فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پیشتازی «من نفرت انگیز 2» در گیشه سینماهای آمریكای شمالی+ تصاویر



پیشتازی «من نفرت انگیز 2» در گیشه سینماهای آمریكای شمالی+ تصاویر

انیمیشن «من نفرت انگیز 2» در اولین هفته اكران موفق شد با 142 میلیون دلار ركوردی نزدیك به «داستان اسباب بازی 3» در پنج روز اكران داشته باشد.

انیمیشن,انیمیشن من نفرت انگیز 2,انیمیشن كمدی جنایی

 

انیمیشن كمدی جنایی «من نفرت انگیز 2» در حالی نمایش خود را از سوم جولای آغاز كرده كه در اولین هفته اكران موفق شد با 142 میلیون دلار ركوردی نزدیك به «داستان اسباب بازی 3» در پنج روز اكران داشته باشد. این انیمیشن در 45 كشور جهان نیز به نمایش درآمده و با فروش 151 میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 293 میلیون دلار نزدیك می كند. «من نفرت انگیز2»  انیمیشنی به كارگردانی «پیر كافین» و «كریس ریناد» است كه بر اساس فیلمنامه «كن داریو»‌ساخته شده است. «استیو كارل» ، «كریستین ویگ»‌و «بنجامین برات» از صداپیشگان اصلی این فیلم هستند.

انیمیشن,انیمیشن من نفرت انگیز 2,انیمیشن كمدی جنایی


علیرغم محبوبیت «جانی دپ» در سایر كشورها ، فیلم جدید او تحت عنوان «رنجر تنها» محبوبیت چندانی نداشته است و به نظر می رسد برای اولین بار نظر منتقدان و مخاطبان درباره این فیلم یكی است. «رنجر تنها» در حالی اكران خود را از 3 جولای آغاز كرده كه در 5 روز اكران فقط 48 میلیون و 900 هزار دلار فروش داشته است.

 

رنجر تنها با بودجه 250 میلیونی ساخته شده و چهره های مطرحی همچون «جانی دپ» و «آرمی هامر» در آن ایفای نقش كرده اند. داستان فیلم به كارگردانی «گور وربینسكی» اتحاد یك بومی سرخ پوست و یك رنجر است كه درصدد برقراری عدالت در غرب وحشی هستند. در صورتی كه «رنجر تنها» چنین فروشی را دهد باید همانند فیلمهای «تام كروز»‌ و «براد پیت» منتظر ورود فیلمهای «جانی دپ» به آثار كم طرفدار بود.

انیمیشن,انیمیشن من نفرت انگیز 2,انیمیشن كمدی جنایی


كمدی اكشن و جنایی «مخمصه» (The Heat) با بازی «ساندرا بولاك‌» و «ملیسا مك كارتی» در دومین هفته اكران در بیش از 3700 سینمای آمریكای شمالی با فروش 25 میلیون دلار در جایگاه سوم جدول پرفروشترینهای این هفته قرار گرفت . فیلم به كارگردانی «پل فیگ» جریان یك مأمور ویژه اف بی آی و یك پلیس بوستون است كه سعی دارند با مافیای قدرتمند مواد مخدر رو به رو شوند. . مجموع فروش این فیلم در سه هفته اكران به 86 میلیون و 400 هزار دلار رسیده است.

انیمیشن,انیمیشن من نفرت انگیز 2,انیمیشن كمدی جنایی


انیمیشن «دانشگاه هیولاها» درسومین هفته اكران در سینماهای آمریكای شمالی با 19 میلیون و 600 هزار دلار در جایگاه چهارم فهرست پرفروشترین ها قرار گرفت. «دانشگاه هیولاها» محصول جدید كمپانی دیزنی است كه از تاریخ 21 ژوئن اكران خود را در 4004 سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده است.

 

در این قسمت از انیمیشن «دانشگاه هیولاها»‌ مایك و سولی ماجراهای تازه ای را در پانسیون دانشگاه آغاز می كنند. فیلم به كارگردانی «دن اسكانلون» بر اساس فیلمنامه ای به قلم «رابرت ال بایرد»‌ است. «بیلی كریستال» ،‌«جان گودمن» و «استیو بوسمی» گفتار پیشگان این انیمیشن هستند. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اكران به 216 میلیون دلار رسیده است.

انیمیشن,انیمیشن من نفرت انگیز 2,انیمیشن كمدی جنایی


درام ترسناك و اكشن «جنگ جهانی زی»‌ با بازی «برد پیت»‌ نمایش خود از 21 ژوئن در 3607 سینمای آمریكای شمالی به نمایش درآمده و در سه هفته اکران به فروش 124 میلیون دلاری دست یافته است. این فیلم هفته گذشته با 18 میلیون و 200 هزار دلار در رتبه پنجم جدول قرارگرفت.

داستان فیلم به قلم «ماتیو مایكل كارناهان» و كارگردانی «مارك فورستر» ، یك كارمند سازمان ملل به نام «گری لین»‌ (برد پیت) است كه با سفر در كشورهای مختلف جهان سعی در جلوگیری از اپیدمی زامبی ها دارد. «برد پیت»‌ ، «میریله اینوس» و «دانیلا كرتز»‌ بازیگران اصلی این فیلم هستند. . مجموع فروش این فیلم درسه هفته اكران به 159 میلیون دلار رسیده است.

انیمیشن,انیمیشن من نفرت انگیز 2,انیمیشن كمدی جنایی

منبع:cinemakhabar.ir


ویدیو مرتبط :
نبرد بایزون ها(بوفالوهای آمریكای شمالی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«من نفرت انگیز 2»‌ پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی+تصاویر



«من نفرت انگیز 2»‌ پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی+تصاویر

انیمیشن «من نفرت انگیز 2» در دومین هفته اكران با فروش 44 میلیون و 800 هزار دلاری همچنان در رأس جدول پرفروشترین ها قرار دارد.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

انیمیشن كمدی و پر هیجان «من نفرت انگیز 2» نمایش خود را از سوم جولای در سینماهای آمریكای شمالی آغاز كرده است. این انیمیشن در دومین هفته اكران با فروش 44 میلیون و 800 هزار دلاری همچنان در رأس جدول پرفروشترین ها قرار دارد. مجموع فروش این انیمیشن در دو هفته اكران و فقط در سینماهای آمریكای شمالی به 229 میلیون دلار رسیده است. «من نفرت انگیز 2» انیمیشنی به كارگردانی پیر كافین و كریس ریناد است كه بر اساس فیلمنامه «كن داربو» ساخته شده است. «استیو كارل» ، «كریستین ویگ» و «بنجامین برات» از صداپیشگان اصلی این فیلم هستند.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

كمدی «بزرگ شده ها 2» (Grown ups) از 12 جولای اكران خود را در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و در اولین هفته اكران 42 میلیون و 500 دلار فروش كرده است. این فیلم با بازی «آدام سندلر» بازگشت «لنی» به محله قدیمی شان را به تصویر می كشد. در حالی كه به نظر می رسد نظم محله نسبت به قبل تغییر كرده است. «دنیس دوگان» كارگردانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه «فرد ولف» و «آدام سندلر» بر عهده دارد.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

اكشن فانتزی و ماجراجویانه «حاشیه آرام» (pacific Rim) نمایش خود را از 12 جولای در بیش از 3200 سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و با 38 میلیون و 300 هزار دلار عنوان سومین فیلم پرفروش هفته را از آن خود كرد. این فیلم به كارگردانی «گیلرمو دل تورو» و بازی «چارلی هانام» ، «ادریس البا» و «رینكو كیكوچی» جنگ بین انسانها و هیولاهایی كه از اقیانوس آرام خارج شده اند را به تصویر می كشد.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

كمدی اكشن و جنایی «مخمصه» (The Heat) با بازی «ساندرا بولاك‌» و «ملیسا مك كارتی» در سومین هفته اكران در بیش از 3هزار سینمای آمریكای شمالی ، با فروش 14 میلیون دلاری در جایگاه چهارم جدول پرفروشترینهای این هفته قرار گرفت . فیلم به كارگردانی «پل فیگ» جریان یك مأمور ویژه اف بی آی و یك پلیس بوستون است كه سعی دارند با مافیای قدرتمند مواد مخدر رو به رو شوند. . مجموع فروش این فیلم در سه هفته اكران به 112 میلیون دلار رسیده است.

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

«رنجر تنها» در دومین هفته اكران با دو پله سقوط و فروش 11 میلیون و 100 هزار دلاری در جایگاه پنجم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت. این فیلم به كارگردانی «گوروبینسكی» از 3 جولای در سینماهای آمریكای شمالی به نمایش درآمده و علی رغم بودجه 250 میلیونی تولید با استقبال چندانی مواجه نشده است. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اكران فقط به 71 میلیون و یكصد هزار دلار رسیده است .

پرفروشترین فیلم این هفته سینماهای آمریكای شمالی

 

فیلمهای «دانشگاه هیولاها» ، «جنگ جهانی زی»‌ ، «سقوط كاخ سفید‌» ، «كوین هارت» و «مردی از فولاد» به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم جدول قرار دارند.

منبع:cinemakhabar.ir