فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پس از پالترو و کیدمن: سومین ازدواج یک ستاره زن با یک راکر / کایرا نایتلی خبر نامزدی اش را رسما اعلام کرد + تصویر



کایرا نایتلی ستاره معروف بیریتانیایی که با ایفای نقش "الیزابت سوان" در سه گانه‌ی "دزدان دریایی کاراییب" به شهرتی جهانی دست یافته، روز گذشته خبر نامزدی خود را با جیمز رایتون اعلام کرد.

بعد از سه ماه آشنایی کایرا نایتلی با نوازده کیبورد و خواننده دوم گروه راک ایندی انگلیسی "کلکسونز"، این دو چهره معروف رسما نامزدی خود را اعلام کرده‌اند. نایتلی بعد از گوئینت پالترو و نیکول کیدمن سومین ستاره‌ای است که با یک موزیسین راک ازدواج می‌کند.

نایتلی سال گذشته علاوه بر بازی در نقش اصلی «متد خطرناک» آخرین فیلم به نمایش درآمده ازدیوید کراننبرگ، در تئاتر و تلویزیون هم حضور فعالی داشت.

به گزارش کافه سینما نایتلی در مینی سریال "نورلند" که به ماجراهای دنیای "پیتر پن" قبل از داستان فیلم آن می‌پردازد، نقش "تینکر بل" پری کوچک داستان را بازی کرد و در اجرای جدید نمایش "ساعت بچه‌ها" نوشته‌ی لیلیان هلمن هم روی صحنه‌ی تئاتر لندن ظاهر شد.

نایتلی در سال 2012 دو فیلم آماده‌ی نمایش دارد. بازیگر فیلم‌های "دومینو" و "هرگز رهایم مکن"، امسال در کمدی تخیلی « پیدا کردن یک دوست در انتهای دنیا» که تیر ماه اکران خواهد شد با استیو کارل همبازی است. اما فیلم مهم امسال نایتلی "آنا کارنینا" است که در آن برای سومین بار نقش اصلی فیلمی از جو رایت کارگردان انگلیسی را بازی می‌کند. نایتلی پیش از این برای بازی در « غرور و تعصب» و « کفاره»، دو فیلم اقتباسی دیگر رایت نامزد جایزه اسکار و گوی طلایی شده‌است.

نایتلی 27 ساله و رایتون 28 ساله هنوز از زمان ازدواج خود در رسانه‌ها صحبتی نکرده‌اند.... / تحلیل : کافه سینما

 

 

 

ازدواج کایرا نایتلی , عکس ازدواج کایرا نایتلی

 

 

ازدواج کایرا نایتلی , عکس ازدواج کایرا نایتلی

 

 


ویدیو مرتبط :
لاله اسکندری ازدواج خواهرش ستاره اسکندری را اعلام کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنا هاتاوی رسما" نامزدی اش را اعلام کرد



 

 

 

آنا هاتاوی رسما

 

 

آنا هاتاوی و نامزدش در سال ۲۰۰۸ و بلافاصله بعد از جدایی این بازیگر از همسرش رافائلو فولیری با هم آشنا شدند. بعد از اینکه رافائلو به ۱۴ فقره پول شویی ، توطئه و تقلب متهم شد ، آنا هاتاوی فورا" از او طلاق گرفت و تصمیم گرفت برای یک مدت طولانی مجرد بماند اما آدام شولمن خیلی زود وارد زندگی او شد و برنامه هایش خراب کرد.

 

آنا هاتاوی در مورد نامزدش گفت:"من واقعا" عاشق آدام هستم . او همه برنامه های من را خراب کرد. من واقعا" تصمیم گرفته بودم برای مدتی مجرد بمانم اما مثل احمقها دوباره خیلی زود عاشق شدم ."

"آنا هاتاوی که قبلا" با ازدواج کردن مخالف بود با دیدن عروسی بهترین دوستش نظرش را کاملا" تغییر داد.

او گفت:"اخیرا" در مراسم عروسی بهترین دوستم که مثل خواهرم دوستش دارم ، شرکت کردم . حضور در این مراسم نظر و عقیده من نسبت به ازدواج را تغییر داد و زندگی من را متحول کرد.وقتی از نزدیک دیدم که بهترین دوستم به مردی که دوستش دارد تعهد داد که همیشه در کنارش بماند و کاملا" احساس کردم که این ازدواج و تعهد تا چه حد باعث شادی او شد ، نظرم درمورد ازدواج تغییر کرد."

"او در تمام طول شب آنقدر خوشحال بود که انگار روی یک حباب پرواز می کرد . با دیدن این صحنه واقعا" احساس کردم که ازدواج و مراسم عروسی خیلی مهم است زیرا در این مراسم دو انسان عاشق آغاز زندگی مشترکشان را جشن می گیرند."

مترجم: فرشته مشاور.../پرتال آفتاب