فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پرنسس دایانا در آمبولانس به قتل رسید!



پرنسس دایانا در آمبولانس به قتل رسید!

بنا به یک گزارش جدید و جنجالی که توسط مجله آمریکایی" گلوب" منتشر شده است ، پرنسس دایانا در اثر تصادف نمرده بلکه به قتل رسیده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این مجله ادعا می کند که این پرنسس مشهور انگلیسی در هنگام انتقال از محل حادثه به بیمارستان در آمبولانس به قتل رسیده است.

مجله گلوب در این گزارش از یک بازرس پلیس رده بالا که پرونده مربوط به تصادف و مرگ دایانا را بررسی می کرد ، نقل قول کرده است.

این مجله در جدیدترین نسخه خود از یک توطئه شیطانی برای کشتن پرنسس محبوب انگلیسی پرده بر می دارد و هویت قاتلان و عوامل پشت پرده این جنایت را فاش می کند .

در سال ۱۹۹۷ دایانا در یک تصادف رانندگی در شهر پاریس فرانسه به شدت آسیب دید و درگذشت. در این تصادف علاوه بر دایانا ، دودی افاید و راننده آنها ، هنری پل نیز جان باختند . میلیونها نفر از مردم جهان مراسم تشیع جنازه این پرنسس انگلیسی را تماشا کردند./پرتال آفتاب

 


ویدیو مرتبط :
شباهت خیلی جالب پرنسس دایانا و زالیا مون!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواهرزاده میرحسین به قتل رسید



 

 

 

خبرگزاری فارس: خواهرزاده میرحسین توسط تیم های ترور نشان شده و به قتل رسیده است پروژه "کشته ‌سازی " فتنه‌گران و سناریوی شماره ۲ ندا آقاسلطان با کشتن خواهر زاده موسوی کلید خورد. پروژه "کشته ‌سازی " فتنه‌گران و سناریوی شماره ۲ ندا آقاسلطان با کشتن خواهر زاده موسوی کلید خورد. درگزارش خبرگزاری فارس آمده است:

 

 

تیم‌های ترور ضدانقلاب در اقدامی مشکوک یکی از نزدیکان میرحسین موسوی را به قتل رساندند. این اقدام مشکوک در حالی صورت گرفته است که گزارش ها حاکی از استفاده از اسلحه مخصوص تیم های ترور در این اقدام مشکوک دارد، چنانکه نوع سلاح و گلوله استفاده شده در این حادثه، نوعی خاص و کمیاب از گلوله و سلاح مخصوص تیم های ترور است. همچنین گفته می‌‌شود بیش از ده نفر از اعضای کددار سازمان منافقین در اغتشاشات دیروز بازداشت شده اند. اما در این حادثه مشکوک آنچه بیش از همه قابل توجه بوده است، انتخاب خواهرزاده موسوی در میان جمعیت دیروز حاضر در خیابان انقلاب است، انتخابی که اتفاقی به نظر نمی رسد.

 

 

خواهرزاده میرحسین موسوی در اغلب تجمعات پس از انتخابات حاضر بوده و از این رو هدفی نشاندار برای تیم های ترور بوده است. پیش از این نیز مسئولین امنیتی کشور در جریان روزهای منتهی به ۱۶ آذر از دستگیری برخی تیم‌های ترور که با هدف قتل و ایجاد درگیری سیاسی سازماندهی شده بودند خبر دادند. همچنین یکی از این کشته‌شدگان به صورت مشکوک توسط عده‌ای از روی یکی از پل‌های مرکز شهر به پایین سقوط کرده است و از طرفی، ۲ تن دیگر نیز در تصادف با یک خودرو کشته شده‌اند.