فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پردرآمدترین مرده‌های مشهور دنیا!



 

پردرآمدترین مرده‌های مشهور دنیا!

 

 

نشریه فوربس فهرست پردرآمدترین مردگان مشهور یک سال گذشته را منتشر کرد.به گزارش خبرآنلاین، دو سال از مرگ مایکل جکسون خواننده پاپ می‌گذرد، با این حال او همچنان صدرنشین پردرآمدترین چهره‌های مشهور مرده جهان است.

به گزارش خبر آنلاین، طبق جدیدترین گزارش جکسون در یک سال گذشته با 170 میلیون دلار پردرآمدترین فرد مشهور مرده جهان است. درآمد او حتی از بسیاری هنرمندان زنده هم بالاتر است. از اکتبر 2010 تاکنون فقط گروه «یو تو» درآمدش بیشتر از جکسون بوده است. یکی از منابع درآمد جکسون، کمپانی ضبط و پخش موسیقی اوست.

الویس پریسلی خواننده راک اند رول نیز رتبه سال گذشته جایگاه خود را حفظ کرد و دوم شد. شاید درآمد او در حد جکسون نباشد، اما با توجه به اینکه 34 سال از مرگ او می‌گذرد، درآمد 55 میلیون دلاری رقم پایینی نیست. اجرای ترانه‌های این خواننده در مجموعه «زنده‌باد الویس» در برنامه‌های سیرک دوسولیل سهم مهمی در درآمد او داشته است.

چهره جدید فهرست پردرآمدترین هنرمندان الیزابت تیلور بازیگر است. او مارس امسال در 79 سالگی درگذشت. تیلور به همراه جان لنون با درآمد 12 میلیون دلار در رتبه پنجم ایستاده‌اند. یکی از منابع درآمد تیلور عطر «الماس سفید» و مجموعه جواهرات اوست.

دیگر چهره جدید این فهرست مرلین مونرو بازیگر است. 51 سال از مرگ او می‌گذرد و در سال‌های گذشته همیشه نام او از ورود به فهرست فوربس بازمی‌ماند. او امسال در رتبه سوم پردرآمدترین هنرمندان مرده ایستاده است.

درآمد او 27 میلیون دلار است. مونرو یکی از چهره‌های همیشگی فرهنگ عامه است و ساخته شدن فیلم «هفته من به همراه مرلین» که درمورد بخشی از زندگی او و آشنایی‌اش با لارنس اولیویر بازیگر است ساخته شده، به حضور او در این فهرست کمک کرد.

در هشت رتبه اول این جدول نام آلبرت انیشتین فیزیکدان، چارلز شولتز کارتونیست و تئودور گایزل نویسنده و طراح به چشم می‌خورد. منبع درآمد انیشتین محصولاتی است به نام «بِی‌بِی انیشتین» که کمپانی دیسنی برای باهوش‌تر کردن کودکان تولید می‌کند.

تئودور گایزل، نویسنده و طراح شخصیت‌های کتاب‌های کودکان دکتر سوس بود. چاپ جدید این مجموعه و فروش 2.2 میلیون نسخه از آن منبع درآمد اصلی او در سال گذشته بوده است.

جیمی هندریکس خواننده به همراه استیگ لارسون نویسنده «دختری با خالکوبی اژدها» با درآمد هفت میلیون دلار بطور مشترک رتبه نهم را پر کرده‌اند.... / منبع: khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
پردرآمدترین ورزشکاران دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیلور سویفت پردرآمدترین فرد مشهور زیر ۳۰ سال است ! *عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تیلور سویفت پردرآمدترین فرد مشهور زیر ۳۰ سال است !         

تیلور سویفت در لیست جدید پردرآمدترین مشاهیر زیر ۳۰ سال که هر سال توسط مجله فوربس تهیه می شود ،جایگاه نخست را از آن خود کرد.

تیلور سویفت ، خواننده سبک سنتی ، که امسال رقابت تنگاتنگی با جاستین بیبر داشت این خواننده ۱۸ ساله را شکست داد و در لیست جدید پردرآمدترین مشاهیر زیر ۳۰ سال که هر سال توسط مجله فوربس تهیه می شود ،جایگاه نخست را از آن خود کرد.

 

این خواننده آهنگ موفق" داستان عشق" از ماه می ۲۰۱۱ تا ماه می ۲۰۱۲ حدود ۵۷ میلیون درآمد کسب کرده است . تیلور سویفت به لطف آلبوم پرفروش "حالا بگو" و برگزاری کنسرتهای موفق و همینطور قرارداد بزرگی که با کمپانی لوازم آرایشی کاورگرل امضاء کرد توانست این مبلغ قابل توجه را بدست آورد و عنوان پردرآمدترین سلبریتی زیر ۳۰ سال را از آن خود کند.

 

این خواننده ۲۲ ساله با درآمد ۵۷ میلیون دلاری خود از بیبر ۱۸ ساله پیشی گرفت و به این ترتیب جاستین با درآمد ۵۵ میلیون دلار در مکان دوم لیست جدید مجله فوربس قرار گرفت.

ریحانا با درآمد ۵۳ میلیون دلار ، لیدی گاگا با درآمد ۵۲ میلیون دلار ، کتی پری با درآمد ۴۵ میلیون دلار به ترتیب جایگاه سوم تا پنجم این جدول سالانه را بخود اختصاص دادند.

آدل ، کریستین استوارت و رابرت پتینسون نیز از جمله ستاره های مشهور ی بودند که در ۱۰ ردیف اول لیست پردرآمدترین مشاهیر زیر ۳۰ سال مجله فوربس قرار گرفتند .

سال گذشته لیدی گاگا با درآمد ۹۰ میلیون دلار در طول یکسال، عنوان پردرآمد ترین فرد مشهور زیر ۳۰ سال را از آن خود کرده بود./پرتال آفتاب