فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

چرا برای تماشای «کلاه قرمزی» باید محدودیت سنی قائل شد؟



اخبار,اخبار فرهنگی ,مجموعه کلاه قرمزی

کلاه قرمزی و پسر خاله در واقع یک برنامه جذاب است که به نظر من ساعت 11 شب به بعد می‌تواند برای بزرگسالان از تلویزیون پخش شود.

حامد محمدی کنگرانی - روانپزشک و عضو کمیته‌های روان‌درمانی و رسانه‌های انجمن روانپزشکان ایران - در یادداشتی، خواستار ایجاد محدودیت سنی برای تماشای سریال کلاه قرمزی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از گام نو، وی در بخش‌هایی از یادداشت خود که در هفته‌نامه زندگی مثبت منتشر کرده، آورده است: متاسفانه شخصیت‌هایی که در سال‌های اخیر به سریال کلاه قرمزی اضافه شدند مثل پسر عمه‌زا، آقوی همساده، فامیل دور، جیگر و دیبی و سایر شخصیت‌ها ...، همگی در راستای خنداندن بزرگسالان هستند و نه کودکان.

پسر عمه‌زا، کاملا بی‌ادب است
پسر عمه‌زا که یک شخصیت کاملا بی‌ادب است و کارهایی می‌کند که برای بچه‌ها بدآموزی دارد و هرچقدر هم آقای مجری بگوید کارهای او بد است، فایده ندارد و به علت محبوبیتی که به دلیل کارهای زشتش و نوع حرف زدن و تمسخر دیگران دارد، به شدت روی بچه‌ها تاثیر می‌گذارد.

فامیل دور
فامیل دور هم یک شخصیت کاملا بزرگسال است و تمام حرف‌ها و شوخی‌هایش برای بزرگسالان نوشته شده است.

آقای همساده
آقای همساده هم یک شخصیت شیرازی است و حرف‌هایش تا حدودی برگرفته از فرهنگ شیرازی با اغراق بسیار زیاد با این شعار است: هر بلا و بدبختی که سرتان می‌آید باید به آن خندید. یعنی انگار خواری و زیر سلطه بودن را عملا به یک موضوع خنده‌دار تبدیل می‌کند.

دیبی
شخصیت دیگر این مجموعه دیبی است که شخصا با آن مشکل دارم. اینکه یک دیو شخصیتی از یک برنامه کودک شود برای من کمی عجیب است. چون دیو چیزی است که بچه‌ها از آن می‌ترسند.

جیگر
جیگر یک شخصیت دوستداشتنی و بامزه است که عملا پرخاشگری را رواج می‌دهد. این را بگویم تمام شخصیت‌ها بامزه هستند و ما فقط می‌خواهیم تاثیرات آنها را روی بچه‌ها بررسی کنیم. شخصیت جیگر عملا به بچه‌ها می‌گوید تا زمانی که داد نزنی حرفت را نمی‌فهمند.

پسر خاله
آموزنده‌ترین شخصیت این سریال پسر خاله است. نمونه شخصی است که سرش به کار خودش است و در کمال آرامش رفتار متینی از خود نشان می‌دهد.

کلاه قرمزی 11 شب به بعد پخش شود
کلاه قرمزی و پسر خاله در واقع یک برنامه جذاب است که به نظر من ساعت 11 شب به بعد می‌تواند برای بزرگسالان از تلویزیون پخش شود.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کلاه قرمزی.آقای مجری توالت عمومیه؟؟کلاه قرمزی... خیلی با حاله ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محدودیت سنی برای تماشای «کلاه پهلوی»!


قسمت سی‌ و هفتم از سریال «کلاه پهلوی» حاوی صحنه هایی است که تماشای آن ممکن است برای مخاطبان نوجوان مناسب نباشد.

 خبرگزاری ایسنا: قسمت سی‌ و هفتم از سریال «کلاه پهلوی» حاوی صحنه هایی است که تماشای آن ممکن است برای مخاطبان نوجوان مناسب نباشد.

در این قسمت دست‌اندرکاران سریال از والدین تقاضا می‌کنند تا در صورت امکان مانع از تماشای این قسمت توسط نوجوانان خود شوند.

قسمت سی و هفتم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» به اتفاق‌ها و رویدادهای مختلفی می‌پردازد. در این قسمت مخاطبان شاهد طرح پیشنهاد ازدواج از سوی کریم (امین حیایی) به بلانش (نگین محسنی)خواهند بود.

قسمت 37 «کلاه پهلوی» روز جمعه 14 تیر ماه پخش می شود. در این قسمت کریم در یکی از سفرهایش به تهران به مزون بلانش می رود و در ملاقاتی با او، از علاقه اش نسبت به وی سخن گفته و در نهایت به او پیشنهاد ازدواج می دهد.

از طرفی در شهر سامان نیز رویدادهای مختلفی رخ می‌دهد و با وقوع سیل در شهر، چند نفری کشته می‌شوند که این مساله واکنش‌های فراوانی را به دنبال می آورد.

در پایان قسمت سی و هفتم نیز مه لقا با مراجعه به جوانشیر (داریوش کاردان) تلاش می کند تا مشکل همسرش صمصام را حل کند.

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 11 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت.