فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«چاق و لاغر» مدرن می شوند



 

«چاق و لاغر» مدرن می شوند

 

تهیه كننده ی مجموعه عروسكی «چاق و لاغر» كه پیش از این اعلام كرده بود نگارش این مجموعه آغاز شده است، گفت:  نگارش دو قسمت از «چاق و لاغر» به پایان رسیده و به شبكه تحویل داده ایم تا به مرحله ی تولید برسد و نگارش مابقی قسمت ها را هم ادامه دهیم.

تهیه كننده ی مجموعه عروسكی «چاق و لاغر» كه پیش از این اعلام كرده بود نگارش این مجموعه آغاز شده است، گفت: نگارش دو قسمت از «چاق و لاغر» به پایان رسیده و به شبكه تحویل داده ایم تا به مرحله ی تولید برسد و نگارش مابقی قسمت ها را هم ادامه دهیم.

علی اصغر آزادان خاطرنشان كرد: مجموعه ی «چاق و لاغر» قرار است در ۲۶ قسمت ۲۰ دقیقه ای پخش شود كه در حال حاضر نگارش دو قسمت از آن به پایان رسیده و طرح آن نیز تصویب شده است و منتظر اعلام نتیجه از شبكه هستیم تا نگارش سایر قسمت ها را ادامه دهیم و هرچه زودتر به مرحله ی تولید برسد.

وی خاطرنشان كرد: نگارش و تولید مجموعه «چاق و لاغر» در ظاهر آسان به نظر می آید ولی در كل كمی سخت است؛ چراكه پیش از این هر دو طیف مخاطب كودك و نوجوان را دربرمی گرفت ولی در حال حاضر گروه نوجوان را شامل می شود؛ البته این بدین معنی نیست كه كودكان به این مجموعه توجه نمی كنند قصد ما این است كه این مجموعه به گروه سنی نوجوان نزدیكتر باشد.

همچنین او با اشاره به مدرنیته كردن مجموعه «چاق و لاغر» یادآور شد: كاراكترهای این مجموعه هیچ تغییری نكردند فقط كمی مدرن تر و به روزتر شده اند؛ به طوری كه متناسب با تكنولوژی روز باشند تا نوجوانان و كودكان بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار كنند.

او تاكید كرد: در كل شخصیت های این مجموعه همان شخصیت هایی هستند كه طی سال ها شناخته شده اند.

آزادان در ادامه در پاسخ به اینكه با توجه به مدرن كردن این مجموعه، آیا می توانند همچنان جذابیت گذشته خود را حفظ كند؟ خاطرنشان كرد: دغدغه ی اصلی ما هم، همین موضوع است كه بتواند جذابیت زمان خودش را داشته باشد كه مطمئنا جذاب خواهد بود و امیدوارم این اتفاق بیفتد؛ چراكه طیف وسیعی از مخاطبان طرفدار این مجموعه عروسكی هستند و عده ای هم با تماشای آن دوران كودكی خود را به یاد آورده و خاطرات آن دوران را مرور می كنند.

تهیه كننده مجموعه «چاق و لاغر» در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: به هنگام ساخت سری جدید این مجموعه، كمی رقابت سنگین شده است؛ چرا كه كودكان امروز با انواع و اقسام بازی های كامپیوتری و ... آشنایی دارند و كمی ذوق و سلیقه آنها تفاوت كرده است؛ به هر حال سعی ما بر این است تا قصه های جذابی را در این مجموعه داشته باشیم و فقط روی كاراكترهای قصه سرمایه گذاری نكنیم.... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
چاق و لاغر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرنده چاق برای لاغر شدن رژیم گرفت



 

پرنده چاق

 

رسانه‌های دولتی استرالیا اعلام كردند كه یك پرنده ماهی‌خوار پس از آن كه بسیار چاق شده و نمی‌توانست پرواز كند، به یك مركز درمانی منتقل شد تا رژیم بگیرد.

 

رسانه‌های دولتی استرالیا اعلام كردند كه یك پرنده ماهی‌خوار پس از آن كه بسیار چاق شده و نمی‌توانست پرواز كند، به یك مركز درمانی منتقل شد تا رژیم بگیرد.


این مرغ ماهی‌خوار كه «كوكا بورای» استرالیایی نام دارد، هنگامی به زحمت افتاد كه وزنش را به دلیل خوردن سوسیس‌هایی كه بازدید‌ كنندگان به پارك محل سكونت این پرنده می‌آمدند، افزایش یافت و پرنده دچار اضافه وزن شد.


در گزارش مدیر پارك سیدنی نیز آمده است كه هم اكنون وزن این پرنده ماهی‌خوار ۵۶۵ گرم است، به طوری كه دامپزشكان معتقدند این میزان ۴۰ درصد از وزن متعادل جانور بیشتر است و به همین دلیل این پرنده نمی‌تواند پرواز كند.


«جما واتكینسون» ـ دامپزشك این پارك ـ نیز، خاطر‌نشان كرد: در حیات وحش این پرندگان تنها حیوانات كوچك و ماهی‌ها را می‌خورند، اما این سوسیس‌ها در كارخانجات تهیه می‌شوند و صنعتی هستند.


رژیم غذایی این پرنده به گونه‌ای است كه باید سه بار در روز از آن تبعیت كند.

خبرگزاری ایسنا (www.isna.ir)