فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پروژه میلیاردی بهداد سر از تلویزیون درآورد!



فیلم سینمایی فرزند چهارم,حامد بهداد,مهتاب کرامتی

پروژه میلیاردی بهداد سر از تلویزیون درآورد!

پروژه سینمایی «فرزند چهارم» ساخته وحید موسائیان که از حضور بازیگرانی مانند حامد بهداد، مهتاب کرامتی و مهدی هاشمی سود می برد و از جمله پروژه های میلیاردی سال قبل بنیاد سینمایی فارابی بود بدون اکران عمومی در برنامه پخش از تلویزیون قرار گرفت.

شبکه ایران: پروژه سینمایی «فرزند چهارم» ساخته وحید موسائیان که از حضور بازیگرانی مانند حامد بهداد، مهتاب کرامتی و مهدی هاشمی سود می برد و از جمله پروژه های میلیاردی سال قبل بنیاد سینمایی فارابی بود بدون اکران عمومی در برنامه پخش از تلویزیون قرار گرفت.

این فیلم که داستان مرد کفاشی را روایت می کند که سر از کشوری فقیر در آفریقا درمی آورد بنا بود یکی از پروژه های فاخر بنیاد فارابی باشد و حتی در جشنواره های خارجی برای ایران افتخارآفرینی کند اما کیفیت پایین فیلم و انتقادات شدید کارشناسان نسبت به آن در جشنواره فجر سبب ساز آن شد که رایت تلویزیونی فیلم فروخته شده و مدیران تلویزیون هم که این روزها در خلأ شدید آثار باکفیت هستند این محصول درجه دو را در باکس پخش از شبکه اول قرار دهند.

«فرزند چهارم» 21 خردادماه یعنی سه شنبه آینده ساعت 17 از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت تا هجمه های شدیدی که ممکن بود به هنگام اکران فیلم بر سر هدر رفتن بودجه وافر آن مطرح شود به نوعی لاپوشانی شود!/شبکه ایران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مجری هفت سر از عصرونه کن درآورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلی که فرار کرده بود از باغچه یک خانه سر درآورد



 

فرارفیل ازسیرک

 

فیلی که از سیرکی در ایتالیا فرار کرده بود از باغچه یک خانه سر درآورد.این فیل ۵/۳ تنی از سیرک فرار کرد و به دهکده باسانو که در ۱۰۰ کیلومتری شمال شهر رم قرار دارد، رفت و از باغچه یک خانه سر درآورد.

 

این حیوان بعد از رسیدن سیرک به شهر از قفس خود فرار کرده بود و تا باغچه این خانه ۲۰۰ متر راه پیموده بود.

 

ساکنان این خانه به صورت ناگهانی متوجه این حیوان در باغچه منزلشان شدند. آنها آنچه را که می دیدند، باور نمی کردند.

 

اعضای این خانواده با مسئولان ذیربط تماس گرفتند و موضوع را در میان نهادند. در این حادثه رام کننده فیل توانست این حیوان را به سیرک بازگرداند.

(www.khabaronline.ir)