فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پولسازترین بازیگران هالیوودی سال



اخبار فرهنگی - پولسازترین بازیگران هالیوودی سال

مجله فوربس فهرستی از پولسازترین بازیگران هالیوود را در سال 2014 منتشر کرده که در راس این فهرست جنیفر لاورنس قرار دارد.

1. جنیفر لاورنس بازیگر جوان و برنده اسکار با فروش 1/4 میلیارد دلاری دو فیلم«بازی‌های بقاء: زاغ مقلد» و «مردان ایکس؛ روزهای گذشته آینده» پولسازترین بازیگر سینما در سال گذشته میلادی است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
2. کریس پرت بازیگر نقش اصلی فیلم «نگهبانان کهکشان» و انیمیشن «فیلم لگو» با فروش 1/2 میلیون دلاری این دوفیلم به جایگاه دوم دست یافت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
3. اسکارلت یوهانسن نیز در جایگاه سوم این فهرست قرار دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
4. مارک والبرگ بازیگر فیلم «ترانسفورمرها: عصر انقراض» که با یک میلیارد دلار فروش، پرفروش‌ترین فیلم سال 2014 سینمای جهان است، در مکان چهارم قرار دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی


5. پنجمین بازیگر پولساز جهان کریس ایوانز است که دو فیلم‌ «کاپیتان آمریکا» و «برف» با بازی او به مجموع فروش 800 میلیون دلاری دست یافته است

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی


6. اما استون هم با فروش 764 میلیون دلاری فیلم‌های «مرد عنکبوتی شگفت انگیز2»، «جادو زیر نور ماه» و «مرد پرنده» در رده بعدی قرار گرفته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی


7. آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان هالیوودی نیز هفتمین بازیگر پولساز سال 2014 است که فیلم «شریر» با بازی او به فروش 758 میلیون دلاری دست یافت. جیمز مک‌آوی، مایکل فاسبندر و هیو جکمن سه بازیگر دیگری هستند که رده‌ها بعدی فهرست پولسازترین بازیگران هالیوود در سال 2014 را از آن خود کرده‌اند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
آرایش به سبك بازیگران هالیوودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پولسازترین بازیگران در گیشه سال 2013از نگاه فوربس +تصاویر



 
اخبار فرهنگی - پولسازترین بازیگران در گیشه سال 2013از نگاه فوربس +تصاویر

در مقایسه با بازیگرانی كه دستمزد بالایی دارند ، این ستارگان با دستمزد پایین تر ، با بازی خود فیلمهایی پرفروش ارائه می دهند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,پولسازترین بازیگران سال

 

   پایگاه اطلاع رسانی و رتبه سنجی فوربس فهرست پولسازترین بازیگران سال 2013 را اعلام كرد. در این فهرست بازیگران زن رتبه های بالای فهرست را از آن خود كرده اند. اما استون ، میلا كانیس و جنیفر لارنس سه بازیگر اول و پولساز سال 2013 هستند. در مقایسه با بازیگرانی كه دستمزد بالایی دارند ، این ستارگان با دستمزد پایین تر ، با بازی خود فیلمهایی پرفروش ارائه می دهند.

فوربس با همكاری پایگاه داده های فروش گیشه به مقایسه فروش فیلمهای بازیگرانی پرداخته كه در برابر هر دلاری كه دریافت می كنند ،‌سود زیادی برای استودیوها رقم می زنند. آنها دستمزد نسبتا كمی دریافت می كنند ولی فروش فیلمهای آنها در گیشه موفقیت آمیز و به سود استودیوها است.

 

«اما استون»

اخبار,اخبار فرهنگی,پولسازترین بازیگران سال,اما استون

 
«اما استون» در فیلمهای پرهزینه ای همچون مرد عنكبوتی شگفت انگیز بازی كرده است و در برابر هر یك دلاری كه دریافت كرده 80 دلار و 70 سنت به استودیوی تولید كننده سود رسانی كرده است.

 
«میلا كانیس»

اخبار,اخبار فرهنگی,پولسازترین بازیگران سال,میلا كانیس

 

 «میلا كانیس» در فیلم كمدی «تد» بسیار موفق عمل كرد و در ازای هر یك دلاری كه دریافت كرده 68 دلار و 70 سنت به استودیوی تولید كننده سودرسانی كرده است.

 
«جنیفر لارنس»

اخبار,اخبار فرهنگی,پولسازترین بازیگران سال,جنیفر لارنس


«جنیفر لارنس» موفقیت خود را با فیلمهای «كتاب بارقه امید» و «بازیهای گرسنگی» تضمین كرد و در ازای هر یك دلاری كه دستمزد گرفته 68 دلار و 60 سنت به استودیوی تولید كننده سودرسانی كرده است.

 

«ناتالی پورتمن»

اخبار,اخبار فرهنگی,پولسازترین بازیگران سال,ناتالی پورتمن


«ناتالی پورتمن» سال گذشته در رأس فهرست پولسازترین قرار داشت . او امسال فیلم «ثور 3»‌ را روی پرده برد و در ازای هر دلاری كه دریافت كرد 31 دلار و 30 سنت به استودیو سودرسانی كرده است.

 
«دوآین جانسون»

اخبار,اخبار فرهنگی,پولسازترین بازیگران سال,دوآین جانسون

 
«دوآین جانسون» در فیلمهایی همچون «سریع و خشن 6» و «رنج و گنج» بازی كرد. او در رأس فهرست بازیگرانی قرار دارد كه سرمایه گذاری روی آنها مؤثر است . «جانسون» در ازای هر دلاری كه دریافت كرده 31 دلار و 10 سنت به استودیو سودرسانی كرده است.

 
«دنیل كریگ»

  اخبار,اخبار فرهنگی,پولسازترین بازیگران سال,دنیل كریگ

 

 «دنیل كریگ» ستاره فیلم «اسكای فال» در ازای هر دلاری كه دریافت كرده 25 دلار و 60 سنت به استودیوی تولید كننده سودرسانی كرده است.

 

 «راسل كرو»

  اخبار,اخبار فرهنگی,پولسازترین بازیگران سال,راسل كرو

 
«راسل كرو» در ازای هر یك دلاری كه دریافت كرده 25 دلار و 60 سنت به استودیوی تولید كننده سودرسانی داشته است.

 
«كریستین استوارت»

 اخبار,اخبار فرهنگی,پولسازترین بازیگران سال,كریستین استوارت

 
«كریستین استوارت» نیز با بازی در هر فیلم سود هنگفتی به جیب تولید كنندگان وارد می كند و فیلمهای او از فروش خوبی برخوردارند. او در ازای هر دلاری كه دریافت می كند تا 25 دلار به استودیوی تولید كننده سودرسانی می كند.

 
«رابرت پتینسون»

اخبار,اخبار فرهنگی,پولسازترین بازیگران سال,رابرت پتینسون


«رابرت پتینسون» به عنوان یك بازیگر جوان در ازای هر دلاری كه دریافت می كند 23 دلار و 50 سنت به استودیوی تولید كننده سودرسانی می كند.

 
«تیلور لانتر»

اخبار,اخبار فرهنگی,پولسازترین بازیگران سال,تیلور لانتر


«تیلور لانتر» با فیلمهای موفق «گرگ و میش» و «ربایش» شناخته شد. او در ازای هر دلاری كه دریافت می كند 21 دلار و 40 سنت به استودیوی تولید كننده سودرسانی می كند.

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر