فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پسر جکی چان بازداشت شد



اخبار فرهنگی - پسر جکی چان بازداشت شد

علاوه بر این در بازرسی از خانه جیسی چان بیش از صد گرم ماری جوانا پیدا شده است.

رسانه‌های چین خبر داده‌اند که پلیس این کشور جیسی چان، پسر جکی چان ستاره سرشناس فیلم‌های اکشن هالیوود را به جرم مصرف ماری‌جوانا دستگیر کرده است. کای کو هنرپیشنه تایوانی هم به همراه جیسی چان دستگیر شده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,بازداشت پسر جکی چان


به گزارش بی بی سی بنا بر اطلاعیه پلیس چین که در وبلاگ رسمی این نیرو منتشر شد، جیسی جان، ۳۱ ساله و کای کو، ۲۳ ساله پنج شنبه هفته گذشته (۱۴ اوت، ۲۳ مرداد) دستگیر شده‌اند: "آقای چان به اتهام فراهم کردن محلی برای دیگران که در آنجا مواد مخدر مصرف کنند بازداشت شده است."

علاوه بر این در بازرسی از خانه جیسی چان بیش از صد گرم ماری جوانا پیدا شده است.

در صورتی که او مجرم شناخته شود تا سه سال زندان در انتظار اوست.

جکی چان که در سال ۲۰۰۹ از طرف پلیس چین به عنوان سفیر مبارزه با مخدر این نیرو معرفی شده بود درباره دستگیری پسرش اظهار نظری نکرده اما برای رسیدگی به این موضوع به چین سفر کرده است. 

اخبار فرهنگی - بی بی سی , عصرایران

 


ویدیو مرتبط :
تمرین رزمی پسر بچه با جکی چان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر «جکی چان» در چین بازداشت شد


جیسی چان پسر جکی چان بازیگر مشهور، در ارتباط با مساله مواد مخدر در چین بازداشت شد.

خبرگزاری مهر: جیسی چان پسر جکی چان بازیگر مشهور، در ارتباط با مساله مواد مخدر در چین بازداشت شد.

جیسی چان که خودش بازیگر تلویزیون است و در عین حال پسر چان بازیگر کهنه کار فیلم‌های اکشن، جدیدترین بازیگری است که در ارتباط با جرایم مواد مخدری در چین بازداشت می شود.

جیسی 32 ساله همراه کیا کو چن-تونگ بازیگر تایوانی فیلم‌های سینمایی در پکن بازداشت شدند. بنابر گزارش‌ها هنوز قطعا تایید نشده که این دو به صورت رسمی بازداشت شده باشند. با این حال هر دوی این بازیگران در شبکه‌های اجتماعی چینی فعال هستند و از سه شنبه گذشته صفحه‌های خود را به روز نکرده‌اند.

پسر «جکی چان» در چین بازداشت شد

به گزارش روزنامه مورنینگ پست چین آزمایش ادرار هر دوی این بازیگران وجود ماریجوانا را تایید کرده و خود آنها نیز به استعمال آن اعتراف کرده اند. این روزنامه نوشته است پلیس احتمال می‌دهد پسر چان به دلیل تشویق دیگران به استعمال مواد مخدر با خاطر دادگاهی شدن روبه رو باشد و در این صورت می‌تواند حکمی تا سه سال زندان دریافت کند.  
لی دیمو ستاره «صدای چین» دیگر بازیگری بود که در ماه مارس دستگیر شد و شوک دستگیری گائو هو از بازیگران مشهور که در فیلم «گل‌های جنگ» ساخته ژانگ ییمو بازی کرده بود نیز هفته پیش همه جا پیچید.

دستور مقابله با استعمال مواد مخدر در میان چهره‌های مشهور از سوی دولت چین صادر شده که قصد دارد هیچ تعامل و تساهلی نسبت به رفتارهای مجرمانه نشان ندهد. ستارگانی که به چنین دلایلی دستگیر می‌شوند ممکن است آینده شغلی شان را برای همیشه از دست بدهد.

همین ماه انجمن نمایش چین و 42 آژانس و گروه فعال در زمینه نمایش‌های هنری تعهد کردند که بازیگرانی را که به هر نوع با مواد مخدر مرتبط باشند، به استخدام خود درنیاورند.

جکی چان سرمایه گذاری‌هایی در چین انجام داده و دارای املاک و بنیادهایی در زمینه صنعت فیلم در چین است. در عین حال او از چهره‌های فعال در زمینه امور خیریه در کشور چین محسوب می‌شود. جیسی چان هم نقش های قابل توجهی در فیلم‌های تولید وطنش انجام داده که بازی در فیلم «شهر ایده آل» نوشته هانهان نویسنده مشهور در سال 2012، از جمله آنهاست.

این پدر و پسر با حضور هم در شماری از تبلیغات بازرگانی نیز ظاهر شده اند که بازی در تبلیغ نوشابه‌ای چینی از برند کوکاکولا از جمله آنها بوده است.

کو 23 ساله نیز برنده جایزه اسب طلایی از جشنواره فیلم تایپه برای بهترین بازیگر مرد است. او در شبکه اجتماعی 32 میلیون مخاطب دارد. وی سال پیش در یک برنامه تبلیغ علیه مواد مخدر شرکت کرده بود و قول داده بود هرگز از مواد مخدر استفاده نکند. خود چکی جان نیز سفیر مبارزه با مواد مخدر چین در سال 2009 بوده است.