فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پیشتازی انیمیشین «آقای پیبادی و شرمن» در سینماهای آمریکای شمالی +تصاویر



اخبار فرهنگی - پیشتازی انیمیشین «آقای پیبادی و شرمن» در سینماهای آمریکای شمالی +تصاویر

انیمیشین آقای پیبادی و شرمن به کارگردانی راب مینکوف با21 میلیون و 200 هزار دلار در رتبه اول فهرست پرفروشترین های سینماهای آمریکای شمالی قرارگرفت

اخبار ,اخبار فرهنگی انیمیشین آقای پیبادی و شرمن

 

انیمیشین آقای پیبادی و شرمن به کارگردانی راب مینکوف با21 میلیون و 200 هزار دلار در رتبه اول فهرست پرفروشترین های سینماهای آمریکای شمالی قرارگرفت.

 

انیمیشین آقای پیبادی و شرمن به کارگردانی راب مینکوف در دومین هفته اکران موفق شد با کنار زدن فیلمهایی همچون 300 و نیاز سرعت به راس جدول پرفروشترینهای این هفته سینماهای آمریکای شمالی وارد شود. انیمیشن جدید استودیو دریم ورکس که ماجراهای یک مسافر زمان و سگ باهوشش را به تصویر می کشد در دومین هفته اکران با21 میلیون و 200 هزار دلار در رتبه اول فهرست پرفروشترین های سینماهای آمریکای شمالی قرارگرفت.

 

این انیمیشن برای نخستین بار در اواخر دهه 50 میلادی در قالب یک مجموعه تلویزیونی پخش شد ولی محبوبیت چندانی به دست نیاورد. در نسخه سینمایی این انیمیشن آریل وینتر و تای بورل بازی می کنند. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اکران به 63 میلیون و 200 هزار دلار رسیده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی انیمیشین آقای پیبادی و شرمن

 

درام جنگی 300  به کارگردانی نوام مورو در حالی اکران خود را از 7 مارس آغاز کرده که در دومین هفته اکران با 19 میلیون و 100 هزار دلار در رتبه دوم جدول پرفروشترینها قرار گرفته است. سولیوان استاپلتون، اوا گرین، و لنا هدی از بازیگران این فیلم هستند. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اکران به 78 میلیون و 300 هزار دلار رسیده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی درام جنگی 300

 

درام اکشن و جنایی نیاز سرعت به کارگردانی اسکات واگ از 14 مارس در بیش از 3 هزار سینمای آمریکای شمالی اکران شده و در اولین هفته اکران با 17 میلیون و 800 هزار دلار در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است. داستان فیلم ماجرای یک راننده مسابقه است که با توطئه تاجر ثروتمندی به زندان می افتد او پس از آزادی از زندان با شرکت در مسابقات محلی به گونه ای سعی در انتقام جویی بر می آید. آرون پل، دومینیک کوپر، اسکات مسکودی و ایموگن پوتس بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی درام اکشن و جنایی

 

درام اکشن و پر رمز و راز توقف ناپذیر در  سومین هفته اکران با 10 میلیون 600 هزار دلار عنوان چهارمین فیلم هفته را از آن خود کرد. توقف ناپذیر به کارگردانی جائوم کالت سرا و بازی لیام نیسون و جولیان مور ماجراهای مرموزی در هواپیما است که به دنبال حمل 150 میلیون دلار اعتبار رخ میدهد. مجموع فروش این فیلم در سه هفته اکران به 68 میلیون و 800 هزار دلار رسیده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی درام اکشن و جنایی

 

کمدی کلوب مادران مجرد به کارگردانی تایلر پری در اولین هفته اکران با 8 میلیون و 300 هزار دلار در جایگاه پنجم جدول قرا گرفت. این فیلم ماجرای گروهی از مادران است که با کنار گذشتن تفاوتهای خود سعی در تشکیل گروه دارند. نیا لانگ و امی اسمارت از بازیگران شناخته این فیلم هستند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی کمدی

 

فیلمهای لگو، پسرخدا، گراندهتل بوداپست، یخ زده، و ورونیکا مارس در رتبه های ششم تا دهم جدول قرار دارند.

اخبار فرهنگی - سینماخبر

 


ویدیو مرتبط :
آقای پیبادی و شرمن دوبله من ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشتازی «جاذبه» در سینماهای آمریکای شمالی +تصاویر



پیشتازی «جاذبه» در سینماهای آمریکای شمالی +تصاویر

درام فضایی «جاذبه» با بازی جورج کلونی در اولین هفته اکران با 55 میلیون دلار موفق شد عنوان پرفروشترین فیلم این هفته را بدست آورد.

 

فیلم های سینمایی پر فروش,پر فروش ترین فیلم های سینمایی

 

درام پر هیجان و فضایی «جاذبه» در حالی اکران خود را از سه روز گذشته در بیش از 3 هزار و 500 سینمای آمریکای شمالی آغاز کرده که در اولین هفته اکران با 55 میلیون دلار موفق شد عنوان پرفروشترین فیلم این هفته را بدست آورد. جاذبه فیلمی به کارگردانی آلفونسو کوارون است که دو بازیگر برگزیده جایزه اسکار مانند جورج کلونی و ساندرا بولاک در آن ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم درباره گم شدن دو فضانورد در کهکشان است. این فیلم که در قالب اثری سه بعدی ساخته شده، نمونه سه بعدی تایید شده از سوی جیمز کامرون است.

 

فیلم های سینمایی پر فروش,پر فروش ترین فیلم های سینمایی

 

انیمیشن كمدی و خانوادگی «ابری با احتمال بارش كوفته قلقلی 2» در حالی اكران خود را از 27 سپتامبر آغاز كرده است كه در هفته دوم اكران با 21 میلیون و 500 هزار دلار موفق شد عنوان فیلم دوم پرفروش گیشه سینماهای آمریكای شمالی را بدست آورد.

 

این انیمیشن به كارگردانی «كادی كامرون» و «كریس پرن» داستان مخترعی به «فلینت لاكوود» است كه پس از اختراع بارش كوفته قلقلی به خدمت كمپانی «لایو» درمی آید ولی مجبور می شود كمپانی را به خاطر اختراعی عجیب در تبدیل كردن مواد غذایی به حیوانات ترك كند. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اکران به 60 میلیون و 600 هزار دلار رسیده است.

 

فیلم های سینمایی پر فروش,پر فروش ترین فیلم های سینمایی

 

بدو بدو به کارگردانی برد فرمن و با بازی بن افلک  و جاستین تیمبرلیک در اولین هفته اکران در بیش از 3 هزار سینمای آمریکای شمالی با 7میلیون و 600 هزار دلار سومین فیلم پرفروش هفته شد. این فیلم که با بودجه 30 میلیون دلاری تولید شده ، داستان رقابت دو قمارباز حرفه ای اینترنتی برای کسب رکورد بالاترین درآمد را به تصویر می کشد.


فیلم «زندانیان» در سومین هفته اكران در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی با 5 میلیون و 700 هزار دلار عنوان فیلم چهارم گیشه را از آن خود كرد. این فیلم با بازی «هیو جكمن» و «جك جیلنهال» داستان نجاری است كه برای پیدا كردن دختر ربوده شده اش از تلاشهای پلیس ناامید شده و خودش به دنبال دخترش می رود. این فیلم در دو هفته اكران 47 میلیون و 900 هزار دلار فروش كرده است.

 

فیلم های سینمایی پر فروش,پر فروش ترین فیلم های سینمایی

 

اكشن شرح حال گونه «جنون سرعت» (Rush) از 27 سپتامبر در سینماهای آمریكای شمالی به نمایش درآمده و در سومین هفته اكران با 4 میلیون و 410 هزار دلار عنوان پنجمین فیلم پرفروش گیشه را بدست آورد.

 

«جنون سرعت» فیلمی به كارگردانی ران هاوارد است و داستان زندگی و رقابتهای فرمول یك «جیمز هانت» و «نیكی لادا» را به تصویر می كشد. «دنیل برول» ، «كریس همسورث» و «اولیویا وایلد» بازیگران این فیلم هستند. مجموع فروش این فیلم در دو هفته اکران به 18 میلیون و 100 هزار دلار رسیده است.

 

فیلم های سینمایی پر فروش,پر فروش ترین فیلم های سینمایی

 

دان جان، baggage claime ، موذی، Pulling string، و به حد کافی گفتی، به ترتیب در رتبه های ششم تا دهم جدول قرار دارند...../cinemakhabar.ir