فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پوستری عجیب از درگیری دو سوپراستار زن!



پوستری عجیب و متفاوت,تازه‌ترین پوستر فیلم آگوست: محله اسیج

 

پوستری عجیب از درگیری دو سوپراستار زن!

تازه‌ترین پوستر فیلم «آگوست: محله اسیج» را برای شما به نمایش می‌گذارد. پوستری عجیب و متفاوت از درگیری دو ستاره زن!

 

این فیلم که در ژانر کمدی-درام قرار می‌گیرد، در ۱۰ دی ماه اکران خواهد شد. از جمله ستارگان بی‌شمار این فیلم، می‌توان به مریل استریپ، جولیا رابرتز، ایوان مک‌گرگور، سم شپارد، ابیگل برسلین، کریس کوپر و بندیکت کمبربچ اشاره کرد. ظاهرا این یک درام خانوادگی است که در منطقه اکلهامای آمریکا اتفاق می‌افتد.

 

داستان درباره خانواده‌ای است که به خاطر پاره‌ای از مسایل و مشکلات، بار دیگر دور هم جمع می‌شوند.

 

منبع : کافه سینما


ویدیو مرتبط :
‫زبیاترین زن دنیا با قتل های سریالی اش تبدیل به سوپراستار شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری زن و مرد سارق هنگام تقسیم اموال



 

 

درگیری زن و مرد سارق هنگام تقسیم اموال

 

زن معتادی كه به بهانه اجاره خانه در شمال تهران، صاحبخانه را بی هوش و اموال او را سرقت كرده بود، هنگام درگیری با همدست خود در جاده چالوس دستگیر شد.

ماجرای این سرقت هنگامی فاش شد كه روز ۱۴ تیر ماه مردی با حضور در دادسرای ناحیه ۳ تهران با ارائه شكایتی بیان كرد، چند روز پیش برای اجاره دادن منزل خود در خیابان ظفر، مشخصات و شرایط آن را در اختیار چند بنگاه معاملات املاك قرار دادم.

شاكی افزود: ۲ روز بعد حدود ساعت ۲۱ قصد داشتم خواهرم را به منزلش برسانم كه زنگ در خانه به صدا درآمد و پس از گشودن در متوجه دختر جوانی شدم كه می گفت از طرف بنگاه برای اجاره خانه آمده است.

شاكی اضافه كرد: پس از اظهارات دختر جوان و اصرار برای دیدن خانه، وی وارد محل سكونتم شد و طی مدتی كه در منزلم حضور داشت، سعی می كرد با من و خواهرم ارتباط دوستانه ای برقرار كند.



● صاحبخانه در دام


▪ مرد صاحبخانه افزود: حدود ساعت ۲۲ این خانم جوان كه خود را ساناز معرفی می كرد، تصمیم به خارج شدن از منزلم گرفت و به دلیل تاریكی هوا، خواهرم پیشنهاد كرد او را در مسیر منزلش پیاده كنیم.

پس از رسیدن به میدان منیریه، دختر جوان از خودرو پیاده شد و من پس از رساندن خواهرم به منزلش، پس از بازگشت به خانه، در كمال تعجب مشاهده كردم این زن جوان مقابل در خانه مان انتظار مرا می كشد.

شاكی گفت: او را كه در شرایط روحی و جسمی بدی قرار داشت، به داخل خانه بردم و برایش مقداری شربت درست كردم و تصمیم گرفتم موضوع را به خواهرم اطلاع دهم. به همین دلیل اتاق را ترك كردم تا از تلفن استفاده كنم.

وی افزود: وقتی به اتاق پذیرایی بازگشتم، قصد پرسیدن علت بازگشت او را داشتم كه زن جوان یك لیوان شربت به من تعارف كرد كه پس از خوردن آن بیهوش شدم و زمانی به هوش آمدم كه خواهرم به اتفاق همسرش كنار من نشسته بودند و تمامی طلاجات از جمله سكه های طلا و مقدار زیادی پول نقد و خودروی سمندم به سرقت رفته بود.


● آغاز تحقیقات

پس از این شكایت با صدور دستور قضایی، پرونده در دستور كار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت و مشخصات خودروی به سرقت رفته مرد صاحبخانه و دستور توقیف سرنشینان آن به مراكز پلیس اعلام شد.

گزارش حاكی است، در حالی كه تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود، ۲ روز پس از سرقت، ماموران راهنمایی و رانندگی استان مازندران در منطقه كندوان با مشاهده درگیری میان زن و مردی جوان وقتی موضوع را بررسی كردند، زن جوان عنوان كرد مردی كه او را همراهی می كند، قصد قتلش را دارد.

در پی این اظهارات و استعلام شماره خودرو از مركز پلیس معلوم شد خودروی مورد استفاده این دو نفر از منزل مرد صاحبخانه سرقت شده است.

با تحویل هر دو متهم به پلیس آگاهی چالوس، موضوع به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گزارش و با انتقال زن و مرد متهم به آگاهی تهران مشخص شد هر دو اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی ـ شیشه ـ دارند.

زن متهم با معرفی هویت واقعی خود به نام فرحناز گفت: پس از جدایی از شوهرم با مرد متهم به نام خدایار ارتباط برقرار كردم و برای تامین هزینه اعتیادمان نقشه سرقت از خانه مرد مالباخته را كشیدیم.

سرهنگ استقامتی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در این باره گفت: مرد متهم ـ خدایار ـ یك مجرم سابقه دار است كه پیش از این به اتهام كیف قاپی، زورگیری و ... دستگیر و زندانی شده است.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه زن متهم در جنوب تهران نیز مقادیری از اموال مالباخته كشف و تحویل وی شد. تحقیق از این دو متهم برای كشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد..../ گزارش : جام جم آنلاین