فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پیشنهاد هایی برای تماشای برنامه های نوروزی امسال + تصاویر



اخبار فرهنگی - پیشنهاد هایی برای تماشای برنامه های نوروزی امسال + تصاویر

 در فیلم‌های نوروزی امسال تلویزیون همچنین آثاری از کارگردانان شناخته‌شده سینمای جهان همچون گاس‌ ون‌سنت، جوزپه تورناتوره، وونگ کاروای، تام تیکور، دنی بویل و ... جلب توجه می‌کند....

پخش فیلم برگزیده اسکار 2014
 در میان فیلم‌های نوروزی تلویزیون، نام فیلم تحسین‌شده‌ی اسکار امسال با عنوان «12 سال بردگی» دیده می‌شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم‌های نوروزی

12سال بردگی

 

«12 سال بردگی» قرار است از شبکه اول سیما پخش شود؛ شبکه‌ای که نوروز فیلم‌های خود را هر روز ساعت 16 پخش می‌کند. این فیلم محصول 2013 آمریکا، یک فیلم درام تاریخی بر اساس کتاب خاطرات «سالامون نورثروپ» ساخته شده است. کارگردان این فیلم، استیو مک‌کوئین و نویسنده آن جان ریدلی است.

 

12 سال بردگی برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سپتامبر ۲۰۱۳ اکران شد و اکران عمومی آن هم در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۳ بود. همچنین این فیلم برنده‌ بهترین فیلم درام از گلدن گلوب ۲۰۱۳ و بهترین فیلم سال ۲۰۱۳ توسط آکادامی اسکار شده‌ است. جایزهٔ اسکار برای بهترین بازیگر زن در نقش مکمل هم به این فیلم رسید.

  پخش فیلم پیشتاز دریافت جوایز اسکار
بر اساس این گزارش، شبکه چهار فیلم «جاذبه»( Gravity) آلفونسو کواران محصول 2013 آمریکا را پخش می‌کند. جورج کلونی و ساندرا بولاک بازیگران این فیلم هستند که هفت جایزه اسکار را دریافت کرده است.
 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم‌های نوروزی

جاذبه

 

  در خلاصه داستان این فیلم آمده است: راین استون و مت کُوالسکی در ایستگاه فضایی در حال تعمیر یک تلسکوپ و پیاده روی فضایی هستند که با انفجاری درفضا،آنها دچار سرگردانی می شوند. تمام تجهیزات از بین می رود وهمه همکاران آنها می میرند. لذا آنها باید خود را به یک سفینه سالم برسانند تا با یک محفظه پرواز اضطراری، خود را به سطح زمین برسانند.

ساخته وونگ کاروای و نماینده هنگ‌کنگ در اسکار
فیلم رزمی - حماسی «استاد بزرگ»، ساخته وونگ کاروای (کارگردان چینی) نماینده هنگ کنگ در جوایز اسکار 2014 از تلویزیون پخش می‌شود. طرح داستانی «استاد بزرگ» مضامینی چون جنگ، خانواده، انتقام، علاقه، عشق و خاطره را دربرمی‌گیرد.

مستند بحث‌برانگیز اسکار

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم‌های نوروزی

ماهی سیاه


مستند «ماهی سیاه» در ژانر اجتماعی - حیات‌وحش محصول سال 2013 امریکا، چهارشنبه - ششم فروردین‌ ماه - از برنامه مستند چهار پخش می‌شود. این مستند به موضوع رام کردن دلفین‌ها توسط انسان و صاحبان آکواریوم‌های سرگرمی‌ساز و همچنین حمله دلفین‌ها به مربی‌هایشان می‌پردازد. راه نیافتن فیلم «ماهی سیاه» به جمع نامزدهای نهایی اسکار امسال انتقادهای بسیاری را به همراه داشت.

 «زندگی خصوصی والتر میتی»
فیلم «زندگی خصوصی والتر میتی» هم در ساعات اولیه سال 93 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی بن استیلر، محصول سال 2013 امریکاست. داستان این فیلم درباره والتر، مسئول بخش تصاویر یک نشریه است. وی فردی کمرو و ترسو است که به تازگی نگاتیوی را گم کرده و این موضوع باعث باز شدن پای او به اتفاقاتی جدید می‌شود.

«اطلس ابری» تام تیکور
«اطلس ابری» (Cloud Atlas) به کارگردانی تام تیکور محصول کشورهای آلمان، هنگ‌کنگ و سنگاپور و آمریکا 2012 است. این فیلم با بازی تام هنکس و هاله بری چندین داستان مختلف در بازه های زمانی متفاوت را به تصویر می کشد که همگی آن بطور مستقیم به یکدیگر مرتبط هستند. اولین داستان درباره یک برده است که در سال 1849 بصورت مخفیانه وارد یک کشتی می شود و در آنجا با یک حقوقدان به نام آدام که مخالف برده‌داری است آشنا می‌شود.

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم‌های نوروزی

اطلس ابری


اخبار فرهنگی - بانی فیلم


ویدیو مرتبط :
موزیک ویدیو بسیارزیبای پویابیاتی برای زلزله زدگان اذربایجان شرقی پیشنهاد میکنم به هیچ وجه تماشای این ویدیو را ازدست ندهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: مرتضی احمدی، کمند امیرسلیمانی، بهنام تشکر در ویژه‌برنامه نوروزی «رادیو هفت»



اخبار فرهنگی - عکس‌های مرتضی احمدی، کمند امیرسلیمانی، بهنام تشکر و... در ویژه‌برنامه نوروزی «رادیو هفت»

برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» در چهارمین سال تولید خود با حضور ده‌ها چهره هنری مهمان نوروزی ایرانی‌ها می‌شود.

در حالی که ویژه برنامه‌های دیگر شبکه‌ها با تحویل سال به پایان می‌رسد «رادیو هفت»، حدود یک ساعت و نیم بعد از تحویل سال و پخش پیام‌های نوروزی آغاز خواهد شد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ویژه‌برنامه نوروزی

 

برنامه ویژه سال تحویل رادیو هفت، برنامه‌ای ۳ ساعته است که از ساعت ۱۰ شب پنجشنبه ۲۹ اسفند ۹۲ آغاز و تا ساعت ۱ بامداد جمعه ۱ فروردین ۹۳ در قالب بخش‌های زنده و تولیدی پخش می‌شود.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ویژه‌برنامه نوروزی

 

در این ویژه‌برنامه که در دکورهایی تازه اجرا می‌شود، ده‌ها ترانه بهاری توسط خوانندگان صاحب نام، خوانده خواهد شد 

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ویژه‌برنامه نوروزی

برزو ارجمند و امیرحسین رستمی نیز در مراسم بزرگداشت مرتضی احمدی، چند ترانه تهران قدیم را که قبلا احمدی خوانده، در حضور این بازیگر و خواننده پیشکسوت، بازخوانی می‌کنند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,برزو ارجمند و امیرحسین رستمی

 مرتضی احمدی در ویژه‌برنامه نوروزی «رادیو هفت»

 

 

بیش از 70 بازیگر، بازیکن، گوینده و... هم به اجرای متن‌های بهاری می‌پردازند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,کمند امیرسلیمانی

 کمند امیرسلیمانی در ویژه‌برنامه نوروزی «رادیو هفت»

 

یکی از یخش‌های رادیو هفت هم مسابقه «مرحله به مرحله» بین مجریان و چهره‌های ثابت رادیو هفت است که توسط امیرعلی نبویان اجرا می‌شود.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,سپند امیرسلیمانی

 سپند امیرسلیمانی در ویژه‌برنامه نوروزی «رادیو هفت»

 

در بخش گفت‌وگو با کودکان که یکی از بخش‌های پرطرفدار همیشگی رادیو هفت است، بازیگران به گفتگو با کودکان می‌پردازند. رادیو هفت تا شب سبزده به در هم، هر شب ساعت ۲۳ و به مدت یک ساعت و ربع با حضور مجریان و مهمانان مختلف، روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,بهنام تشکر

بهنام تشکر در ویژه‌برنامه نوروزی «رادیو هفت»

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین