این سکوت به نوعی اعتراض خود را به شیوه برگزاری بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر نشان می دهد.

چرا خوانندگان بزرگ پاپ در جشنواره موسیقی فجر نیستند؟

«رضا صادقی» که تلاش های بسیاری برای برگزاری جشنواره ای مستقل برای موسیقی پاپ انجام داده بود امسال در عین ناباوری در جشنواره موسیقی فجر حضور ندارد گویا هنوز مشکلات حقوقی وی با تهیه کننده حل و فصل نشده و نمی تواند کنسرتی برگزار کند.

«علی لهراسبی» که در دوره های قبل اجراهای خوب و قابل قبول داشت پس از برطرف شدن مشکلات ممنوع الفعالیتی در ابتدای سال جاری کنسرت هایی برگزار کرد، ولی او نیز امسال در بخش جنبی جشنواره موسیقی اجرا نخواهد داشت.

چرا خوانندگان بزرگ پاپ در جشنواره موسیقی فجر نیستند؟

«علی ترابی» دبیر اجرایی جشنواره موسیقی غیبت «علی لهراسبی» را اینگونه توجیه کرد که قرار نیست در جشنواره موسیقی همه خوانندگان حضور داشته باشند. حتی با سابقه ترین گروه موسیقی پاپ نیز در جشنواره موسیقی فجر امسال حضور ندارد.

گروه «آریان» که ماه هاست درگیر کسب مجوز برای آلبوم جدیدشان هستند به خاطر مهاجرت «علی پهلوان» به استرالیا و همچنین منتشر شدن آلبومشان در جشنواره موسیقی فجر امسال غایب خواهند بود.

«بنیامین بهادری» نیز درگیر آلبوم سوم خود است و گفته که تا آلبوم جدیدش منتشر نشود در تهران اجرا نخواهد داشت. البته وی در جزیره کیش اجرا خواهد داشت و برنامه کنسرت وی در لندن نیز قطعی شده است. «علیرضا عصار» نیز بعد از آلبوم «محبت» در سکوت کامل خبری فرو رفته است و همانند سال گذشته امسال نیز در جشنواره موسیقی فجر حضور ندارد.