فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پوستر فیلم «پس از زمین» با بازی ویل اسمیت



سینما - شرکت کلمبیا پیکچرز پس از انتشار اولین آنونس و راه‌اندازی یک وبسایت رسمی جدید، پوستر جدید فیلم علمی تخیلی «پس از زمین» را نیز منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم را ام. نایت شیامالان با بازی ویل اسمیت و جیدن اسمیت کارگردانی کرده است.

1000 هزار سال پس از اتفاقاتی فاجعه‌آمیز که باعث خروج اجباری انسان‌ها از زمین شد، نوجوانی به نام کیتای (جیدن اسمیت) همراه پدر افسانه‌‌ای خود سایفر (ویل اسمیت) روی زمین سقوط می‌کنند. در حالی که سایفر به شدت مجروح ‌شده، کیتای راهی سفری پرخطر می‌شود تا درخواست کمک کند.

پوستر فیلم «پس از زمین» با بازی ویل اسمیت

کیتای در این راه با سرزمینی بکر که گونه‌های حیوانی تحول‌یافته بر آن حکمرانی می‌کنند روبرو می‌شود، همین طور یک مخلوق بیگانه توقف‌ناپذیر که هنگام سقوط فرار کرد. پدر و پسر اگر واقعا می‌خواهند به خانه بازگردند باید یاد بگیرند با هم کار و به هم اعتماد کنند.

«پس از زمین» 7 ژوئن 2013 اکران می‌شود.

شیامالان که متولد هند است، کارگردان فیلم‌هایی چون «حس ششم»، «شکست‌ناپذیر»، «نشانه‌ها»، «بانو در آب» و «اتفاق» است. او برای «حس ششم» نامزد اسکار کارگردانی و فیلمنامه شد.

منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
ویل اسمیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر فیلم «جک ریچر»‌ با بازی تام کروز



پوستر فیلم «جک ریچر»‌ با بازی تام کروز

 شرکت پارامونت پیکچرز پوستر بین‌المللی تریلر جنایی «جک ریچر» به کارگردانی کریستوفر مکواری را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم از روی رمانی پرفروش نوشته لی چایلد که سال 2005 منتشر شد، ساخته شده و 21 دسامبر (1 دی) اکران می‌شود.

تام کروز نقش شخصیتی را بازی می‌کند که عنوان فیلم از او گرفته شده است. جک ریچر یک پلیس نظامی سابق است که اکنون زندگی بی‌هدفی دارد. او روی پرونده‌ای کار می‌کند که در آن یک تک‌تیرانداز متهم است پیش از بازداشت پنج نفر را به قتل رسانده ا‌ست.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ورنر هرتسوگ فیلمساز آلمانی در «جک ریچر» نقش «د زک» یک زندانی جنگی سابق را بازی می‌کند که در راس توطئه‌گران و طراح جنایت است.

رزاموند پایک، ریچارد جنکینز، دیوید اویلوو، الکسیا فست، رابرت دووال و جی کورتنی دیگر بازیگران این فیلم هستند. 

فیلمنامه را مکواری و جاس اولسن نوشته‌اند. مکواری فیلمنامه‌نویس فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «والکری» است./خبرآنلاین