فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پوسترهای فیلم جدید نیکول کیدمن



پوسترهای فیلم جدید نیکول کیدمن

 نیکول کیدمن در فیلم سینمایی «استوکر» به کارگردانی پارک چان ووک بازی می‌کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین، فیلم جدید پارک چان ووک داستان دختری نوجوان (با بازی میا واسیکووسکا) است که عزادار مرگ پدرش است، با آمدن عموی مرموزش به شهر (با بازی متیو گود) قتل‌هایی در آنجا رخ می‌دهد و دختر نوجوان حدس می‌زند قتل‌ها به عموی او ربط دارد.

فیلم جذابیت‌های بسیاری دارد؛ پاک چان ووک کارگردان کره‌ای فیلم‌های معروف و خشن مثل «پیر پسر» و «خانم انتقام» است، فیلمنامه را ونتورث میلر نوشته که در سریال «فرار از زندان» نقش اصلی را بازی می‌کرد، ریدلی و تونی اسکات فیلم را تهیه کرده‌اند و فیلیپ گلس، آهنگساز «ساعت‌ها» موسیقی آن را ساخته است.

 از طرف دیگر نیکول کیدمن نقش مادر دختر نوجوان را بازی می‌کند و گفته می‌شود فیلم حال و هوای «دراکولای برام استوکر» فرانسیس فورد کوپولا را دارد و «استوکر» عنوان فیلم از همین جا آمده است.فیلم اول مارس سال 2013 روی پرده می‌رود.

 

پوسترهای فیلم جدید نیکول کیدمن

سینما - نیکول کیدمن در فیلم سینمایی «استوکر» به کارگردانی پارک چان ووک بازی می‌کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین، فیلم جدید پارک چان ووک داستان دختری نوجوان (با بازی میا واسیکووسکا) است که عزادار مرگ پدرش است، با آمدن عموی مرموزش به شهر (با بازی متیو گود) قتل‌هایی در آنجا رخ می‌دهد و دختر نوجوان حدس می‌زند قتل‌ها به عموی او ربط دارد.

فیلم جذابیت‌های بسیاری دارد؛ پاک چان ووک کارگردان کره‌ای فیلم‌های معروف و خشن مثل «پیر پسر» و «خانم انتقام» است، فیلمنامه را ونتورث میلر نوشته که در سریال «فرار از زندان» نقش اصلی را بازی می‌کرد، ریدلی و تونی اسکات فیلم را تهیه کرده‌اند و فیلیپ گلس، آهنگساز «ساعت‌ها» موسیقی آن را ساخته است. از طرف دیگر نیکول کیدمن نقش مادر دختر نوجوان را بازی می‌کند و گفته می‌شود فیلم حال و هوای «دراکولای برام استوکر» فرانسیس فورد کوپولا را دارد و «استوکر» عنوان فیلم از همین جا آمده است.فیلم اول مارس سال 2013 روی پرده می‌رود.

خبرآنلاین

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر " نیکول کیدمن "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفاعیات نیکول کیدمن از فیلم جنجالی


کیدمن که بازی در فیلم هایی چون «مولن روژ» را در کارنامه دارد برای بازی در «گریس موناکو» با اعتراض شدید فرزندان گریس کلی روبرو شده که فیلم را فاقد ارزش خوانده اند.

تماشا: کیدمن که بازی در فیلم هایی چون «مولن روژ» را در کارنامه دارد برای بازی در «گریس موناکو» با اعتراض شدید فرزندان گریس کلی روبرو شده که فیلم را فاقد ارزش خوانده اند.

ماه پیش پرنس آلبرت و خواهرانش کارولین و استفانی این فیلم را به دور از واقعیت و سراسر تخیل و نادرست خوانده بودند. کیدمن که تاکنون سکوت اختیار کرده بود، حالا سکوت خود را شکسته و این فیلم را بسیار محتاطانه خوانده و می گوید مطمئن است که با احترام تمام یاد این چهره افسانه ای هالیوود را زنده کرده است.

نیکول کیدمن از بازی خود در نقش گریس کلی ملکه موناکو در فیلمی با عنوان «گریس موناکو» که هنوز اکران نشده است، دفاع کرد. به گزارش آسوشیتدپرس و به نقل از مهر، او تصویری که از این چهره فقید سلطنتی خلق کرده است را آبرومندانه و محترمانه خواند.

نیکول کیدمن: فیلم «گریس موناکو» محتاطانه و در کمال احترام ساخته شد

این بازیگر استرالیایی که در لندن برای اکران فیلم جدیدش «سوخت رسان» حضور دارد، به گزارشگران گفت نقش گریس کلی را با تمام احترامی که برای او، زندگی اش و خاطراتش قائل بود ایفا کرده و امیدوار است همه به زودی به این نتیجه برسند. او گفت این فیلم هیجان انگیز اما در درجه اول محتاطانه ساخته شد و او مطالعه زیادی برای بازی در نقش این چهره کرد.

گریس کلی بازیگر مشهور هالیوود پس از ازدواج با پرنس رینیر پادشاه موناکو در سال 1956 از سینما کناره گیری کرد. او در حالی که 52 سال داشت در سال 1985 در یک حادثه رانندگی درگذشت. اکران فیلم «گریس موناکو» برای سال 2014 پیش بینی شده است.