فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پرهزینه‌ترین فیلم های سینمایی جهان


سایت یاهو اسامی پرهزینه‌ترین پروژه‌های سینمایی جهان را معرفی كرد و در این فهرست فیلم كلاسیك «كلئوپاترا» با 196 میلیون دلار هزینه ساخت در صدر ایستاده است...

سایت یاهو اسامی پرهزینه‌ترین پروژه‌های سینمایی جهان را معرفی كرده است كه به شرح زیر است:

1. فیلم سینمایی «كلئوپاترا»: این فیلم در سال 1963 با بازی «الیزابت تیلور» و «ریچارد برتون» ساخته شد، در آن سال 27 میلیون پوند بودجه صرف ساخت این فیلم شد كه معادل 196 میلیون دلار امروز است.



ویدیو مرتبط :
10 تا از ترسناک ترین فیلم های سینمایی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در هفته گذشته؛ پرفروش‌ترین فیلم های سینمایی جهان



«انتقام‌جویان» به کارگردانی «جاس ودون» پرفروش‌ترین فیلم سال 2012 سینمای جهان است که حتی نسخه‌ سه‌بعدی فیلم «تایتانیک» ساخته‌ «جیمز کامرون» را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

 

پرفروش‌ترین فیلم ها,پرفروش‌ترین فیلم های سینمایی جهان

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت ایرانتو؛ فیلم «انتقام‌جویان» به لطف آغاز اکران در روسیه و ادامه‌ استقبال قابل‌ توجه در کشورهای بزرگ، رتبه‌ اول پرفروش‌ترین‌ فیلم های سینمایی دنیا در هفته گذشته را به دست آورد.

 

این فیلم با فروش 151 میلیون دلاری از 52 کشور، تنها 12 روز پس از آغاز اکران خود به مجموع فروش جهانی 441 میلیون دلار دست یافته است.

 

با احتساب فروش 200 میلیون دلاری «انتقام‌جویان» در آمریکای شمالی، این فیلم تاکنون 642 میلیون دلار فروش داشته که انتظار می‌رود با ادامه‌ اکران در برخی کشورهای دیگر، به مرز یک میلیارد دلار برسد.

 

در میان کشورهای نمایش‌دهنده‌ فیلم «انتقام‌جویان»، انگلستان با فروش 48 میلیون دلار بیشترین استقبال را از این فیلم داشته است. مکزیک، استرالیا، کره‌جنوبی، برزیل،‌ فرانسه،‌ ایتالیا، آلمان، چین، اسپانیا و تایوان بیشترین فروش را برای این فیلم رقم زده‌اند.

 

به گزارش هالیوود ریپورتر، رتبه‌ دوم پرفروش‌ترین سینمای جهان در هفته گذشته به فیلم «اتحاد دوباره» محصول کمپانی یونیورسال تعلق گرفت که با فروش 34 میلیون دلاری در 39 کشور مجموع فروش خود را به 117 میلیون دلار رساند.

 

با وجود اکران فیلم «انتقام‌جویان» در ایتالیا، اسپانیا و بلژیک، این فیلم «اتحاد دوباره» بود که توانست پرفروش‌ترین فیلم در این کشورها نام بگیرد.

 

فیلم «کشتی جنگی» دیگر محصول کمپانی یونیورسال با فروش 11 میلیون دلاری در 52 کشور عنوان سوم پرفروش‌ترین‌های جهان در هفته‌ای که گذشت را به دست آورد و مجموع فروش خود را به 200 میلیون دلار رساند./جام نیوز