فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پوستر فیلم کوتاه «چهارراه» به جشنواره...



پوستر فیلم کوتاه «چهارراه» به جشنواره تاک راه یافت

پوستر فیلم کوتاه «چهارراه» به جشنواره تاک راه یافت .پوستر فیلم کوتاه «چهارراه» به کارگردانی محسن باقری بهجشنواره منطقه ای تاک راه پیدا کرد.


پوستر فیلم کوتاه «چهارراه» به کارگردانی محسن باقری به جشنواره منطقه ای تاک راه پیدا کرد.


دهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان منطقه ۳ «تاک» با شرکت هنرمندان استان های اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و همدان برگزار خواهد شد.


در بخش پوستر جشنواره از بین ۷۵ اثر ۹ اثر در بخش مسابقه پذیرفته شده که بین آنها پوستر فیلم «چهارراه» نیز به چشم می خورد. این پوستر را طوبی محمدخان از گرافیست های استان چهارمحال و بختیاری طراحی کرده است. فیلم شش دقیقه ای «چهارراه» روایتی از دو برادر است که برای به دست آوردن ماهی قرمز شب عید با هم مسابقه می دهند. این فیلم به تهیه کنندگی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شده است.

دهمین جشنواره منطقه ای تاک از ۲۱ تا ۲۴ شهریور در استان همدان برگزار می شود.... / پایگاه خبری حوزه هنری



ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه جنگ یا صلح(حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشنواره فیلم کوتاه تهران ...



 

 

 

جشنواره فیلم کوتاه تهران ۲۸ آبان تا ۳ آذر برگزار می‌شود - بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از۲۸ آبان تا ۳ آذر ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره توسط انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری مؤسسه امور جشنواره‌ها به منظور ارزیابی و معرفی بهترین تولیدات یک ساله فیلم کوتاه ایران و سایر کشورهای جهان به اجرا درمی‌آید. جشنواره فیلم کوتاه تهران در دو بخش اصلی سینمای ملی و سینمای بین‌الملل برگزار می‌شود.



بخش سینمای ملی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شامل مسابقه ملی، پرتوی ایمان، چشم انداز سرزمین زیبای ما، چراغ راه و بخش جنبی می‌باشد و بخش مسابقه بین‌الملل شامل مسابقه بین‌الملل، مسابقه آسیا (جلوه گاه شرق) و جهان اسلام می‌باشد.



بزودی فراخوان این جشنواره منتشر می شود و برای نخستین بار، در این دوره از جشنواره ثبت‌نام از طریق اینترنتی نیز امکان‌ پذیر است..../ خبرگزارى مهر