فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پول سازترین بازیگران سینمای ایران در سال 1390


امین حیایی با حضور در فیلم هایی با مجموع فروش9/040 میلیارد تومان به عنوان پول سازترین بازیگر مرد سال 90 و لیلا حاتمی با حضور در فیلم هایی با مجموع فروش 4/587 میلیارد تومان به عنوان پول سازترین بازیگر زن سال 90 انتخاب شدند.

کافه سینما: امین حیایی با حضور در فیلم هایی با مجموع فروش نه میلیارد و چهل میلیون تومان به عنوان پول سازترین بازیگر مرد سال 90 و لیلا حاتمی با حضور در فیلم هایی با مجموع فروش چهار میلیارد و پانصد و هشتاد و هفت میلیون تومان به عنوان پول سازترین بازیگر زن سال 90 انتخاب شدند.

 لیست كامل 10 بازیگر پول ساز امسال را با ذکر نام آثاری که هر بازیگر، در آن حضور داشته، و مجموع درآمد هر کدام از بازیگران را در ادامه بخوانید.




1-امین حیایی:9/040 میلیارد تومان ( اخراجی های 3-شیش و بش-زنان مریخی مردان ونوسی-شب)



2-رضا عطاران: 6/081 میلیارد تومان ( ورود آقایان ممنوع-اسب حیوان نجیبی است-اخلاقتو خوب كن-سه درجه تب)



3-لیلا حاتمی: 4/587 میلیارد تومان ( جدایی نادر از سیمین-سعادت آباد-چیزهایی هست كه نمی دانی-شیرین)



4-شهاب حسینی: 3/555 میلیارد تومان ( جدایی نادر از سیمین-برف روی شیروانی داغ-سوت پایان)



5-حامد بهداد: 3/340 میلیارد تومان ( سعادت آباد-جرم-پرتقال خونی-زندگی با چشمان بسته-شبانه روز-قبرستان غیر انتفاعی)



6-آناهیتا نعمتی: 3/262 میلیارد تومان ( شیش و بش-درامتداد شهر-پایان دوم-پرستوهای عاشق-برف روی شیروانی داغ-یكی از ما دو نفر)



7-محمد رضا گلزار: 2/402 میلیارد تومان ( شیش و بش-در امتداد شهر)



8-نگار جواهریان: 2/287 میلیارد تومان ( یه حبه قند-اینجا بدون من-شبانه روز-شیرین)



9-مهناز افشار: 2/117 میلیارد تومان ( سعادت آباد-قصه پریا-شبانه روز-شیرین)




10-حامد كمیلی: 1/692 میلیارد تومان ( اخلاقتو خوب كن-پایان نامه-پرستو های عاشق)

اكران فیلم هایی چون شب، چیزهایی هست كه نمی دانی، پرستوهای عاشق و قبرستان غیر انتفاعی تا 10 روز آینده ادامه دارد كه با توجه به فروش روزانه پایین این فیلم ها، فروش احتمالی آن‌ها در روزهای آینده، تاثیری در نتیجه نهایی فهرست نخواهد داشت.    


ویدیو مرتبط :
برترین فیلم های ۱۰ سال اخیر سینمای ایران پول سازت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پول‌سازترین بازیگران سینمای ایران در سال 1390 چه کسانی بودند؟!



پول‌سازترین بازیگران سینمای ایران

 

چهره‌های شناخته شده در سینمای ایران، همچنان بار مهمی از این هنر/صنعت را به دوش می‌کشند. آن هم در شرایطی که در اقتصاد بیمار سینمای ایران، سازندگان اغلب آثار، برای شناخت و معرفی محصولات‌شان، هنوز راهی بهتر از به کارگیری این چهره‌ها به ذهن‌شان نمی‌رسد. به همین خاطر شد که تصمیم به معرفی 10 بازیگر پول ساز سال 90 گرفتیم. بازیگرانی كه فیلمهای‌شان بیشترین درآمد را نصیب صنعت سینمای کشور کرده است. با توجه به اینكه می خواهیم تاثیر بازیگران در جذب سرمایه را بررسی كنیم بازیگرانی را وارد این رقابت كردیم كه بیش از یك نقش اصلی را در فیلم های امسال ایفا كرده باشند. 1390 سالی بود که اغلب آثار پرفروش از جمله اخراجی‌ها3، جدایی نادر از سیمین، سعادت آباد و یه حبه قند، از «گروه بازیگران» بهره می‌بردند و نه چهره‌هایی که به تنهایی امکان فروش بالا را فراهم کرده باشند. بدین ترتیب بازیگرانی چون پیمان معادی، ساره بیات، اكبر عبدی، رضا رویگری، ویشكا آسایش و .. علی رغم فیلم های پرفروشی كه در آن حضور داشتند از میان انتخاب های ما حذف شدند. چون در هیچ فیلم دیگر امسال در نقش‌های اصلی ظاهر نشده بودند. از سوی دیگر در فیلم هایی مانند سعادت آباد و یه حبه قند كه نقش اصلی بر گردن گروه بازیگران بود تمام نقش ها به عنوان نقش اصلی بررسی شد.

 

به گزارش كافه سینما امین حیایی با حضور در فیلم هایی با مجموع فروش نه میلیارد و چهل میلیون تومان به عنوان پول سازترین بازیگر مرد سال 90 و لیلا حاتمی با حضور در فیلم هایی با مجموع فروش چهار میلیارد و پانصد و هشتاد و هفت میلیون تومان به عنوان پول سازترین بازیگر زن سال 90 انتخاب شدند. لیست كامل 10 بازیگر پول ساز امسال را با ذکر نام آثاری که هر بازیگر، در آن حضور داشته، و مجموع درآمد هر کدام از بازیگران را در ادامه بخوانید.

 

1- امین حیایی: 9/040 میلیارد تومان (اخراجی ها3، شیش و بش، زنان مریخی مردان ونوسی، شب)

 

2- رضا عطاران: 6/081 میلیارد تومان (ورود آقایان ممنوع، اسب حیوان نجیبی است، اخلاقتو خوب كن، سه درجه تب)

 

3- لیلا حاتمی: 4/587 میلیارد تومان (جدایی نادر از سیمین، سعادت آباد، چیزهایی هست كه نمی دانی، شیرین)

 

4- شهاب حسینی: 3/555 میلیارد تومان (جدایی نادر از سیمین، برف روی شیروانی داغ، سوت پایان)

 

5- حامد بهداد: 3/340 میلیارد تومان (سعادت آباد، جرم، پرتقال خونی، زندگی با چشمان بسته، شبانه روز، قبرستان غیرانتفاعی)

 

6- آناهیتا نعمتی: 3/262 میلیارد تومان (شیش و بش، درامتداد شهر، پایان دوم، پرستوهای عاشق، برف روی شیروانی داغ، یكی از ما دونفر)

 

7- محمدرضا گلزار: 2/402 میلیارد تومان (شیش و بش، در امتداد شهر)

 

8- نگار جواهریان: 2/287 میلیارد تومان (یه حبه قند، اینجا بدون من، شبانه روز، شیرین)

 

9- مهناز افشار: 2/117 میلیارد تومان (سعادت آباد، قصه پریا، شبانه روز، شیرین)

 

10- حامد كمیلی: 1/692 میلیارد تومان (اخلاقتو خوب كن، پایان نامه، پرستوهای عاشق)

 

- اكران فیلم هایی چون شب، چیزهایی هست كه نمی دانی، پرستوهای عاشق و قبرستان غیر انتفاعی تا 10 روز آینده ادامه دارد كه با توجه به فروش روزانه پایین این فیلم ها، فروش احتمالی آن‌ها در روزهای آینده، تاثیری در نتیجه نهایی فهرست نخواهد داشت.... / caffecinema.com