فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پریوش نظریه در «تاج محل»!!!



نظریه پریوش , تاج محل
پریوش نظریه بازیگر قدیمی سینمای ایران که طی سالهای اخیر با وسواسی فراوان به انتخاب نقش دست می زند در تازه ترین تجربه کاری اش در فیلمی با عنوان «تاج محل» به کارگردانی جوانی به نام دانش اقباشاوی ایفای نقش خواهد کرد.
به گزارش شبکه ایران پریوش نظریه بازیگر قدیمی سینمای ایران که طی سالهای اخیر با وسواسی فراوان به انتخاب نقش دست می زند در تازه ترین تجربه کاری اش در فیلمی با عنوان «تاج محل» به کارگردانی جوانی به نام دانش اقباشاوی ایفای نقش خواهد کرد. چنان که «بانی فیلم» خبر داده پریوش نظریه تنها بازیگر شناخته شده این فیلم است و بقیه بازیگران آن از میان چهره‌های تئاتری و بومی انتخاب شده‌اند.
فیلمنامه «تاج محل» توسط روزنامه نگاری به نام کریم نیکونظر نوشته شده و مضمونی اجتماعی دارد. این جدیدترین تجربه بازیگری پریوش نظریه بعد از «مروارید» (سیروس حسن‌پور) است. نکته جالب اینجاست که این فیلم نیز مثل «تاج محل» در جنوب کشور فیلمبرداری شده است. فیلم جدید اقباشاوی چندی قبل کلید خورده و قرار است تمام صحنه‌های آن در آبادان فیلمبرداری شود. پیش از این اعلام شده بود که رضا میرکریمی تهیه‌کننده این فیلم است.
«تاج محل» از تولیدات اخیر حوزه هنری است و بعد از «خسته نباشید» (محسن قرایی) و «حوض نقاشی» (مازیار میری) سومین تولید سال 91 حوزه به حساب می‌آید.
این اولین فیلم بلند سینمایی دانش اقباشاوی است که پیش از این به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در پروژه‌هایی چون «روز رستاخیز»، «هیچ»، «به رنگ ارغوان»، «شب»، «هر شب تنهایی» حضور داشته است.... / شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
پریوش نظریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین تصاویر از سریال «داوران» با بازی مسعود رایگان و پریوش نظریه



سریال داوران , مسعود رایگان  , اخبار بازیگران

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، تصویربرداری چهارمین اپیزود از مجموعه «داوران»  با عنوان «دورترها» از محصولات سیمافیلم به کارگردانی احمد امینی کلید خورد
سریال داوران , مسعود رایگان  , اخبار بازیگران

بنا بر این گزارش، این اپیزود داستان یک نامادری به نام ثریا با بازی شیوا ابرهیمی را روایت می‌کند که متهم به قتل ناپسری خود است و نوشین داوران با بازی پریوش نظریه پرونده او را بر عهده می‌گیرد.
 
نگارش این قسمت برعهده سعید شاهسواری تهیه‌کننده سریال بوده و شیوا ابراهیمی، طوفان مهردادیان و مهدی نوری بازیگران مهمان این اپیزود هستند.

سریال داوران , مسعود رایگان  , اخبار بازیگران

تمام لوکیشن‌های این اپیزود در تهران و اطراف تهران خواهد بود.
بنا بر این گزارش، داستان این مجموعه بر اساس طرحی از جمال امید درباره خانواده‌ای متشکل از داوران و وکلای حقوقی است که در هر قسمت، درگیر پرونده‌ای خاص می‌شوند و اعضای این خانواده چهار نفری، بازیگران ثابت این مجموعه هستند.
متن‌های این مجموعه را سعید شاهسواری، جمیله دارالشفایی و اصغر عبداللهی نگاشته‌اند.
«پانسمان روح»، «آخرین دیدار»، «جایی همین نزدیکی»، «دورترها» از جمله اپیزودهای این مجموعه‌اند.
«داوران» در 16 قسمت 45 دقیقه ای تولید می‌شود و تصویربرداری این مجموعه تا پایان پاییز ادامه خواهد داشت.

فهرست عوامل پشت دوربین این سریال به این شرح است:
مدیر تصویربرداری: کیوان معتمدی، دستیار اول کارگردان: رضا سخایی، جانشین تولید  و برنامه‌ریز: احمد صادقی، صدابردار: ناصر شکوهی نیا، طراح صحنه و لباس: غزل شاکری طراح گریم: الهام صالحی، مدیر تدارکات: کرم چیلان، منشی صحنه: فرشته عروجی.

سعید شاهسواری «داوران» را در گروه علمی ـ فرهنگی مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند..../فارس