فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پوستر متحرک فیلم «سفر ستاره ای به تاریکی»+ پوستر



فیلم «سفر ستاره ای به تاریکی» از 17 مه 2013 اکران می شود.

 

پوستر متحرک فیلم سفر ستاره ای به تاریکی

 

گروه بین الملل- سینما خبر؛ پس از انتشار بنر کاراکترهای فیلم «سفر ستاره ای به تاریکی»، استودیو اولین پوستر متحرک این فیلم تخیلی را منتشر کرد. در پوستر متحرک این فیلم شخصیتهای اصلی داستان در قالب خلاصه فیلم به نمایش گذاشته شده اند.

زویی سالدانا، کریس پاین، و بندیکت کامبربچ در این فیلم به کارگردانی جی جی آبرامز حضور دارند.

 

پوستر متحرک فیلم سفر ستاره ای به تاریکی

 

منبع:cinemakhabar.ir


ویدیو مرتبط :
پوستر متحرک فیلم رئیس 2016 شاهرخ خان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر متحرک فیلم ترسناک «من، فرانکنشتین»




 شرکت لاینزگیت پوستر متحرک فیلم «من، فرانکنشتین» با بازی آرون اکهارت به نقش مخلوق فرانکنشتین را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داستان این فیلم در زمان حال در شرایطی اتفاق می‌افتد که گارگویل‌های انتقامجو و شیاطین درنده‌خو برای رسیدن به قدرت مبارزه می‌کنند.
 در این بین، آدام (آرون اکهارت)، مخلوق ویکتور فرانکنشتین (ادن یانگ) خود را بین این دو نژاد که می‌خواهند به راز جاودانگی او پی ببرند، گیر می‌افتد.

  پوستر متحرک,پوستر متحرک فیلم من، فرانکنشتین

 فیلمنامه «من، فرانکنشتین» (I, Frankenstein) را استیوارت بیتی از روی رمان مصور کوین گریوس نوشته و خود آن را کارگردانی کرده است.
 بیل نایی، ایوون استراهوفسکی، میراندا اوتو، جای کورتنی، سوکراتیس اوتو و ماهش جادو دیگر بازیگران «من، فرانکنشتین» هستند که 24 ژانویه 2014 اکران می‌شود.
 
منبع:khabaronline.ir