فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پایان تصویربرداری «تابستان شاد»



 

پایان تصویربرداری «تابستان شاد»

 

 

 

تهیه كننده ی «تابستان شاد» از پایان تصویربرداری این مجموعه خبر داد و اعلام كرد: «تابستان شاد» در ماه مبارك رمضانبا تغییراتی همراه خواهد بود.

 

تهیه كننده ی «تابستان شاد» از پایان تصویربرداری این مجموعه خبر داد و اعلام كرد: «تابستان شاد» در ماه مبارك رمضان با تغییراتی همراه خواهد بود.

سوسن كرامتی در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به تغییرات «تابستان شاد» اظهار كرد: دو بخش دیگر به این برنامه اضافه می شود، یكی بخش قصه های مذهبی از پیامبران و امامان است و دیگری قسمتی است در رابطه ی كاردستی است كه حین ساخت كاردستی، قصه هایی برای بچه ها گفته می شود.

وی افزود: بخش قصه های مذهبی به عهده محمدرضا محمدی و بخش كاردستی به عهده آقای مهدی زاده است.

این تهیه كننده، با بیان این كه تصویربرداری تمام ۹۰ قسمت این مجموعه به پایان رسیده است، عنوان كرد: ۱۶ مرداد ماه پایان تصویربرداری بود و درحال حاضر در مرحله ساخت كلیپ و كار گرافیكی و انیمیشن هستیم.

وی پخش برنامه «تابستان شاد» را به صورت تولیدی مثبت ارزیابی كرد و گفت: همزمان كه ضبط داشتیم برنامه ما در حال پخش بوده و این باعث شده است تا بتوانیم بازخوردها را بگیریم.

وی با اشاره به این كه دریافت بازخوردها، باعث ایجاد تغییرات خوبی در برنامه شده است، اظهار كرد: به طور مثال در بخش آشپزی، شروع برنامه را تغییر دادیم و با ریتم شادتری برنامه را آغاز كردیم.

وی تأكید كرد: كار تولیدی خیلی بهتر از كار زنده است. به دلیل این كه در این گونه كار جای اصلاح برای گروه وجود دارد و روی موضوعات كاملا فكر می شود.

سوسن كرامتی با بیان این كه باید برنامه هایی برای كودكان ساخت، تا سرگرم شوند، گفت: البته تنها سرگرمی كافی نیست؛ باید با انجام تحقیقات، استفاده از كارشناسان و روان شناسان، برنامه هایی ساخت كه كودكان هم سرگرم بشوند و هم چیزهایی یاد بگیرند و برای زندگی آینده آماده شوند.

این تهیه كننده گفت: هدف ما در این برنامه در كنار سرگرمی و بازی، شعر و آواز و كلیپ، آموزش برخی از مطالب به شكل غیرمستقیم به بچه هاست.

گفتنی است؛ برنامه «تابستان شاد» تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد و از شبكه دو سیما به تهیه كنندگی سوسن كرامتی پخش می شود..../ خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
پایان تابستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان تصویربرداری «ستایش» با حضور مشایخی و خیراندیش



 

 

پایان تصویربرداری «ستایش» با حضور مشایخی و خیراندیش

 

تصویربرداری قسمت های باقیمانده از فصل اول مجموعه تلویزیونی "ستایش" در شهرستان طالقان به پایان رسید.

سعید سلطانی کارگردان این مجموعه تلویزیونی در گفت وگو با شبکه ایران ضمن اعلام این خبر افزود: تصویربرداری سریال "ستایش" پس از وقفه ای پنج ماهه از اوایل مردادماه در شهرستان طالقان آغاز شد و اواخر هفته قبل به پایان رسید.

وی با تاکید بر این نکته که در حال حاضر مراحل فنی قسمت های پایانی سریال در حال انجام است ادامه داد: از جمعه این هفته شاهد پخش بخش های قسمت های ضبط شده اخیر از آنتن شبکه ۳ سیما خواهیم بود.

سلطانی از جمشید مشایخی، گوهر خیراندیش، شهاب عسگری، فرهاد متقی و حمید جدیدی به عنوان بازیگرانی نام برد که در قسمت های مذکور به گروه بازیگران این مجموعه تلویزیونی اضافه شده اند.مشایخی نقش شخصیتی به نام خان بهادر (پدر بزرگ ستایش) را دارد که ستایش و پدرش پس از فرار از کمپ به او پناه می برند.

این کارگردان در ادامه از تصویربرداری فاز دوم مجموعه "ستایش" به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از اوایل سال آینده خبر داد و افزود: نگارش فصل دوم این مجموعه توسط سعید مطلبی ادامه دارد و در سری دوم قصه کاراکترها با گذر ۲۰زمان ساله در زمان حال روایت خواهد شد و فضای قصه مطابق با حال و هوای امروز جامعه خواهد بود.

سلطانی پاسخ به سوال احتمال حضور بازیگران جدید یا ادامه همکاری بازیگران این مجموعه تلویزیونی در فاز دوم سریال را به اتمام نگارش سریال موکول کرد.

نرگس محمدی، مهدی پاکدل، محمود عزیزی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، داریوش ارجمند و... بازیگران این مجموعه هستند که تاکنون سی و نه قسمت از آن روی آنتن شبکه ۳ سیما رفته است. سعید سلطانی مجموعه های "جوانی"، "پس از باران"، "مامور بدرقه" و... را کارگردانی کرده است.

شبکه ایران (www.inn.ir)