فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پیام تبریک خاتمی به مناسبت سالگرد ازدواج هنرپیشه+ تصویر دستخط خاتمی



اخبار,اخبار فرهنگی,پیام تبریک خاتمی به مناسبت سالگرد ازدواج هنرپیشه

اخبار فرهنگی - پیام تبریک خاتمی به مناسبت سالگرد ازدواج هنرپیشه+ تصویر دستخط خاتمی

پیام تبریک سید محمد خاتمی به مناسبت سالگرد ازدواج لاله اسکندری....


پیام تبریک سید محمد خاتمی به مناسبت سالگرد ازدواج لاله اسکندری....

 سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان برای سومین سالگرد ازدواج لاله اسکندری و همسرش متنی را نوشت که در ادامه مشاهده می کنید:

  اخبار,اخبار فرهنگی,پیام تبریک خاتمی به مناسبت سالگرد ازدواج هنرپیشه

دستخط سید محمد خاتمی


سالروز پیوند مبارک عزیزان جوانبخت لاله خانم اسکندری هنرمند عزیزو آگاه و جناب آقای ساسان فیروزی را به آنان و همه دوستداران هنر و فضیلت تبریک می گویم و برایشان در همه حال و در همه جا سلامتی و شادابی آرزو می کنم.

اخبار فرهنگی - ستاره نیوز


ویدیو مرتبط :
پیام تصویری سید محمد خاتمی به مناسبت روز دانشجو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام سید محمد خاتمی به مناسبت یکصد و هشتمین سالگرد انقلاب مشروطیت



اخبار,اخبار سیاسی, سید محمد خاتمی


 اخبار سیاسی - سید محمد خاتمی :
استبداد سیاه بر ویرانه های حاصل از غفلت مردم بنا شد

سید محمد خاتمی در پیامی به مناسب یکصد و هشتمین سالگرد انقلاب مشروطیت، مسوولیت اندیشمندان، عالمان و مصلحان را در شرایط حساس کنونی سنگین خواند.

به گزارش جماران ، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی که از سوی محمد حسین خلیلی اردکانی در همایش مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی به مناسبت بزرگداشت یکصد و هشتمین سالگرد انقلاب مشروطیت قرائت شد، آمده است: مشروطیت فراز بلندی ست از تاریخ پر فراز و نشیب ایران که هم خودآگاهی نسبی ملت از سرنوشت اجتماعی خود و هم تلاش او را برای پاسخگویی به نیازهایی که روح زمانه آن دوران ایجاب می‌کرد، نشان می‌دهد.

خاتمی عمده‌ترین نیاز زمانه انقلاب مشروطیت را لزوم گذر از استبداد سیاه و اسقرار حاکمیت و حکومتی برآمده از اراده مردم و مسئول در برابر آنان خواند.

 بنیانگذار نظریه گفت‌و‌گوی تمدن‌ها در ادامه پیام خود ویرانی دستاوردهای انقلاب مشروطیت را محصول سه عنصر درگیری بدفرجام خواص، غفلت مردم و دخالت بیگانه دانست و توضیح داد: با کمال تاسف دیری نپایید که بر ویرانه‌های حاصل از درگیری بد فرجام خواص و غفلت مردم و دخالت بیگانه، نظام خودکامه‌ای مستقر شد که هم به ساحت دین مردم تعرض پر خسارت داشت و هم دنیای مردمی که می‌رفتند تا در فضای آزادی مطلوب جهان بهتری را بسازند آلوده‌تر ساخت.

خاتمی با تأکید بر اینکه ویران ساختن دستاوردهای مشروطه ، مردم را از طی طریق به سوی جامعهٔ آزاد، آباد و پویا و البته با معنویت بازنداشت در ادامه پیام خود متذکر شد : شور و شعوری که مشروطیت را سبب شد، اما از میان نرفت و ملت ایران مسیر پر سنگلاخ را با پای همتی ستودنی پیمود و از دیکتاتوری سرکوب گر مردم و سرنگون کننده حکومت ملی به جمهوری اسلامی عزیز رسید.

خاتمی با ستایش حرکت ملت ایران در استمرار مسیر انقلاب مشروطیت تا نظام جمهوری اسلامی، امید و انگیزه آنان را از تأسیس نظام جدید، تجربه اخلاق و معنویت در عین دست یابی به آزادی و پیشرفت و برخورداری از همه مزایای نظام‌های نو زندگی امروز توصیف کرد و درباره بار مسوولیت اندیشمندان و مصلحان در شرایط کنونی متذکر شد: اندیشمندان، عالمان و مصلحان و همه کسانی که به اسلام، انقلاب، ایران و سرنوشت زنان و مردان این مرز و بوم می‌اندیشند ، در این هنگامه حساس وظیفه‌ای سنگین دارند که امیدوارم در انجام آن موفق باشند.
 اخبار سیاسی - جماران