فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

چاپ "نگاتیو" در حوزه هنری استان تهران



 

 

چاپ

 

نمایشنامه نگاتیو اثر علی كوچكی از مجموعه نمایشنامه های دینی حوزه هنری استان تهران توسط انتشارات سوره مهر به چاپ خواهد رسید.



نویسنده این نمایشنامه در گفتگو با روابط عمومی حوزه هنری استان تهران گفت: این نمایشنامه روایت زنی است كه به خاطر مشكلات پیش آمده در زندگی اش تصمیم به خودكشی می گیرد و برای این كار بالای آسمان خراشی می رود و نمایش با اتفاقات و گفتگو های این زن در بالای برج دنبال می شود.

 


كوچكی هم اكنون مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان كرج است ، همچنین از مجموعه نمایش نامه هایی كه تا كنون در حوزه هنری استان تهران به چاپ رسیده است می توان به " مارماهی" اثر حمید قاسم زادگان جهرمی و " پشت سایه های كاج" اثر چیستا یثربی اشاره كرد..../ اخبار ارسالی به آفتاب

 

 



ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدير كل حوزه استانداري تهران تغيير كرد



 

 


حسين مرادي به عنوان مدير كل حوزه استانداري تهران منصوب شد/مرادي پيش از اين در سمت‌هايي چون مشاور رييس دفتر معاونت سياسي وزارت كشور مشغول خدمت بود.

طي حكمي از سوي استاندار تهران، حسين مرادي به عنوان مدير كل حوزه استانداري تهران منصوب شد.
به گزارش ايلنا،مرتضي تمدن در جلسه‌ توديع و معارفه‌ مديران كل حوزه‌ استانداري تهران كه با حضور معاونين، مديران كل و مشاوران استانداري تهران برگزار شد با اشاره به انتظارات بالاي رييس‌جمهور از مديريت استان تهران، گفت: وظايف استانداري تهران وظايف سنگيني است كه بسياري از اين وظايف مي‌بايست در اداره‌ كل استانداري تنظيم شود.
وي افزود: نگاه رييس‌جمهور به تهران نگاه ويژه و به حقي است و فعاليت در استانداري تهران و اداره‌ كل حوزه استانداري نيازمند هوشمندي، نگاه سيستمي، همه‌جانبه‌نگر و درك شرايط محيطي بالاست.
مرادي پيش از اين در سمت‌هايي چون مشاور رييس دفتر معاونت سياسي وزارت كشور مشغول خدمت بود.
همچنين در اين جلسه از خدمات عليرضا تراب‌اقدامي نيز قدرداني شد...../تحلیل:ایلنا