فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

چرا تیم سعید جلیلی با ارسال فیلم «تنهای تنهای تنها» به سازمان ملل مخالفت کرد؟



کلمات کلیدی

 

 چرا تیم سعید جلیلی با ارسال فیلم «تنهای تنهای تنها» به سازمان ملل مخالفت کرد؟

 حبیب احمدزاده می گوید:«زمانی که آقای سعید جلیلی با کاترین اشتون دیدار داشت، تلاش کردیم این نامه را با زبان این فیلم توسط تیم سابق مذاکره کننده هسته ای به دست غربی ها برسانیم، ولی با وجود موافقت خود آقای جلیلی، تیم همراه ایشان به دلیل این که اسم فیلم «تنهای تنهای تنها» بود، با این کار موافقت نکردند و تعبیرشان این بود که اسم فیلم القاءکننده این موضوع است که ایران تنهاست.»

  دفاع سعید جلیلی از فیلم «تنهای تنهای تنها» در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری سبب ساز آن شد که این فیلم به عنوان فیلمی محبوب سعید جلیلی در کانون توجه قرار گیرد با این حال کارگردان فیلم احسان عبدی پور طی گفتگویی که با «نسیم» داشت به شدت از تحسین این شخصیت سیاسی از فیلم انتقاد کرده و از سیاستمداران خواست درباره این فیلم موضع گیری نکنند.

به گزارش شبکه ایران حالا حبیب احمدزاده نویسنده دفاع مقدس در سخنانی جالب به ذکر روایتی درباره این فیلم پرداخته است؛ روایتی که در آن سعید جلیلی به عنوان یکی از مخالفان ارسال این فیلم به سازمان ملل متحده معرفی شده است. احمدزاده می گوید: «نگاهی که من به این فیلم دارم هم مثل نگاه همه مردم است.

 

یعنی همان حمایتی که باید از این فیلم صورت می گرفت، ولی متاسفانه در کشور سیاست زده ما این حمایت انجام نشد.» به گزارش پارس توریسم احمد زاده با اشاره به بخش هایی از این فیلم که رنجرو می خواهد نامه ای را به سازمان ملل برساند، توضیح داد: «زمانی که آقای سعید جلیلی با کاترین اشتون دیدار داشت، تلاش کردیم این نامه را با زبان این فیلم توسط تیم سابق مذاکره کننده هسته ای به دست غربی ها برسانیم، ولی با وجود موافقت خود آقای جلیلی، تیم همراه ایشان به دلیل این که اسم فیلم «تنهای تنهای تنها» بود، با این کار موافقت نکردند و تعبیرشان این بود که اسم فیلم القاءکننده این موضوع است که ایران تنهاست. »

وی در ادامه با ذکرخاطراتی از جنگ گفت: «این فیلم را باید کسانی ببینند که جنگ را راه می اندازند. فیلم «تنهای تنهای تنها» برای تمام دنیا هشدار دارد و این که چرا آدم ها نمی توانند باهم ارتباط برقرارکنند و چون این فیلم پیامی جهانی دارد باید به صورت جهانی به این فیلم نگاه کنیم. این نگاه نباید محدود به اکران در جشنواره ها و جایزه گرفتن ها شود.»
اخبار فرهنگی -شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
تنهای تنهای تنها(شکم گشنه نرو سازمان ملل خخخخخ)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست دمشق از سازمان ملل برای مخالفت با هرگونه حمله نظامی به سوریه



 حمله نظامی به سوریه

درخواست دمشق از سازمان ملل برای مخالفت با هرگونه حمله نظامی به سوریه

خبرگزاری سوریه گزارش داد که دولت این کشور از «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل خواسته تا با هر گونه حمله احتمالی نظامی به سوریه مخالفت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سوریه «سانا»، «بشار الجعفری» نماینده دائمی سوریه در سازمان ملل در پیامی به «بان کی مون» دبیرکل این سازمان از وی به نمایندگی از حکومت سوریه خواسته تا با تعهد به وظایفش تلاش خود را برای جلوگیری از هرگونه حمله نظامی به سوریه به کار ببندد.

جعفری همچنین به نمایندگی از دمشق از دبیرکل سازمان ملل خواسته تا اقدامات لازم برای ایجاد راهکار سیاسی برای حل بحران سوریه را اتخاذ کند.

در پی ادعای معارضان سوری به استفاده حکومت سوریه از سلاح شیمیایی در حومه دمشق، رئیس جمهور آمریکا تأکید کرده که در صورت موافقت کنگره این کشور به سوریه حمله خواهد کرد.

این در حالی است که گزارش تیم تحقیقاتی کارشناسان سازمان ملل که در حومه دمشق حضور پیدا کرده بودند هنوز منتشر نشده است. دمشق معتقد است که معارضان از گاز سارین در حملات خود استفاده کرده‌اند که تعدادی از سربازان ارتش را نیز آلوده کرده است./فارس