فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پخش "هوش سیاه 2" از 28 اردیبهشت+ تصاویر



پخش "هوش سیاه 2" از 28 اردیبهشت+ تصاویر

نخستین قسمت از مجموعه تلویزیونی "هوش سیاه 2" ساخته مسعود آب پرور و محصول سیمافیلم، 28 اردیبهشت روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود.

تصاویر فیلم هوش سیاه 2 , زمان پخش سریال هوش سیاه 2
به گزارش سینما خبر ؛ مسعود آب پرور با اعلام این خبر گفت: به منظور یادآوری داستان "هوش سیاه 1" ما دو تله فیلم که خلاصه‌ای از این مجموعه است، آماده کرده‌ایم که این دو تله‌فیلم پنجشنبه 26 و جمعه 27 اردیبهشت از شبکه 3 سیما پخش می‌شود و قسمت اول این این سریال شنبه 28 اردیبهشت روی آنتن شبکه می‌رود.

وی افزود: در حال حاضر بهرام آب پرور در حال تدوین همزمان کار است و تاکنون تدوین 15 قسمت از این مجموعه به پایان رسیده است کما اینکه کار در 26 قسمت طراحی شده اما در تدوین نهایی ممکن است به 30 قسمت نیز افزایش یابد.

تصاویر فیلم هوش سیاه 2 , زمان پخش سریال هوش سیاه 2
این کارگردان تصریح کرد: آرمان موسی‌پور نیز در حال ساخت موسیقی کار است و مجید یوسفی نیز عنوان‌بندی این سریال را طراحی می‌کند. همچنان تاکید می‌کنم که سری دوم "هوش سیاه" به مراتب جذاب‌تر از قسمت اول آن است و از بینندگان سیما تقاضا می‌کنم همانگونه که "هوش سیاه 1" را حمایت کردند سری دوم این سریال را نیز دنبال کنند.

قصه "هوش سیاه 2" از زندان آغاز می‌شود و در این سری شاهد خواهیم بود که کامران بوریایی جنایتکار رایانه‌ای با بازی کیکاووس یاکیده در تکاپوی طراحی نقشه فرار از زندان و انجام باقی ماموریت‌هایش در خارج از زندان است.

تصاویر فیلم هوش سیاه 2 , زمان پخش سریال هوش سیاه 2
این مجموعه در 120 لوکیشن اصلی و 90 لوکیشن فرعی مقابل دوربین رفته است. بخشی از این لوکیشن‌ها مربوط به فضای زندان است که در مساحت 4500 متر به طور کامل ساخته شد. همچنین فصل‌های مربوط به خارج از کشور این سریال در کشور ترکیه تصویربرداری شد.

حسین یاری، کیکاووس یاکیده، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری، کاظم هژیرآزاد و اتابک نادری دیگر نقش‌های اصلی پروژه را برعهده داشته‌اند.

تصاویر فیلم هوش سیاه 2 , زمان پخش سریال هوش سیاه 2
دستیار کارگردان این مجموعه خسرو نصیری خواه، مدیر تصویربرداری حسن کریمی، صدابردار اصغر آبگون، طراح صحنه و لباس حسین مجد، دستیار صحنه علی اسماعیلی، طراح گریم نوید فرح مرزی، منشی صحنه شیدا باسمه چی، مدیر تدارکات علی رضایی و مدیر تولید عبدالله شهباززاده است.
این مجموعه در گروه علمی فرهنگی مرکز سیمافیلم تولید می‌شود ...... /   cinemakhabar.ir


ویدیو مرتبط :
#28 نصب افزونه AMP در وردپرس و همگام سازی با یواست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سری دوم مجموعه تلویزیونی هوش سیاه +تصاویر



حسین یاری در گارد ویژه+عکس

سری دوم مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه» به کارگردانی مسعود آب‌پرور مراحل تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.

تصویربرداری تازه‌ترین سریال مسعود آب‌پرور همچنان در لوکیشن زندان واقع در سطح شهر ادامه دارد و طبق برنامه‌‌ریزی تصویربرداری این مجموعه که از ابتدای خردادماه آغاز شده‌ تا 5 ماه دیگر به پایان می‌رسد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تاکنون حدود 40 درصد از تصویربرداری کار به پایان رسیده و هم‌زمان با پیشرفت تصویربرداری، تدوین سریال توسط بهرام آب‌پرور پیگیری می‌شود.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مجموعه تلویزونی «هوش سیاه2» به تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی محصول سیمافیلم است و نگارش فیلمنامه را همچون سری اول، آرش قادری برعهده دارد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

همچنین دو نقش اصلی سریال همچنان برعهده حسین یاری و کیکاوس یاکیده است و بازیگران دیگری چون حسین سحرخیز، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیررضا دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، سعید دولتی، حسن خوانساری، کاظم هژیرآزاد، زهرا سعیدی و... ایفای سایر نقش‌ها را برعهده دارند. حسین یاری در این مجموعه در نقش یکی از نیروهای ویژه پلیس ایفای نقش کرده است.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در این مجموعه خسرو نصیری‌خواه برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان است. مدیریت تصویر و صدا هم به ترتیب برعهده حسن کریمی و اصغر آبگون است.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایر عوامل مجموعه عبارتند از: مرتضی مظفری صدابردار، حسین مجدطراح صحنه و لباس، علی اسماعیلی دستیار صحنه، نوید فرح‌مرزی طراح گریم، شیدا باسمچی منشی صحنه، علی رضایی مدیر تدارکات و عبدلله شهباززاده مدیر تولید./شبکه ایران