فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پوستر عجیب فیلم «احمق و احمق تر» + پوستر



اخبار فرهنگی - پوستر عجیب فیلم «احمق و احمق تر» + پوستر

 «احمق و احمق تر» به كارگردانی «برادران فارلی» 14 نوامبر امسال اكران می شود.

اخبار ,اخبار فرهنگی پوستر عجیب فیلم احمق و احمق تر

 

اولین پوستر از فیلم «احمق و احمق تر » منتشر شد.

 

«احمق و احمق تر » فیلمی به كارگردانی «برادران فارلی» است كه «جف دانیلز» و«جیم كری» بار دیگر در نقش «هری و لوید» ظاهر می شود. این فیلم نسخه جدیدی از كلاسیك سال 1994 است. از دیگر بازیگران این فیلم می توان «راب ریگل» ، «راشل ملوین» ، «لورین هالدن» و «استیو تام» اشاره كرد.

 

«احمق و احمق تر»  14 نوامبر امسال اكران می شود.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی پوستر عجیب فیلم احمق و احمق تر

 

اخبار ,اخبار فرهنگی پوستر عجیب فیلم احمق و احمق تر

اخبار فرهنگی - سینماخبر

 


ویدیو مرتبط :
کپی کردن پوستر فیلم های ایرانی از روی پوستر فیلم های هالیوودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر عجیب فیلم گلزار و الناز شاکردوست


كیفیت به‌شدت ضعیف، بدویت و ابتدایی‌بودن ایده و اجرای این طرح‌ها هر بیننده‌ای را یاد آثار نیم قرن پیش و نرم‌افزارهای دوران داس و ویندوز 3.1 می‌اندازد!

شبکه ایران: در شرایطی كه سینمای جهان و در كنارش سینمای ایران در حد بضاعتش می‌كوشد تازه‌ترین امكانات و ابتكارات خلاقه را برای تبلیغ فیلم‌ها به كار بگیرد، تماشای پوسترهای فیلم تازه محمدرضا گلزار و ساخته محمد بانكی از عجیب‌ترین اتفاق‌های ممكن است.



كیفیت به‌شدت ضعیف، بدویت و ابتدایی‌بودن ایده و اجرای این طرح‌ها هر بیننده‌ای را یاد آثار نیم قرن پیش و نرم‌افزارهای دوران داس و ویندوز 3.1 می‌اندازد!

عكس‌ها، رنگ‌بندی، چیدمان و گرافیك نازل و سخیف پوسترها ظاهراً حكایت از تلقی سازندگان فیلم از مقوله سینما و هنرهای تصویری و تبلیغات امروز جهانی می‌دهد، آن‌هم در دورانی كه پدیده‌ی اینترنت در هر اتاقكی در كشور امكان دسترسی به نمونه‌ها و حتی امكان ساخت و اجرای هر تبلیغ روزآمدی را فراهم می‌كند.




اکران تازه‌ترین فیلم محمدرضا گلزار با عنوان «تو و من» این هفته در سینماهای تهران و تعدادی از شهرستانها آغاز و پوسترهایش هم در همین سایت شبكه ایران رونمایی شده است.

کارگردانی فیلم برعهده محمد بانکی است که پیش از این «دو خواهر» را هم با حضور گلزار و شاكردوست ساخته بود. الناز شاکردوست در این فیلم نقش مقابل گلزار را ایفا می‌کند و شیرین بینا و بهنوش بختیاری دیگر بازیگران فیلم هستند.




آزادی، پردیس زندگی، پردیس کیان، پردیس ملت،کارون، ماندانا، ایران، اریکه، پارس، بهمن و فرهنگ از جمله سینماهای نمایش دهنده «تو و من» هستند.