فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پژمان جمشیدی بیان کرد:فحش‌هایی که برای بازی در تئاتر دادند از علی پروین نخورده بودم!!! +عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,پژمان جمشیدی

اخبار فرهنگی - پژمان جمشیدی بیان کرد:
فحش‌هایی که برای بازی در تئاتر دادند از علی پروین نخورده بودم!!! +عکس

پژمان جمشیدی گفت: من همیشه این را می‌دانستم که تئاتر جای محترمی است و آدم‌هایی که از تئاتر می‌آیند، بسیار آدم‌های محترمی هستند اما این موضوع را نمی‌دانستم که عرصه تئاتر آنقدر محصور است‌، فحش‌هایی که برای بازی در این کار به من دادند،‌ زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم از علی پروین نخورده بودم!

پژمان جمشیدی که به تازگی وارد عرصه‌ی بازیگری شده است، پس از اولین شب اجرایش در نمایش «بادی که تو را خشک کرد‌، مرا برد» گفت: فکر می‌کنم تمام این مدت که وارد عرصه بازیگری شدم، دارم خواب می‌بینم. شب فوق العاده‌ای بود. من همیشه روی سکوی تماشاچی‌ها می‌نشستم و امشب خودم داخل صحنه بودم و واقعا با تمام سختی‌ها و تهمت‌هایی که در این مدت به من زده شد احساس شیرینی بود. من اسم خودم را بازیگر نمی‌گذارم و دوست‌دارم بازیگری تئاتر را تجربه کنم و تمام تلاش‌ام را برای حضور در این نمایش انجام دادم.

جمشیدی ادامه داد: فحش‌هایی که برای بازی در تئاتر به من دادند،‌ زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم از علی پروین نخورده بودم!

او ادامه داد: من همیشه این را می‌دانستم که تئاتر جای محترمی است و آدم‌هایی که از تئاتر می‌آیند، بسیار آدم‌های محترمی هستند اما این موضوع را نمی‌دانستم که عرصه تئاتر آنقدر محصور است‌، فحش‌هایی که برای بازی در این کار به من دادند،‌ زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم از علی پروین نخورده بودم!

پژمان جمشیدی و بهاره رهنما در نمایی از نمایش «بادی که تو را خشک کرد‌، مرا برد»

جمشیدی با اشاره به اینکه لذت بازی در این نمایش بیشتر از بازی در سریال «پژمان» برایش بوده است تصریح کرد: من فقط تمام تلاش‌ام را انجام دادم تا آبروی کارگردان کار علی نرگس‌نژاد و بهاره رهنما را حفظ کنم، واقعا برای من تجربه عالی بود،‌ مطمئنا بعد از فوتبال، بازی در این نمایش برایم لذت بخش‌ترین کار بود‌.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر که در نمایش«بادی که تو را خشک کرد،‌ مرا برد» به ایفای نقش می‌پردازد، گفت: اجرای امشب بسیار خوب بود،‌ من فکر نمی‌کردم امشب بتوانیم روی صحنه برویم. دو شبانه روز برای فراهم کردن شرایط اجرا نخوابیده بودیم ولی خوشبختانه همه چیز با امواج خوب تماشاگران پیش رفت.

او درباره حضور پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر در کنار خود ادامه داد: پژمان جمشیدی را من برای بازی در این کار معرفی کردم و امشب برای این تصمیم، رو سفید شدم. واقعا در طی این سال‌هایی که من تئاتر کار کردم، یکی از بهترین هم‌بازی‌های من در صحنه بوده است.

رهنما تصریح کرد: وقتی بازیگر مقابل خوب بازی نکند مطمئنا در بازی شما هم تاثیر منفی می‌گذارد و در پژمان جمشیدی آن حس بازیگری رد شده بود و کاملا توانسته بود خود را به حس فضای اجرا بسپارد.
اخبارفرهنگی - شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
نظر جالب پژمان جمشیدی درباره علی پروین و علی انصاریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسر و فرزند حجازی تماشاگر بازی جدید پژمان جمشیدی (+عکس)



اخبار ورزشی - همسر و فرزند حجازی تماشاگر بازی جدید پژمان جمشیدی / عکس

بازیکن سابق پرسپولیس و هنرمند جدید کشورمان، اجرای دیشب خود را به روح ناصر حجازی تقدیم کرد.

 به گزارش جام نیوز، حمیدرضا صدر، آتیلا حجازی و مادرش و چند بازیگر مشهور شب گذشته بیننده بازی جدید پژمان جمشیدی روی صحنه تئاتر بودند.

جمشیدی در واکنش به این حضور مطلبی را روی صفحه اجتماعی خودش منتشر کرد: «سلام شب گذشته یعنى ٢٨ مهر میهمانان بسیارعزیزى داشتیم از جمله هادى مرزبان بزرگوار، دكتر صدر دوست داشتنى حسین محب اهرى عزیز و ...»

وی در ادامه نوشت: «با اینكه می دونم كارگردان هاى تئاتر معمولا روى كارهاشون به حق متعصبن و وقتى تو یك شب اجرا رو تقدیم می كنند به شخص خاصى كه نشان از اهمیت و عظمت فرد مذكورداره، ولى بسیارخوشحالم كه جناب حاتمى تو این شب خواهش من رو قبول كردند و به بهانه حضور آتیلا حجازى و سركار خانوم شفیعى همسر محترم مرحوم ناصرخان حجازى، اجرامون رو تقدیم روح اسطوره كردند.»

 جمشیدی در پایان اعلام کرد: «چه لذتى داشت برام صحنه بسیار محترم نمایش و طنین نام و صداى تشویق دروازه بان ماندگار فوتبال ایران، ناصر حجازى. روحت شاد مرد بزرگ.»

 

اخبار,اخبار ورزشی, بازی جدید پژمان جمشیدی

 

اخبار,اخبار ورزشی, بازی جدید پژمان جمشیدی

 

 اخبار ورزشی - جام نیوز